Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihanaa NewMoon!!! ♥️ ♥️ ♥️ Paljon onnea! Onko oireita?

Täällä kp 34, ei menkkoja, Flon mukaan kaksi päivää myöhässä. Jos tää oli ovuloimaton kierto niin menkat voi ilmeisesti olla vaikka miten paljon myöhässä. Selasin Flota, ja ilmeisesti mulla ei oo ennen (ainakaan tietääkseni) ollu ovuloimatonta kiertoa, ja kierrot on olleet 27 päivää lyhyimmillään ja 37 pisimmillään. Mutta toki ikää tulee koko ajan lisää eli myös ovuloimattomia kiertoja voi tulla lisää. En uskalla tehdä testiä.

Täältäkin onnea matkaan NewMoonille ja pikkuiselle! <3 Edelleen käyn täällä kyyläilemässä kuulumisia, ihana, kun täälläkin plussa pitkästä aikaa!

Miten Hopeareunuksella menee?

Täältäkin onnea matkaan NewMoonille ja pikkuiselle! :Heartred Edelleen käyn täällä kyyläilemässä kuulumisia, ihana, kun täälläkin plussa pitkästä aikaa!

Miten Hopeareunuksella menee?

Kiitos kysymästä, päivä kerrallaan taaplataan eteenpäin.:) Meillä on tämän viikon perjantaina varhaistettu rakenneultra värikkäästä historiasta johtuen. Silloin selviää, että vieläkö ollaan pelissä mukana ja millaisilla korteilla. Tänään siis 17+2 omien laskujen mukaan.:rolleyes:

Aivan täysi nega aamulla. Harmittaa. Jotenki taas olin kuvitellut että oireet viittaisi raskauteen, mut ei sit ilmeisesti millään ikinä koskaan.

Newmoon, hyvin on viiva vahvistunu, onnea kovasti! Tuo testien tekemisen aika on niin kutkuttavan jännittävää ja samalla myös ihan kamalaa, kun joka kerta pelkää onko viiva jostain syystä hävinnyt :)

Oi täällä on pitkästä aikaa plussauutisia, onnea NewMoon! :)

Mä olin pari kuukautta kokonaan pois täältä foorumilta, mutta nyt tulin kurkistelemaan näitä pitkään yrittäneiden ketjuja. Ei tuossa välissä kestäny pää lukea kenenkään onnistumisesta, varsinki joulun aika oli tosi vaikea kun some oli pullollaan raskausuutisia ja onnellisia perhepostauksia :sad010 Näyttää noita feediin tunkevan kiitettävästi tänäänkin.. Oon syksyn ja tän alkutalven aikana hukuttanu itseni töihin ja varmaan vaan sen ansiosta oon pysyny järjissäni, luojan kiitos sain ton duunin! Mitään sen kummempaa jatkosuunnitelmaa meillä ei vielä lapsettomuushoidoille ole. Tällä hetkellä yritetään saada endometrioosi kuriin useammalla hormonilääkityksellä ja vasta keväällä/alkukesästä mietitään seuraavaa siirtoa riippuen endon tilanteesta.

Eli ei tule vauvaa ja tuskin raskauttakaan vielä vuonna 2020, täällä mä roikun hamaan tulevaisuuteen. Joka tapauksessa hyvää alkavaa vuotta teille kaikille ja hartain toiveenne toteutukoon :Heartred

Triana tsemppiä endon kanssa <3 Ymmärrän täysin noi fiilikset. Mullekin on rankkaa seurata sivusta toisten perheonnea. Joulu varsinkin korostaa sitä mikä puuttuu ja sillon tää kaikki tuntuu entistä kipeemmältä.

Miten sun endoa hoidetaan nyt?

Kiitos Pottu :Heartred Endoa hoidetaan nyt e-pilleri+Letrozol yhdistelmällä, ton letron alotin vasta viikko sitte. Yritettiin pelkällä e-pillerillä ensin, mut mun endopolin lääkäri totes että näin vaikean endon hoidossa se harvoin riittää ja eihän se riittäny. Kivut päivittäisiä ja menkat puskenu monta kertaa muutaman kuukauden sisään läpi. Jos nämäkään ei tehoa tarpeeksi, jouduttaan alottaa Procren-pistokset. Leikkausta vältellään viimeseen asti, koska tulis niin iso ja vaativa leikkaus enkä tuskin siltikään saavuttais kivuttomuutta. Lääkärin ”tuomio” oli siis se, että musta ei täysin kivutonta saada koskaan ja nyt pitää vaan opetella elämään asian kans :sorry:

Joko sulla alkoi se hormonikorvaushoito pas:ia varten? Onko se siis estrogeenia, tuntuuko lisäävän heti endokipuja?

Voi Triana :( Harmittaa sun puolesta! Vihaan tätä tautia ja välillä on tosi vaikea hyväksyä, että tän kanssa joutuu elään loppu elämän. Sunkin tilanne kuulostaa todella ahdistavalta :( Toivottavasti tämä lääkeyhdistelmä alkaa auttamaan. Tosi paljon voimia sinne <3

Mulla alkoi juu 27.päivä Estradot-laastarit eli joo estrogeeniä taas koneeseen. Välillä mietin että tää on niin hullua vuoristorataa ensin sammutella ja sit taas kaadetaan bensaa liekkeihin! Mulla ei oo nyt onneks ollut maaliskuun leikkauksen jälkeen isoja kipuja ja menkkojakin vai muutamat. Procrenin aluks tuli tyhjennysvuoto lokakuussa ja sen jälkeen oon saanut olla vuodoton! Se ei kuitenkaan kaikkia endokipuja vienyt vaan tuli jopa uusia sen aikana, että en tiedä miten hyvin se auttoi. Saatiin onneks varovasti ultrattua, mutta jännitän sitä siirtoa, kun siihen se viimeksi meinasi kaatua, kun ei saatu levitintä sisään. Nyt kirjotettiin reseptillä puudutusainetta, jota laitan itse tuntia ennen aikaa. Tiistaina katotaan onko limakalvo kasvanu ja viikolla 3 ois siirto!

Hei kaikille pitkästä aikaa ja ihanaa uutta vuotta ja vuosikymmentä!!
Samaa mieltä potun kanssa :D tämä vuosikymmen on MEIDÄN!! Raskaaksi 2020-2030 ryhmän nimeksi!

triana: voi itku miten kurjaa.. :( endo on ihan uskomattoman perseestä!! Voimia ja onnea matkaan! Itse uskon ”ihmeisiin”. Niin ja lääketieteeseen. Usein ne ovat sama asia!

New moon!!!!!! EIKÄ!!!!! Pikku tyyppi tarras kiinni!!!! Ihanaa!

Mulle kuuluu hyvää! Olen nauttinut joulusta täysin rinnoin syömällä raakoja eläimiä, pastöroimattomia juustoja ja juomalla litratolkulla viiniä! (Enkä ees liiottele!!) :D

ovis tais olla tossa kp17-18 (joulu ilmeisesti siirsi sitä). Odotukset eivät ole korkealla.. saa nähdä :)

t. Smity

Takaisin