Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi, huoli on varmasti ihan hirveä Pidän peukkuja ja sormia ristissä, että siellä olisi kaikki hyvin!!Voi Turkoosi, toivottavasti asiat kääntyisivät parhain päin!
Täällä turta olo. Tänään edessä neuvolalääkärin ylimääräinen ultra, joka saatiin karun taustamme ansiosta. Tietysti eilen alkoi vaaleanpunertava vuoto. Ei ole edellisessa raskaudessa merkinnyt mitään hyvää tämä. Olen oikeastaan jo heittänyt kaiken toivon ja aavistelen tuulimunaa tai keskeytynyttä keskenmenoa. Oireetkin vähän hellittäneet viime päivinä. Toisaalta viime viikot ovat olleet niin pelonsekaista ja ahdistavaa aikaa, että alan oikeasti jo miettiä, että onko musta edes tähän.
Voi ei! Olen pahoillani!
Mikä teidän tausta on? Onko sulla ennenkin ollut km? Voimia!
Kyllä se vaisto taas valitettavasti osui oikeaan. Alkio vastasi kokoa 7+5, eli melkein viikkoa pienempää, eikä sykkeestä ollut enää tietoakaan. Tässä nyt vaan mietin, että kuinkakohan kauan sitä jaksaa hakata päätään seinään tämän asian suhteen, kun jokainen onnistuminen päättyy epäonnistumiseen.
Ei hitto, oon tosi pahoillani Kaiken ton menetyksen, surun ja pettymyksen lisäksi se kohdun tyhjentäminen on yhtä helvettiäKyllä se vaisto taas valitettavasti osui oikeaan. Alkio vastasi kokoa 7+5, eli melkein viikkoa pienempää, eikä sykkeestä ollut enää tietoakaan. Tässä nyt vaan mietin, että kuinkakohan kauan sitä jaksaa hakata päätään seinään tämän asian suhteen, kun jokainen onnistuminen päättyy epäonnistumiseen.
Kiitos. Meillä tämä nyt kolmas raskaus. Ensimmäinen jouduttiin keskeyttämään rv 14 sikiön vakavan rakennepoikkeavuuden vuoksi, sillä ei olisi lääkärien mukaan selvinnyt edes synnytykseen saakka. Toinen oli kkm rv 11+, sikiöllä oli runsaasti niskaturvotusta ja syyksi paljastui lopulta kromosomipoikkeavuus.
Ei hitto, oon tosi pahoillani Kaiken ton menetyksen, surun ja pettymyksen lisäksi se kohdun tyhjentäminen on yhtä helvettiä
Voiko teille tehdä mitään tutkimuksia tai onko tehty? Olitko hopeareinus minkä ikäinen? Mä oon tullu siihen tulokseen, että alkio diagnostiikka ois varmaan enää ainoa järkevä tapa yrittää raskautta Sanoiko lääkäri mitään, johtuiko tämä niistä sumutteista?
Kovasti voimia jatkoon!! Itsekin vielä keräilen voimia..
Kiitos kaikille! Voin vaan Pipsu kuvitella, että oli tyhjennyksen tyyli mikä tahansa, niin syvältä se on. Mitenkä sulla se toteutettiin? Meillä kaksi aiempaa menneet hyvin osastolla lääkkeellisesti, mutta pitää katsoa, että mitä systeemiä tässä nyt harkitaan.
Mitään puhetta tosta alkiodiagnostiikasta ei ole ollut, tosin en ole vielä ollut lapsettomuuspolillekaan yhteydessä tästä. Pitää perehtyä aiheeseen ja ottaa puheeksi, kunhan tänään saataisiin lopullinen naula tähän arkkuun. Ja kysyä myös siitä Synarelasta, että miten paljon mahdollisesti vaikutti.
Eilisen neuvolaultran jälkeen varasin vielä ajan yksityiselle tälle illalle. Tässä kohtaa ei ihan lämmitä tieto, ettei sykettä löydy, mutta kontrolloidaan vielä viikon välein HCG:tä (mikä mun järjenjuoksulla ei kyllä nouse tai laske ihan hetkeen tässä tilanteessa) ja katsotaan, että josko se syke sinne vielä ilmestyisi. Aikamoinen vapahtaja olisi kyllä kyseessä, että vielä tosta eloon heräisi.:banghead: Eilen ei siis tehty mitään sisätutkimuksia tai ultrattu munasarjoja, kohdun limakalvoa ym. Jäi paljon kysymyksiä, eikä mitään konkreettisia päätöksiä. Haluan nyt vaan mahdollisimman nopeasti tämän polun taaplattua, että päästään mahdollisesti miettimään jatkoja.
Niin ja Pipsu, ikää on 29v.:)
Toivottavasti saat lähetteen eteenpäin.. Tuo odotteleminen kuollut alkio sisällä on ihan hirveätäNo niinpä. Ja se kun sanoi, että voihan olla, että raskaus on niin alussa, ettei vielä syke näy. Mitat kuitenkin oli sen 7+5. En viitsinyt siinä sitten nokitella, vaan tyydyin kohtalooni ja varasin ajan gynelle.