Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Miksei tuu jo leffaviivoi? Oletettu dpo 15.

Liitteet

• 20170128_132619.jpg
    20170128_132619.jpg
    531.7 KB · Katsottu: 250
Onnittelut Katalle :)

Miitu, selvästi kuitenkin pikkuhiljaa vahvistuu. Olitko sä menossa johonkin varhaisultraan?

Sara, Joo tiistaina olis mulla ultra.. On kyllä vahvistunut, mutta nyt tuntuu ettei enää? Argh!

Miitu, mulla ei tullu "leffaviivoja" esikoisesta mihinkään vuorokauden aikaan , eikä mihinkään testiin edes viikko menkkojen poisjäännistä. :) että ei se välttämättä mitään tarkota vaikkei tuliskaan :) tuo varhaisultra on kyl ihana keksintö! Ite kävin kans esikoisesta. Huojentavaa nähdä siellä elämää ja tulee oikeasti se olo, että jeeee, ollaan raskaana! [emoji7]

Unicorn, Jotenkin vain epäilyttää kun niin nopeasti viivat tummui tässä ja nyt sitten ajattelin että olis vähintäänkin ne leffaviivat jo mutta ei..

Ihan jäätävät menkka/ovis kivut. Tänään vasta kp18 ja mulla kierto on yleensä 25-26 päivää. Ovis saatiin aikaan pregnylillä kp11 eli viikko sitten. Että en usko että kummastakaan menkoista tai oviksesta nyt nämä kivut johdu. Rt oli tänään puhdas nega, samoin ovis testi minkä tein ihan huvikseni. En muista että tässä vaiheessa kiertoa tälläistä ois aiemmin ollut.

Tein nyt sitten vielä digin ja tulos oli "Raskaana 2-3" Ehkä siinä syy miksei leffaviivoja ja oikeassahan tuo on, nyt pitäisi olla 4+1 omien laskujen mukaan. :)

Liitteet

• 20170128_180109.jpg
    20170128_180109.jpg
    861.5 KB · Katsottu: 202
Babe, kiinnittyminen voi aiheuttaa menkkakipujen kaltaista kipua. Mulla oli juuri dpo7 semmoista. Dpo8 tuli tuhrua ja iltapäivällä testiin tuli testiajan jälkeen viiva. Seuraavana päivänä herkällä testillä jo nähtävä viiva testiajan sisällä. Pidän sulle peukkuja, että olisi nyt sitä itseään ja kiinnittyminen onnistuu ja saat plussan testiin [emoji4].

Ei mullakaan Miitu tässä raskaudessa tullut leffaviivoja vaikka testasin joka päivä tosi pitkään. Mut silti mennään jo 20+1 ja kaikki hyvin :) Hienot viivat sulla on, nyt vaan nautit raskaudesta :)

Babe, herttarouva.. mulla oli viime raskaudessa myös plussan aikoihin kamalaa "menkkakipua".. ja plussan jälkeen vääntelehdin sohvalla kun sattui niin kovin :D pitäisin sitä siis babe lupaavana oireena ;)

Itsellä nyt taas pientä "menkkakipua" myös, ja dpo6.. samoja jännäilen taas :) vaikka en siihen uskokaan, mutta ainahan sitä voi toivoa , eikö? [emoji87][emoji56] olis se kyllä jännä jos tällä kertaa tärppäis näinkin "nopeesti".. edellistä yritettiin monta vuotta luomusti kaikin mahdollisin kotikonstejn ja tätä nyt tjottailtu yli puoli vuotta mutta tämä kierto eka, kun alettu ovista bongaamaan ja saatu ajoitettua petihommat kohdilleen [emoji28] (voin jo kuulla sen rytinän kun hampaat kalahtaakin katukiveykseen..) [emoji85][emoji1]

Babe, mullakin ovis viikko sitten ja nyt dpo 7 kai..ja aikamoiset vihlonnat ja jomotukset alavatsalla-ja selällä ja vatsa kuin ilmapallo...en oo testannu ja arvelin vasta ens viikon puolivälissä :)

Täälläkin ilmassa nyt ihan minimaalista menkkajomotusta, ei niin kovaa kuin aiemmin mutta ihan kuin siellä jotain tapahtuisi. Niin ainakin kovasti haluan uskoa, kunpa se plussa jo ilmaantuisi tähänkin osoitteeseen.

Dpo 5 eikä millään malttaisi olla testaamatta.. tsemppiä kaikille muillekin piinailijoille :)

Mamma, no siellä kans jännät paikat. Meinaatko malttaa oottaa sinne asti? ;) entäs Sara? :)

Äsken vessassa pyyhkiessä tuli pienesti veriviirua valkovuodon sessa.. menkkajomoa kans :| tais tää kierto olla tässä.. aikasemmin kans pari kertaa menkat alkanu vähän liian aikasin. Mistähän tämmönen johtuu? [emoji57]

Unicorn, mulla alkoi aiemmin myös menkat ihan liian aikaisin. Alkoi pientä hailakkaa tulla pyyhkiessä jopa dpo 4 tietämillä. Sain sitten keltarauhastukea loppukiertoon jolla se tuhruttelu loppui ja menkat tuli vasta sitten kun lääkkeen lopetin. Eli 3 päivää ovulaatiosta laitoin iltaisin yhden emätintabletin 12 päivän ajan. Voisko se olla sulle jotain?

Takaisin