Raskaaksi 2017

Hopeareunus, ihan mahtavaa:love7:Heartred Muistelen joskus vuosia sitten lukeneeni jollekin julkkikselle käyneen samalla tavalla. Eli kyllä noita aina välillä sattuu. Mutta paljon onnea!:Heartred

Edit: Googlasin. Se oli Piritta Hagman.

Oli pakko Googlata myös. Aikamoisia juttuja kyllä.:grin Ja kiitoksia!:Heartred
 
Tehdäänkö sulla siirto luomukiertoon vai lääkkeelliseen?

Mä mietin jo tätä niinkin pitkälle et miten se mahtaa omalla kohdallani PAS mennä. Kun itsellä ovulaatio voi tulla kp 13-22 välillä ja luteaali älyttömän lyhyt et voisko mahdollisesti lääkkeelliseen tehdä. Mut sen näkee sitten. Toivon että a) tulisi edes munasoluja, b) joku niistä hedelmöittyisi ja c) päästäis siirtoon.

Kun oltiin vielä hussilla hoidossa, sanottiin että luomukiertoon, koska se on aina parempi ja ovis tulee aina ajallaan. Mutta nyt taysista tuli ohje, että lääkkeelliseen. Kysyn tätä, kun käyn siellä seuraavan kerran.

Luulis että saat lääkkeelliseen, jos tilanne on tuo! Ja luteaalivaihetta tuetaan joka tapauksessa, vaikka ovulaatioo ei avitettaisikaan.
 
New Moon, mulle tehtiin lukuisia siirtoja lääkkelliseen. Oli stressittömänpää, ja sen siirtopäivän kanssa ei todellakaan ole kovin tarkkaa - kun vain limis on saatu kasvamaan.
Kuulitteko tutkimustuloksista: stressaavat äidit saavat tyttöjä ... ja hoidoilla herkästi tulee tyttöjä. Tosin omissa tuttavissa on IVF- tyttöjä ja -poikia tasaisesti :)
 
Terkkuja kaikille pitkästä aikaa :)

Viime kierto tais olla mulla anovulatorinen ja ehdin jo masentua ja kaiken toivon heittää. Tässä kierrossa seurasin lämpöjä ja bogasin ovulaation!!! Valtava helpotus!! Pelkäsin jo että 1,5vuotta mua piinannu vaiva on palannut. Nyt siis dpo5 ja kaikki taas hyvin auringon alla!
Joulua on mukava odottaa glögimuki kädessä! (Blossa 19, suosittelen) :) :)
 
Tää ei ihan oikeesti voi olla totta! Meidän kuollut vilkutteli täysissä voimissaan yksityisen lääkärikeskuksen monitorista!:eek: Lääkäri totesi heti, että kyllä täällä on elinvoimainen sikiö, joka vastaa täysin viikkoja. Ihan hyvä, että tuli varmistettua asia...

Nyt toki poden syyllisyyttä, kun söin sushia ja porkkanakakkua aiemmin päivällä suruuni.:facepalm:

Hirmuisen paljon onnea Hopeareunus! :Heartred Mulla vähän samanlainen kokemus, kun esikoista odottaessa luulin saaneeni alkuraskaudessa keskenmenon. Naistenklinikalta neuvottiin puhelimitse vaan tekemään 3 viikon päästä raskaustesti, jotta tiedetään että kaikki on tullut ulos eikä tarvitse tyhjentää. No, menin kuitenkin yksityiselle keskenmenon jälkitarkastukseen, ja siellä olikin syke ja meidän vauva hyvinkin elossa:Heartred Tosi paljon onnea sulle loppuraskauteen!
 
Terkkuja kaikille pitkästä aikaa :)

Viime kierto tais olla mulla anovulatorinen ja ehdin jo masentua ja kaiken toivon heittää. Tässä kierrossa seurasin lämpöjä ja bogasin ovulaation!!! Valtava helpotus!! Pelkäsin jo että 1,5vuotta mua piinannu vaiva on palannut. Nyt siis dpo5 ja kaikki taas hyvin auringon alla!
Joulua on mukava odottaa glögimuki kädessä! (Blossa 19, suosittelen) :) :)

Kuulostaa hyvältä! :) Toivotaan kahta viivaa!!
 
