Raskaaksi 2017

jannn ja Mrs. Smith, mulla oli toi sama tauti viime kierrossa!! Ihmettelin sitä tännekin. Mun tapauksessa menkat sieltä lopulta alkoi hieman myöhässä, toivottavasti teillä on erilainen lopputulos ♥️
 
jannn ja Mrs. Smith, mulla oli toi sama tauti viime kierrossa!! Ihmettelin sitä tännekin. Mun tapauksessa menkat sieltä lopulta alkoi hieman myöhässä, toivottavasti teillä on erilainen lopputulos ♥️

Mulla alkoi nyt kunnolla menkat, siis hyvä et vihdoin kerta oli alkaakseen. Mites smithillä?
 
Zaharassa tarvon edelleen. Negatesti taskussa :D
No jaa.. oon jo sillei ”luovuttanu” henkisesti tän projektin kanssa... tai ainakin luulen uskotelleeni itselleni niin.
 
Vasta 11.11 (silloin olisi tosin jo rv 10+2:bored:) lapsettomuuspolilla. En tiedä miten hermo kestää sinne saakka. Eilen kyllä hokasin myös, että edellisen raskauden jälkeen oli sikiötutkimusyksiköstä luvattu, että tekisivät myös siellä varhaisultran, jos alkaa pelko painaa päälle. Pitänee pohtia myös sitä optiota. En ole vielä edes neuvolaan uskaltanut soittaa.
Meneekö sulla ne Terolutit nyt minkälaisella annoksella ja kuinka kauan? Mä varmaan odottaisin tuohon rv 10 ja yrittäisin tyynesti nauttia raskaudesta :)
 
Meneekö sulla ne Terolutit nyt minkälaisella annoksella ja kuinka kauan? Mä varmaan odottaisin tuohon rv 10 ja yrittäisin tyynesti nauttia raskaudesta :)

Niin, eipä toi varhaisraskauden ultra mitään onnea ja autuutta takaa. Nimimerkillä, kaksi sykettä nähty ja nolla lasta sylissä. Pakko se on vaan yrittää elää mahdollisimman normaalia elämää.:) Mulla menee Terot 1+2 tablettia vuorokaudessa eli ihan kelpo määrä. Ja ainakin sinne viikolle 10 jatkuu, ja ultran mukaan jatkot.

Mites Pipsu jakselet? Entäs muut?:)
 
Täällä ei selkoa kiertopäivistä. Dpo2 tuli varmaan koko limakalvo kerta rytinällä ulos ja nyt on vuotoa jo 8 päivää, kolme viimesintä oikeen niegaraa. Ai että mä vihaan tätä mun värkkiä! oon näiden sairaiden kiertojeni kanssa niin kiukkunen, että meen kohta poistattamaan koko turhan, jatkuvasti vuotavan kapineen!

Ja puutekin vaivaa. Ukko on ollut työmatkalla 4,5 viikkoa! Oon sinä aikana menettänyt jo toiveet, että ikinä saadaan toista vauvaa. Vein vauvatavaraakin jo kirppikselle:hilarious: on se hyvä, että puolentoista viikon päästä lennetään sinne. Jos viikon vaan kuksisi, niin alkaisko mielikin jo parantumaan:hilarious: ja sit saakin soitella jo hoitolähtettä. Niin se aika vierähti, hiton pitkä vuosi kyllä ollut, kun en mä usko että tällaisella 3 viikkoa kuukaudesta vuotavalla värkillä mitään luomuvauvoja edes tehdään.
 
Apua tuota vuotoa!
Oliko sulla nyt luget vai Terot käytössä? Pitääkö sun siis vielä pyytää lähete ja sit odottaa aikaa? Toivottavasti siinä ei sit mene kauaa!

Täällä dpo - 1 tai 0 tänään. Veikkaan 0.

Terot oli tässä kierrossa. En kyl suostu niitä enää käyttämään, ne oli täysin turhia. Joo, sit alkaa se jonottelu, onneksi tyksissä ei kuulemma oo pahemmin jonoja tällä hetkellä, mut on se sitä kiertojen ja tulosten odottelua kumminkin. Koskas teillä lähtee sumuttelut käyntiin? Eikös Papa ollut puhdas, mitä olit käynyt kannasta katsomassa?
 
Takaisin
Top