Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Omanapalisäys vielä... Se on kyllä eri tässä kierrossa, että aloitin käyttämään homeopaattisia valmisteita (kaikkea kun pitää neuroottisena kokeilla) reilu pari viikkoa sitten. Liekö muutos siinä.

Babe, Ei näy tämän päiväisessä haamua. Toivottavasti pian sellainen kuitenkin taas piirtyy. <3

Sydänkäpynen, Ihanan positiivinen asenne sulla! Ja oikeassahan olet, uusi kierto on aina uusi mahdollisuus. :)

Tarzan Tuo oireettomuushan voisi myös kohdallasi olla merkki tärpistä.

Isintyttö, Ihana kuulla että sielläkin plussattu! Tuletko lokakuisiin? :)

Sara, Mulla oireettomuus oli esikoisesta se "oire" :wink

Mä en osaa siirtyä täältä kuumeilijoista pois kun haluat teiät kaikki mukaan!! :arghh:

Milloin meinaat Babe testata uudelleen, maanantaina?

Miitu, älä lähde minnekään :) jää tänne kertoilemaan miten kaikki etenee :)

Tarkoitus oli maanantaina aloittaa testaus, mutta koska noita testejä mulla riittää ja kärsimätön kun olen, niin taidanpa testailla joka päivä aina tätiin tai mieluummin plussaan saakka :) Haluan nyt ainakin vielä päivän pari varmistella ettei pregnyl enää vaikuta testitulokseen. Tänään siis dpo6 ja pregnylin pistosta 7 päivää. Eli jos tässä vaiheessa haamu vielä näkyisi niin se johtuisi pregnylistä.

Onnea Isintyttö!

Ihana asenne Sydänkäpynen, tsemppiä uuteen kiertoon!

Ja Babelle toivon viivojen uutta ilmestymistä vielä tässä kierrossa.

On: kp 19/?? ja tän kierron ensimmäinen vilkkuva hymynaama saatu tikkuun. Lähellä on! Nähtäväksi jää kauanko luteaalivaihe tällä kertaa kestää. Toivottavasti edes olis pitenemään päin.

Aunemoi, vaikka mä oon huono esimerkki sekavine kiertoineni niin voi se ovis pärähtää tikkuun myöhäänkin.. tsemppiä metsästykseen!

Miitu: maanantaihin meinasin oottaa ja sit liittyä lokakuisiin mukaan:) jos vaan viiva pysyy... En ihan viel ymmärrä koko tätä tilannetta, en kyl osannu yhtään arvata et tääki tarttuis jo ekasta yrityksestä mukaan ihan niin kuin esikoinenkin. Toivottavasti kestää matkassa samoin kuin siulla:dummy::dummy1:

Kiitos kaikille onnitteluista<3
Mie piän peukut pystys et pääsisitte kaikki mukaan plussanneisiin heti tästä kierrosta! Voimia varsinkin kaikille pitkään yrittäneille <3

Yleinen kysymys, milloin se olikaan kun voi jotain hailukkaa viivaa mahdollisesti testissä näkyä? Millä Dpo päivällä?

Sara, itse plussasin erittäin herkällä testillä esikoisesta dpo9 mutta nuo ns normitestit joiden herkkyys on 25mlu/ml näyttää plussaa usein vasta lähempänä oletettuja kuukautisia.

Aunemoi, luteaalivaiheen aikana tapahtuu kiinnittyminen ja lyhyt luteaalovaihe voi hankaloittaa kiinnittymistä ts ei oo tarpeeksi aikaa kiinnittymiseen. Korjatkaa viisaammat jos olen väärässä.

Onnea hurjasti isintyttö :)

Miitu ja Vulpix, harvoin oon näin positiivinen mut mulle oli iloinen asia että kierto tällä kertaa "vaan" 37pv eikä 66 niinku viimeeks. Jotenkin vaan tosi tyytyväinen että alkaa kierrot tässä lyhentyä (toivottavasti *koputtaa puuta*). Ja kovasti oon aina näin alkukierrosta toiveikas ja loppukierrosta ikuinen pessimisti :D

Isintyttö, Meillä sama juttu että esikoinen tärppäsi ensi yrittämällä ja niin tämä kakkonenkin. Jotenkin hirveän epäuskoinen olo juuri siksi, mutta miehelle sanoinkin että sitten kun lapsiluku on täynnä meillä täytyy olla järeääkin järeämmät ehkäisykeinot käytössä. :grin

Sydänkäpynen, Ainenkin oikeaan suuntaan ollaan siis menossa! :wink

Miitu, koska sulla näkyi se kiinnittyminen testissä? Dpo? Ja oliko oireita? :)

