Raskaaksi 2017

Voihan kusiset pms-oireet, tsemppiä Smith!:mad:

Tosi kurja homma Turkoosi, kuten muutkin sanoivat, tuntuu kyllä kohtuuttoman pitkältä ajalta tuo kaksi vuotta. Mikäs yksityisten klinikoiden kanta tähän asiaan on? Oletteko miettineet sitä yhtenä vaihtoehtona?

En yhtään tiedä. Enkä tiedä onko toi edes mikään valtakunnallinen yhtenäinen juttu toi kaksi vuotta, en usko.
 
https://www.iltalehti.fi/politiikka...p60idLbuDlYaf8v95QpaXl5WmFR9NKmG1G_axoq2Fdd_g

"Entinen puhemies ihmettelee myös hedelmöityshoitoihin liittyviä kirjavia moraalisia rajoituksia eri maissa"
Olipa hyvä artikkeli. Tätä puolta ei ole nostettu ”synnytystalkoo”-keskusteluissa. Se on ihan järkkyä, mitä nuo hoidot maksaa (saman verran sijoittaneena), ja asettaa pariskunnat eriarvoiseen asemaan, seinää vasten jne. En enää muistele sitä alkupäätä lapsettomuusvuosista, mutta itsekin jouduin mielialalääkkeille. Hohhoi, tsempit kaikille jälleen kerran!
Menkat ei oo vielä alkanut, jee! Ehkä tässä pinnistellään aikataulua ohi lomareissun :)
 
Hopeareunus, milloin sulla on ultra? :)

Vasta 11.11 (silloin olisi tosin jo rv 10+2:bored:) lapsettomuuspolilla. En tiedä miten hermo kestää sinne saakka. Eilen kyllä hokasin myös, että edellisen raskauden jälkeen oli sikiötutkimusyksiköstä luvattu, että tekisivät myös siellä varhaisultran, jos alkaa pelko painaa päälle. Pitänee pohtia myös sitä optiota. En ole vielä edes neuvolaan uskaltanut soittaa.
 
Hopeareunus, aika pitkällä tuo ultra. Meillä oli klinikalla 7+ ja 9+, tuon ekan jälkeen varasin neuvolan. Menet tuntemusten mukaan :)
Mulla alkoi ne menkat ja nyt menossa kp 2, eilen tulvi, katsotaan miten tänään. Ollaan tyttöporukalla ”virkistäytymässä” Vierumäellä.
Joo, kuukautiskalenteri povaa menkkoja meidän marraskuun lopun loman kylkeen. Mieheni mukaan siihen mennessä on ”rojut torvessa” eikä vuotoa enää tule. Erikoista, luulin olevani perheen ainoa ”mielipuoli” haaveissani :) Realiteetit on tietysti meitä vastaan, mutta toiveikkuus sallittaneen.
 
Muokattu viimeksi:
Pahoittelen huonoa muistiani. Eikös joku tässä ketjussa sanonut että oli saanut sillä miesten hedelmällisyyttä lisäävällä ravintolisällä siittiöiden määrää lisättyä? Eli kokemuksia jos on niin kertokaa ihmeessä ♥️ tilattiin miehelle nyt tuolta hyvinvoinnin.fi-verkkokaupasta Wild nutrition food-grown fertilityä, miehelle tarkoitettua. Mietin että pitäiskö munkin vaihtaa oma ravintolisä (mamavita) ton merkin naisille, lasta yrittäville tarkoitettuun? Onko kellään kokemusta? Tässä linkki tuotteeseen: https://www.hyvinvoinnin.fi/products/wild-nutrition-food-grown-fertility-womens

Nimimerkillä periksi ei anneta vaikka mieli tekis.
 
Yliopiston apteekissa ois myynnissä joku Sermatrop Alfa niminen valmiste miesten hedelmällisyyttä parantamaan, mut se makso jonku 65-75e /30tbl eli 1kk annos. Mut voiskoha se olla tehokasta, kun on noin hintavaa?

