Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Silkkitassu,näin itsekin ajattelin.Mulla on luteaalivaihe 13-14 päivää niin siksi tuntuis menkkojen takia tosi aikaselta eikä tosiaan ennen ole tummunut viiva ollenkaan ennen tätiä.Mut eihän näistä tiedä,piina jatkuu täälläki [emoji1]

Ja sullahan on lupaava oire toi tissikipu [emoji106] Jospa plussa vaan tulee vähän myöhemmin [emoji4]

Aarg...ihme vatsakipua ja nippailua alavatsassa ja vähän välillä ällöttääkin. Voisko nyt vaan joku pyyhkiä muutaman päivän pois että sais vastauksia. Mä niin hajoon näihin piinapäiviin. Ja sitte kuitenkin odottelu palkitaan aina negalla. Anteeksi tää mun asenne. Tää on vaan niin super turhauttavaa.

Babe onko sulla mikä dpo menossa? Tää on kyllä hajottavaa..Menis vaan pari päivää nopeesti nyt..

Tämä päivä mennyt ton poitsun synttäri tarjottavien teossa ja ikeassa tuli myös käytyä, vähän on tylsä vaihe kun odottelee ovista..

Alinahille tsempit juhlien järjestämisessä! Siinä on aina oma työnsä.

Kata, Mulla oviksen jälkeen näytti vititvalkoista. Tämä oli outoa koska mulla otestit näyttävät kahta viivaa läpi kierron. Se alkoi kyllä tummua, mutta plussan otestiin sain vasta kun olin jo plussannut rtestillä.
Toivotaan nyt että olisi sitä sinulla, iiks! <3 :)

Silkkitassu, Toivottavasti oireesi enteilevät plussaa! :happy:

Silkkitassu, täälläkin rinnat tulessa!!

Aamulla heräsin kamalaan pissahätään ja oli tosi huono olo. Illalla maistui vähän metalli suussa. Alavatsalla on kyllä ihmeellisiä tuntemuksia.. välillä kuplii, välillä nippailee ja välillä viiltää. Koko illan oli sellasta menkkamaista kipua..
vasta dpo6, kyllä tää aika matelee. En malttanut olla testaamatta taaskaan, mutta negaa näyttää edelleen. Nyt en testaa kyllä kun vasta maanantaina! (Niinvarmaan..) [emoji28]

Babe, ymmärrän sun turhautumisen.. on tää kyllä yhtä piinaa!

Täällä kp1. Jos nyt jotain positiivista pitää keksiä niin tuo päättynyt kierto oli 27pv eikä venynyt enää ylipitkäksi niinkuin edellinen..

Kiitos Miitu! :)

On: Ei tästä oviksen seuraamisesta oo mitään hyötyä tai näissä aamulämpöjen seuraamisessa kun tulee nukuttua huonosti tai liian lyhyet yöunet, nyt tuo lapsi alkanut herää 30-45min aikasemmin kun yleensä herää. Äiti on ihan tööt! Eilen aamu lämpö oli 35.53 ja nyt 34.63 et ei tästä tuu mitään, tai sit se mittari on hajalla. Ehkä jätän tuon mittailun, alkaa vaan ärsyttää tätä mammaa.

Täällä kans yks malttamaton piinailija... Aamulla heräsin aivan jäätävään alaselkäkipuun, ei ollut hyvä kummallakaan kyljellä, selällä eikä mahalla. Kärvistelin puoliunisena tunnin kunnes päätin että eikai tässä enää saa nukutuksi. Lähdin koiran kanssa pidemmälle aamulenkille, ja onnekseni seistessä ja kävellessä selkää ei särje. Istualteen edelleen jomottaa, varsinkin vasemmalta puolelta. Eilen illalla myös rinnat olivat turvonneet ja nännit hieman aristi. Nyt menossa siis kp21 ja dpo6-7?

Onko tossa haamu?[emoji85] ovistesti tältä aamulta ja eiliseltä. Dpo 9 ja 23/28..

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1485590606.214100.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1485590606.214100.jpg
    81.9 KB · Katsottu: 231
Ihana että muutkin näkee [emoji1] Lohdutti myös kun mieskin näki vaikka sen viivalasit on ihan onnettomat [emoji85]

Muutkin piinailee ja niin piinailee tääkin mamma.. :) Dpo 7 kai menossa. Mä luulen kuvittelevani oireita, koska tutkin oloani nyt niin tarkkaan..alavatsa-selkä jomottelua on pienesti ja pms-oireet puskee, mitä muutenkin ennen menkkoja. Ja kylmä värisyttää. Ajattelin ite et testaan ens keskiviikkona, pari pv ennen menkkoja..haluun testata ihan testaamisen takia :D Enkä tosiaan tiiä miten pää kestää jos näitä odottelukiertoja tulee monta..

Kata, on siinä haamu munkin mielestä! Nyt vaan toivotaan vahvistumista sille!

Ja jaksamista kaikille piinailijoille!

Takaisin