Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Täältäkin onnea matkaan NewMoonille ja pikkuiselle!Edelleen käyn täällä kyyläilemässä kuulumisia, ihana, kun täälläkin plussa pitkästä aikaa!
Miten Hopeareunuksella menee?
Näyttää noita feediin tunkevan kiitettävästi tänäänkin.. Oon syksyn ja tän alkutalven aikana hukuttanu itseni töihin ja varmaan vaan sen ansiosta oon pysyny järjissäni, luojan kiitos sain ton duunin! Mitään sen kummempaa jatkosuunnitelmaa meillä ei vielä lapsettomuushoidoille ole. Tällä hetkellä yritetään saada endometrioosi kuriin useammalla hormonilääkityksellä ja vasta keväällä/alkukesästä mietitään seuraavaa siirtoa riippuen endon tilanteesta.
Endoa hoidetaan nyt e-pilleri+Letrozol yhdistelmällä, ton letron alotin vasta viikko sitte. Yritettiin pelkällä e-pillerillä ensin, mut mun endopolin lääkäri totes että näin vaikean endon hoidossa se harvoin riittää ja eihän se riittäny. Kivut päivittäisiä ja menkat puskenu monta kertaa muutaman kuukauden sisään läpi. Jos nämäkään ei tehoa tarpeeksi, jouduttaan alottaa Procren-pistokset. Leikkausta vältellään viimeseen asti, koska tulis niin iso ja vaativa leikkaus enkä tuskin siltikään saavuttais kivuttomuutta. Lääkärin ”tuomio” oli siis se, että musta ei täysin kivutonta saada koskaan ja nyt pitää vaan opetella elämään asian kans