Meillä mies syö Bio-selen+sinkki nimistä valmistetta.
Aateltiin, et ennen ivf hoitoa mies vois syödä myös yhen paketin tota kallista Sermatrop Alfa valmistetta, mut ei ehkä raski enempää, ainakaan vielä :)
 
Eihän ne naistenkaan vitamiinit ja ravintolisät pitemmän päälle mitään halpoja oo, mutta kannattaa kokeilla ”ihan kaikkea” kun on suht nuori yms. Sekä naisen että miehen. Plussapuhallus!!
 
Pahoittelen huonoa muistiani. Eikös joku tässä ketjussa sanonut että oli saanut sillä miesten hedelmällisyyttä lisäävällä ravintolisällä siittiöiden määrää lisättyä? Eli kokemuksia jos on niin kertokaa ihmeessä ♥️ tilattiin miehelle nyt tuolta hyvinvoinnin.fi-verkkokaupasta Wild nutrition food-grown fertilityä, miehelle tarkoitettua. Mietin että pitäiskö munkin vaihtaa oma ravintolisä (mamavita) ton merkin naisille, lasta yrittäville tarkoitettuun? Onko kellään kokemusta? Tässä linkki tuotteeseen: https://www.hyvinvoinnin.fi/products/wild-nutrition-food-grown-fertility-womens

Nimimerkillä periksi ei anneta vaikka mieli tekis.

Mun mies syöny pari kuukautta tota miesten versiota. Tosin vain yhtä pilleriä kun purkissa lukee 2 per pvä. Ja ensi viikolla eka analyysi ikinä apua... Hintavaa on kyllä! Ostan lisää jos tulos huono..
 
Iltapäivää kaikille, jänishousu täällä.

Mulla on nyt menkat myöhässä kaks päivää. Tiputtelee mut ei ala. Edellinen negatesti torstai aamuna... ja en haluu/uskalla testata!
:/ nega testi tähän rakoon... ei pysty!!
 
Mrs Smith oih, varmasti polttelee! Ehkä sinnittelet pari päivää?
Tsemppiä kaikille!
Tänään olis ollut ihan mahtava keli ulkona, mutta tää mamma on ihan poikki! Pitäis sitä tätä ja tuota jaksaa ja tehä, mutta eihän oo pakko, eihän? Miten nää viikonloput on niin lyhyitä, oonko loman tarpeessa - yes!
 
Tsemppiä Smith piinailuun! Toivon todella, että menkat olisi myöhässä hyvästä syystä :Heartred Ymmärrän kyllä tuon ettei uskalla testata, kun pettymyksiä on tullut jo enemmän kuin laki sallii.
 
Iltapäivää kaikille, jänishousu täällä.

Mulla on nyt menkat myöhässä kaks päivää. Tiputtelee mut ei ala. Edellinen negatesti torstai aamuna... ja en haluu/uskalla testata!
:/ nega testi tähän rakoon... ei pysty!!

Mulla dpo15 ja kp32 eikä menkkoja näy. Ei tosin ihan ennenkuulumatonta mulle. Eli menkat alkanee huomenna :angelic: testit on loppu mut lisää tulossa postissa. Testaan kun tulevat,ellei menkat oo jo alkanu.. Luultavasti on. Toivotaan sulle plussaa!!
 
Mulla dpo15 ja kp32 eikä menkkoja näy. Ei tosin ihan ennenkuulumatonta mulle. Eli menkat alkanee huomenna :angelic: testit on loppu mut lisää tulossa postissa. Testaan kun tulevat,ellei menkat oo jo alkanu.. Luultavasti on. Toivotaan sulle plussaa!!
Miten menee jannn??
 
Mulla aivan sama tilanne. Tää on niin outoo ku tiputtelee (todella vähän) ja vihloo vatsaa mut menkat ei ala testi negaa. Ei kai tässä todella voi kuin odottaa..
 
Takaisin
Top