Raskaaksi 2017

Okei :happy: Toivotaan plussaa! :rolleyes:

Tänään on jo ekat annokset synarelaa suihkittu!
Eilen oli ovis, tein vielä eilen ja tänään ovistesti ja huh. Ei kyllä noin tummaa ole ollut:chicken:
Plussan sain siis jo pe aamuna.

View attachment 83835
No on kyllä tumma! Tuo peittoaa kyllä mun viivan mennen tullen, mitä itte pidin vahvana :) Nyt dpo 6, en elättele minkään näköisiä toiveita enää ja elän vain rennosti..

Tsemppiä hoitoihin :)
 

Liitteet

  • IMG_20191111_085810.jpg
    IMG_20191111_085810.jpg
    10 KB · Katsottu: 204
Tsemppiä hoitoihin ❤️

Täällä taas ympäriltä putoilee raskausuutisia ja minä putoan niiden mukana. Ja mies kokee niin alentavana meidän kohtelun että haluis jättää koko hoitoon hakeutumisen prosessin kesken. Mä en ymmärrä miten jaksan.
 
Terkkuja kaikille!!

New moon: toihan on hyvä et menkat alko siis? Eli nyt pääsette ennen joulua taas hoitoihin?

Mä oon tainnu taas kadottaa mun oviksen. Aamulämpöjen mukaan ainakin.. hoh hoh
 
Terkkuja kaikille!!

New moon: toihan on hyvä et menkat alko siis? Eli nyt pääsette ennen joulua taas hoitoihin?

Mä oon tainnu taas kadottaa mun oviksen. Aamulämpöjen mukaan ainakin.. hoh hoh

Mulla kunnon plussat testeillä mut lämmöt sekasin...tosin vkloppuna oli unet sekasin ja alkoholia et ehkä sillä osansa :bag:
 
Nyt oli lämmöt ”normaalit” eli jos se maanantai kuitenkin menisi rappioelämän/nukuinsuuauki- osaston piikkiin

Mullakin vähän nousi mut ihme siksakia vkloppu.
 

Liitteet

  • Screenshot_20191203-121139_Flo.jpg
    Screenshot_20191203-121139_Flo.jpg
    14.9 KB · Katsottu: 183
mulla näyttää tältä. Laitoin ite ovulaation tohon kp14 et tota oli helpompi kattoa.
ja tosiaan jätin huomioimatta dpo3 lämmön koska se saattoi johtua viikonlopusta. En tiiä..

46EA71C0-3C54-4828-A368-F9FA49B5B703.jpeg
 
Takaisin
Top