Ihanaa Isintyttö, onnea! <3

On: Saunassa poltteli rintoja kauheasti ja mies kommentoi, että ne olis jotenkin, posahtaneet :D siis turvonneet! [emoji23] nenä tukkoilee ja välillä on kylmä ja välillä kuuma. Alavatsassa kävi äsken elohiiri kuplimassa ja esikoisesta se taisi olla kiinnittymispäivän oire kaikkien laskujen mukaan.. jännää!! Tänään tuli postin mukana testikasa ja en malttanut, ja negahan sieltä tuli niinkun odotinkin (dpo6). Ei ollut kyllä testi tehty aamupissastakaan, mutta katsellaan. Vielähän nuitä jäi kasa :))

Unicorn, toi on niin tuttua toi ihan liian aikaisin testaaminen :D itsekin joskus Dpo 6 illalla tehnyt testin vaikka hyvin tietää ettei se vielä siis vaiheessa näy vaikka olisi kuinka raskaana. Mutta jos kuitenkin.... :)

Isintyttö, paljon onnea <3

Tänään voisi ottaa pienen punaviinilasillisen, tehostuisi tuo kiinnittyminen. On kyllä ihme olo, ei tunnu mitään missään.. yleensä alkaa menkkaoireet jo tässä vaiheessa.

Hyvää viikonloppua kaikille :)

Unicorn, Eli ovisplussan sain 12.1, rtestissä myös haamu. (Oletan että ovis) Siitä 16. pvä oli raskaustestissä taas haamu (oletan että kiinnittyminen?) Ja seuraavan kerran hailakan plussan sain 21. pvä illalla, hieman selkeämpi 22 pvä. ja seuraavana päivänä 23 plussasin. Dpot noissa oli omien laskujen mukaan kiinnittyminen dpo 3 ja haamu dpo 8, plussa dpo 10. En tiedä voiko kiinnittyminen tapahtua noin nopeasti mutta näin täällä nyt kuitenkin meni..

Juu, luteaalivaiheessa kohdun limakalvo paksunee ja paksunee, jotta mahdollinen hedelmöitynyt munasolu pystyy siihen kiinnittymään. Keltarauhasen erittämä progesteroni mahdollistaa tämän ja estää myös kohtua supistelemasta. Ymmärtäisin, että lyhyt luteaalivaihe liittyy huonoon keltarauhastuotantoon, jolloin kohdun limakalvo ei kehity kunnolla ja sitten kohtu lähtee myös supistelemaan, joten kohdun limakalvon rappeutuminen ja poistuminen aikaistuu. Siinä ei sitten kiinnittyminen ole oikein mahdollista. Pikkuisen spekulaatiota tämä tähän mennessä oppimieni asioiden perusteella :)

Ajattelin nyt tähänkin ryhmään tulla kuumeilemaan. Olen siis 36-vuotias kätilöopiskelija sekä 1 vuoden ja 8 kuukauden ikäisen taaperopojan äiti. Pikkusisaruksen aikaansaamistyöt on aloitettu ja ensimmäiset piinaviikkoilut käynnissä. Tänään kierron 23. päivä, ja just iski ihan hirmuinen väsymys, eli ihan varmana oon raskaana hei :angel8Kiertoni on ollut viime aikoina vähän lyhyempi sekä epäsäännöllisempi, joten kuukautiset joko alkaa alkuviikosta tai sitten ei tai sitten ne alkaa loppuviikosta tai jotain. Kuten sanottua, olen hirmuisen väsynyt :grin

ImageUploadedByVau Foorumi1485539568.667484.jpg

Seuraa törkeää omanapailua[emoji48]
Tein äsken ovistestin,kun liian aikaista r-testille.Eikö olekin mahtava logiikka [emoji1]

Alla kuva siitä.Nyt dpo 8 ja ovis siis todettu ultrassa tapahtuneeksi kp 14 ja nyt kp 22. Mulla ei ole ikinä reagoinut ovistesti loppukierrosta mitenkään vaikka olen testannut ennen menkkoja myös yk1 ja yk2..Voiko tuo tarkoittaa jotain?[emoji85]Plussahan se ei ole mutta mulle ennennäkemättömän tumma loppukiertoon.Ja testasin 3 päivää oviksen jälkeen ihan täysin valkoisen testin eli ei ole jäänyt "päälle" oikeasta oviksesta.

Kata, periaatteessa voi näyttää raskauden, mutta käsittääkseni myös sen jos menkat on alkamassa. Toivotaan että näkyy pian raskaustestissä kanssa!

Täällä jatkuu tuska ja piinailu. Kaikista eniten ehkä tuska kyllä tänään. Tissit olleet ihan törkeän kipeät koko päivän. Yöllä heräilin siihen että niihin sattui kun liikahdin ja päivällä on tuntunut siltä että ne yrittää hypätä pois kropasta. Rintsikoiden kanssa ollut ihan tuskaa. Nyt jos tämä on vaan joku uusi juttu ennen menkkoja, niin menee kyllä hermo. Aiemmin ollut vaan nännit arat. Negatesti tehty toissapäivänä ja olo on nyt kyllä kuin vihaisella ampiaisella. Nyt kp 29/30

Takaisin