Täällä kakkospiikki Procrenia on ollut huomattavasti rajumpi oireiltaan. Viikko sitten pistin ja siitä parin päivän päästä alkoi migreeni ja pahoinvointi. Oksensin neljä kertaa ja edelleen etoo. Kuumia aaltoja on päivittäin, siinä missä ekan kuukauden aikana oli vain muutama koko aikana.

Saatiin pakastealkion suunnitteluaika just ennen joulua ja tammikuussa toivottavasti päästään siirtään!
 
Ihanaa pottu!! Siis ihanaa että tammikuussa tapahtuu! :) :)
Toivon NIIIIIN PALJON että se onnistuisi!!

kurjia noi sivuoireet :sad001 mutta on varmasti sen arvoista.
 
Miten hopeareunuksella menee?? :)


Kiitos kysymästä, sohvan pohjalla menee illat työpäivien jälkeen, mutta en valita jos palkintona olisi se kaikkein tärkein.:) Käytiin maanantaina lapsettomuuspolilla kontrollissa ja kohdussa tilanne stabiili. Viikkoja vastaava sikiö heilutteli ruudulta. Vielä kuitenkin varovainen suhtautuminen asiaan. Neuvolassa kysyttiin, että joko ollaan kerrottu lähipiirille. Mies katseli tätiä hetken ja totesi, että ehkä sitten rippijuhlissa jos kaikki on sujunut hyvin.:grin

Mitäs Smith ja muut sisaret?:)

Potulle tsemppiä pistoksiin ja lähestyviin siirtoihin!:Heartred
 
Hei vaan tännekin!

Mä en tiiä mitä mun kehossa taas tapahtuu, jälkivuoto kesti 4 viikkoa ja sen jälkeen n. 4 viikon päästä tuli tuhruvuotoa ja nyt taas viime viikonloppuna tuli jotain ihmeellistä tuhrua. Niin että alushousut oli veressä ja pari tippaa meni pönttöön. En tiedä yrittääkö kuukautiskierto käynnistyä vai mitä. Eilen tätä ihmettelin neuvolan terveydenhoitajalle kun olin nuorimaisen 3kk neuvolassa.. Jälkitarkastuksessa oli kuitenkin kaikki hyvin ja kohtukin oli palautunut hyvin. :rolleyes:

Ehkäisyä ei otettu käyttöön, luulen ettei raskaaksi tule ennenkuin imetys on loppu ja sen lisäksi ainoa mahdollisuus olisi sitten mennä yksityiselle klinikalle hakemaan apua.
 
Kiitos kysymästä, sohvan pohjalla menee illat työpäivien jälkeen, mutta en valita jos palkintona olisi se kaikkein tärkein.:) Käytiin maanantaina lapsettomuuspolilla kontrollissa ja kohdussa tilanne stabiili. Viikkoja vastaava sikiö heilutteli ruudulta. Vielä kuitenkin varovainen suhtautuminen asiaan. Neuvolassa kysyttiin, että joko ollaan kerrottu lähipiirille. Mies katseli tätiä hetken ja totesi, että ehkä sitten rippijuhlissa jos kaikki on sujunut hyvin.:grin

Mitäs Smith ja muut sisaret?:)

Potulle tsemppiä pistoksiin ja lähestyviin siirtoihin!:Heartred

:D :D :D
Ihana kuulla et kaikki tällä hetkellä hyvin. Eihän sitä muuta voi kuin elää hetkessä. Huomisesta ei tiedä ja eilinen meni jo.

ymmärrän kyllä hyvin tuon rippijuhlakommentin :D jos itse vielä jonain päivänä raskaudun toimin juuri noin :D
Terkkuja sun miehelle!
 
