Dpo 10 nega..
Pahoittelut vaikka voihan se vielä muuttua...täällä dpo8 ja uskon negaan. Testaan huome illalla ja pe aamulla...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dpo 10 nega..
Toivottavasti pääsette siirtoon!
Ja kiitos peukuista, niitä tarvitaan!
Onko punktio kamala?
Pistin viimeisen menopurin. Aamulla vielä 1 suihkaus synarelaa ja illalla ovitrelle. Tiistaina ei mitään lääkkeitä. Pitää vielä käydä luget ostamassa. Niitä pitäs käyttää siirron jälkeen 3+3. Käyn nyt paketin tai kaksi hakemassa valmiiksi.
Oliko sulla paljon folleja ja kuinka monta munasolua löytyi? Yritän nyt mennä reippain mielin, luulisi että olisin tottunut noihin kun niin paljon on operoitu mut eipä taida. Vettä oon nyt jo juonut sen ohjeen mukana kolmisen litraa. Huominen vielä. Sit... :bag:
Punktio oli äärimmäisen helppo. 8+7 rakkulaa ja 10 munasolua löytyi.
Onnea matkaan NewMoon! Kaikki peukut pystyssä täällä!
Mulla on ihmetys että mitähän omassa kropassa tapahtuu. Kp 21 ja viime viikolla ois pitäny olla ovulaatio, mutta en oo sitä tuntenut. Ja nyt tuhruttaa punaista?! Mistä on kyse? Ei mulla oo yleensä minkäännäköisiä välivuotoja... Voiko olla että ovulaatiota ei oo ollu ja nyt alkaa jotkut ihme menkat?