Ihan sama!!!! Kun on ”näitä oireita”.. siis oikeesti, mulla on koko ajan, 24/7 ”raskausoireita”.
Heti ku nippasee mahaa ni "mitäs jos??!!" teinkin eilen ovistestin reilu tunnin pidätyksellä ja sama oli kuin esim dpo9.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihan sama!!!! Kun on ”näitä oireita”.. siis oikeesti, mulla on koko ajan, 24/7 ”raskausoireita”.
No ei tosiaan kannata käyttää jos ei edes vähäänkää apua.
Itse en ole kannasta mitään nähnyt vaan puhelimessa ollut kätilö sanoi et hänen mielestään näyttäisi ok:lta. Odotan vielä niitä lääkärin kommentteja papasta, koepaloista ja hpv:stä.
Saatan kyllä jo soittaa maanantaina ja pyytää soittoaikaa jos ei näy. Kun se kuitenkin vaikuttaa jos olisikin uus leep edessä, niin pitäisi taas siirtää aloitusta.
Tän kuun kierrosta pitäis ilmoittautua hoitoon. Eli menee ihan loppukuulle kun ovis on myöhään. Sit ne sumut alkais ens kuussa.
Ääh. Mun ystävä joka menetti vauvan kohtukuoleman takia on nyt mulle pahoittanut mielensä siitä syystä, että mä tässä syksyllä oon sanonut hänelle että mun on tällä hetkellä vaikea kuulla raskauteen ja vauvoihin liittyviä asioita johtuen omasta lapsettomuudesta. Kyllä se toki munkin mielestä nyt jälkeen päin tuntuu kamalalta, että oon niin sanonut. Mut enhän voinut tietää että hänelle käy niin. Mun mieskin on sitä mieltä että on outoa, ettei halua nähdä muiden vauvoja tai että muiden raskaus-uutiset tuntuu pahalta. Oon yrittänyt sanoa että tottakai voin olla onnellinen muiden puolesta mutta se ei poista sitä mun omaa kipua ja vaikeita tunteita.
Sun ystävä on varmasti aivan sekaisin surusta tällä hetkellä ja räjähtelee vähän joka suuntaan. Jos raskaana oleva ihminen ei voi ymmärtää lapsettoman tuskaa niin silloin on kyllä empatiaosasto aivan viturallaan. Hän on kauheassa tilanteessa ja tarvitsee kaiken tuen ja rakkauden mutta ei sinun tarvitse kaikkea niellä. Silloin syksyllä tilanne oli aivan eri kuin nyt.
Tsemppiä! Tue mutta suojele itseäsi jos syyttely alkaa kuormittaa liikaa. Tämä ei ole mitenkään sinun syytäsi.
Voimia Turkoosi. Kuten Smith sanoi, on varmaankin niin surun murtama, että käytös ei ole kovin rationaalista. Kurjaa kuitenkin, jos tuntuu, ettei puolisokaan asiaa ymmärrä samalta kantilta.
Mun miehellä ei ole läheskään yhtä kova vauvakuume kuin mulla. Sitä myös pelottaa tosi paljon ajatus vauvasta, tai siitä että miten se vaikuttaa meidän parisuhteeseen ja onko hänellä sitten enää ikinä omaa aikaa, ja pidänkö mä häntä huonona isänä. Ollaan yritetty puhua aiheesta mutta musta tuntuu että mä en pysty antamaan hänelle sellaista tukea kuin hän tarvitsisi. En sitten tiedä mistä sitä tukea saisi. Mutta mun mies ei siis just tästä syystä oikeen kykene ymmärtämän mun vaikeita tunteita muiden raskauksiin ja vauvoihin, kun ei hänellä itsellä lapsettomuuteen liity yhtään niin paljon vaikeita tunteita kun mulla.
Täällä muuten kp4! Edellinen kierto kesti 16 päivää. Mutta ilmeisesti tohon lääkkeeseen kuuluu, että tulee tyhjennysvuoto, joten oletan tuon olevan nyt ok. Muutamat kuumat aallot ollut, mutta aika helpolla oon päässyt.
Heh, meilläkin mies on vieläkin ihan kauhuissaan vauvasta, mutta hän alkaa olla oman kaveripiirinsä ainut, kenellä ei ole lapsia, niin sellainen "pakko" ajaa asiaa.. Miehellä ei ole ehkä tullut sellaista kiintymyksen tunnetta niihin menetettyihin lapsosiin, mitä itsellä on epäonnistuneiden raskauksien myötä tullut, joten ei ehkä osaa surra samalla tavalla mitä itse suree..
Täällä vieläkin odotellaan kierron käynnistymistä keskenmenon jälkeen.. Kyllä tämä vaan ottaa aikaa Jospa niihin hoitoihin päästäis viimeistään tammikuussa :)
Turkoosille piti sanoa, että turhaan podet syyllisyyttä, varmasti olet tehnyt kaiken, mitä voit kaverin surun keskellä. Hänellä on raskad tilanne, mutta niin on myös sinulla, eikä niitä voi verrata