Hei vaan tännekin!

Mä en tiiä mitä mun kehossa taas tapahtuu, jälkivuoto kesti 4 viikkoa ja sen jälkeen n. 4 viikon päästä tuli tuhruvuotoa ja nyt taas viime viikonloppuna tuli jotain ihmeellistä tuhrua. Niin että alushousut oli veressä ja pari tippaa meni pönttöön. En tiedä yrittääkö kuukautiskierto käynnistyä vai mitä. Eilen tätä ihmettelin neuvolan terveydenhoitajalle kun olin nuorimaisen 3kk neuvolassa.. Jälkitarkastuksessa oli kuitenkin kaikki hyvin ja kohtukin oli palautunut hyvin. :rolleyes:

Ehkäisyä ei otettu käyttöön, luulen ettei raskaaksi tule ennenkuin imetys on loppu ja sen lisäksi ainoa mahdollisuus olisi sitten mennä yksityiselle klinikalle hakemaan apua.
Hei vaan tännekin!

Mä en tiiä mitä mun kehossa taas tapahtuu, jälkivuoto kesti 4 viikkoa ja sen jälkeen n. 4 viikon päästä tuli tuhruvuotoa ja nyt taas viime viikonloppuna tuli jotain ihmeellistä tuhrua. Niin että alushousut oli veressä ja pari tippaa meni pönttöön. En tiedä yrittääkö kuukautiskierto käynnistyä vai mitä. Eilen tätä ihmettelin neuvolan terveydenhoitajalle kun olin nuorimaisen 3kk neuvolassa.. Jälkitarkastuksessa oli kuitenkin kaikki hyvin ja kohtukin oli palautunut hyvin. :rolleyes:

Ehkäisyä ei otettu käyttöön, luulen ettei raskaaksi tule ennenkuin imetys on loppu ja sen lisäksi ainoa mahdollisuus olisi sitten mennä yksityiselle klinikalle hakemaan apua.
Kyllähän tuo siltä kuulostaa että kiertoa yrittää startata. Imetätkö?
 
Hei vaan tännekin!

Mä en tiiä mitä mun kehossa taas tapahtuu, jälkivuoto kesti 4 viikkoa ja sen jälkeen n. 4 viikon päästä tuli tuhruvuotoa ja nyt taas viime viikonloppuna tuli jotain ihmeellistä tuhrua. Niin että alushousut oli veressä ja pari tippaa meni pönttöön. En tiedä yrittääkö kuukautiskierto käynnistyä vai mitä. Eilen tätä ihmettelin neuvolan terveydenhoitajalle kun olin nuorimaisen 3kk neuvolassa.. Jälkitarkastuksessa oli kuitenkin kaikki hyvin ja kohtukin oli palautunut hyvin. :rolleyes:

Ehkäisyä ei otettu käyttöön, luulen ettei raskaaksi tule ennenkuin imetys on loppu ja sen lisäksi ainoa mahdollisuus olisi sitten mennä yksityiselle klinikalle hakemaan apua.
Noh, minulla kesti jälkivuoto 3-4 vk ja viikon päästä siitä ekat menkat... Tulleet aika säännöllisesti, vaikka tyttö oli pitkään täysimetyksellä. Kyl toi vuotojesi jaksottaisuus jonkinasteiseen kuukautiskiertoon viittaa.
 
Noh, minulla kesti jälkivuoto 3-4 vk ja viikon päästä siitä ekat menkat... Tulleet aika säännöllisesti, vaikka tyttö oli pitkään täysimetyksellä. Kyl toi vuotojesi jaksottaisuus jonkinasteiseen kuukautiskiertoon viittaa.

Joo vähän näin oon ajatellut. Esikoisen kohdalla taas jälkivuoto kesti 6viikkoa ja viikko tauko ja taas vuoti viikon ja sitten tosiaan ei mitään ennen kun imetys loppui. Täytyy seurata tuleeko taas 4-6viikon päästä jotain tuhrua.
 
Takaisin
Top