Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Olen tukevasti jo seuraavan kierron puolella :)
Eli keskiviikkona sitten pidetään peukkuja oikein porukalla!! Ihanaa!

Kuulostaa hyvältä new moon! <3 Pidän peukkuja keskiviikolle!!

Täällä viimeinen procren pistetty pari viikkoa sitten ja torstaina on pas-suunnittelu / katotaan miten procren on auttanut. Jännittää onko tapahtunut mitään! Toivottavasti päästään siirtoon tammikuussa :)

Onnea matkaan NewMoon! ♥️ ♥️ ♥️ Kaikki peukut pystyssä täällä!

Mulla on ihmetys että mitähän omassa kropassa tapahtuu. Kp 21 ja viime viikolla ois pitäny olla ovulaatio, mutta en oo sitä tuntenut. Ja nyt tuhruttaa punaista?! Mistä on kyse? Ei mulla oo yleensä minkäännäköisiä välivuotoja... Voiko olla että ovulaatiota ei oo ollu ja nyt alkaa jotkut ihme menkat?

Toivottavasti pääsette siirtoon!
Ja kiitos peukuista, niitä tarvitaan!
Onko punktio kamala?

Pistin viimeisen menopurin. Aamulla vielä 1 suihkaus synarelaa ja illalla ovitrelle. Tiistaina ei mitään lääkkeitä. Pitää vielä käydä luget ostamassa. Niitä pitäs käyttää siirron jälkeen 3+3. Käyn nyt paketin tai kaksi hakemassa valmiiksi.

Sanoisin, että ilman endoa oli ihan ok! Ensimmäinen punktio (hussilla) meni täydellisesti! En tuntenut mitään kipua, en edes puudutuspiikin pistoa. Esilääkitys oli niin hyvä! Toinen punktio (tayssilla) oli sitten ihan horrori, mutta se johtui endosta, joten siitä ei kannata välittää. Sanoisin, että koita mennä rauhallisin mielin ja sanot vaan heti, jos tuntuu yhtään kipua, saat lisää lääkettä. Toivottavasti tulee hyvä saalis <3

Muista juoda punktion jälkeisinä päivinä paljon vettä ja luin jostain, että esim kookosvesi tai urheilujuomat on hyviä elektrolyyttien takia?! Ja varaudu siihen, että munasarjat tulee olemaan suht arat, kun rakkulat täyttyy uudelleen!

Oliko sulla paljon folleja ja kuinka monta munasolua löytyi? Yritän nyt mennä reippain mielin, luulisi että olisin tottunut noihin kun niin paljon on operoitu mut eipä taida. Vettä oon nyt jo juonut sen ohjeen mukana kolmisen litraa. Huominen vielä. Sit... :bag:

Ekalla kerralla kerättiin 19 rakkulaa, joissa oli vaan 2 munasolua. Näistä molemmat hedelmöittyi, toinen siirrettiin ja toinen ei selvinny pakkaseen.

Tokalla kerralla rakkuloita ei laskettu, mutta saatiin 7 munasolua, 6 hedelmöittyi, 1 siirrettiin ja 2 blastoa pakkaseen.

Eka oli pitkä kaava ja toka lyhyt.

Tsemppiä huomiseen!! <3

Ihanaa new moon!!!! Ja pottu myös!
Ensi vuonna sitten tähän legendaariseen ryhmään oikea plussasade eikö vaan!!?! Ja semmonen pysyvä plussasade :D jos saan vielä tarkentaa

Onnea matkaan NewMoon! ♥️ ♥️ ♥️ Kaikki peukut pystyssä täällä!

Mulla on ihmetys että mitähän omassa kropassa tapahtuu. Kp 21 ja viime viikolla ois pitäny olla ovulaatio, mutta en oo sitä tuntenut. Ja nyt tuhruttaa punaista?! Mistä on kyse? Ei mulla oo yleensä minkäännäköisiä välivuotoja... Voiko olla että ovulaatiota ei oo ollu ja nyt alkaa jotkut ihme menkat?

Mulla oli kans ovuloimaton kierto syyskuussa. Kp26 alko viikon tiputtelu joka sitten päättyi vuotoon kierron pituuden ollessa 32.

Takaisin