Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mayday88, tuohan voi olla kiinnittymisdippi. Mulla tuli plussakierrossa toi myös muistaakseni just dpo8 sekä tuhrua samana päivänä. Seuraan päivän testissä näkyi jo haalea viiva. Peukut pystyssä että olis siihen liittyvää [emoji5].

Mullakin ollut lämmöt korkealla oviksen jälkeen aina tähän asti ja tänään ne sitten tipahtivat. Nyt on dpo5 menossa. Toki oon nyt ollu kipeä eikä mittailutkaan oo varmaan menny ihan oikea oppisesti, mutta tänään iski kyllä pieni masis kun joku kirjoitti tänne jossain vaiheessa että lämmöt pysyvät korkealla jos raskaus on alkanut ja laskee ennen menkkoja. Eli onkohan tässä taas toivo menetetty :( Mulla ei mitään käyrää noista ole enkä kyllä noista lämmöistä mitään ymmärräkään. Täytyy alkaa niitä sitten ensi kierrossa seurailemaan tarkemmin jos ja kun varmaan uuteen kiertoon taas mennään :(

Kipsulilla näen haamun minäkin [emoji106]

Babe,samanlainen viiva tikkuun sit myöhemmin [emoji7] Ei musta dpo 5 lämmön tipahtaminen mitään kerro.

Oon tehny viikon töitä niin paljon,että olen vain taustaillut.

Ketkä testailemassa lähiaikoina?[emoji4]

Mulla dpo 7. Eilen tuntui koko päivän kovaa kipua vasemmassa nivusessa tuossa häpyluun vieressä.Valkovuotoa lorahtelee urakalla.Muuten ei mitään oireita.Piinaa vaan odotella..

Kata, Mulla tuo vv oli ilmeisemmin oire! :wink

Babe, Mä olen jostain lukenut kiinnittymisdipistä? Jossa lämpö laskee rajusti ja sitten myöhemmin nousee vielä korkeammalle. Sehän olisi ihan positiivista. :)

On: Tänään oletettu dpo 13. Ehkä huomenna jo tasavahvat? :) Olen huomannut että tosiaan joka toinen päivä tummuu.. Tänään näyttää samanlaista kuin eilen.

Liitteet

• 20170126_095623.jpg
    20170126_095623.jpg
    507.7 KB · Katsottu: 246
Silkkitassu, pahoittelut negasta. Mutta eikös sulla ole vielä pari päivää menkkojen oletettuun alkamispäivään, vielä on toivoa! Noista hoitoon pääsyn kriteereistä en osaa sanoa, mutta musta tuntui oudolta, jos kkm "nollais" aloituspäivän.

Mayday88, toivotaan että oli kiinnittymisdippi ja teet kohta plussan!

Kata_ toivottavasti sunkin oireet tuo mukanaan plussan tikkuun!

Miitu, ihanaa katsella sun viivoja.

Plussatuulia kovasti kaikille testaajille!

Janniliinille sympatiaa

Miitun viivat sen kun vahvenee! Jee!

Pahoittelut negailijoille ja täteilijöille, perseestä!
Tazzy, mikä meno?

Mä en ymmärrä noista lämpöhommista mitää. Vuorotyöläinen ei tunne sanaa "aamulämpö"!

Nyt on tilattu tukuttain kaikenlaisia tikkuja. Ens torstaina on ultra ja sen ja tikkujen mukaan sit inseminaatio, ehkä jo ens perjantaina! Toivottavasti siis ovuloin tässä kierrossa, jos en niin sitten kai clomit avuksi! Kp 4 tänään.

RouvaKettunen, Ei muuta kuin tsemppiä! <3

Vitsi miten mukava lukee teiän juttuja! <3 Joka päivä käyn lukasee :)

Mä jännään kans täällä! Mulla on aika jänniä oireita nyt, oviksesta vasta n. 6 pv aikaa. Palelee, väsyttää, vatsa on löysällä ja alavatsaa kuumottaa. En tiiä onko flunssa tuloillaan vai voisiko tää olla raskautta vai kuvitelmaa (paljon mahdollista!). Sitä kun vaan niin toivois plussaa... :)

Mamma, Mulla palelu iltaisin oli oire ennen plussaa! Lupaavia oireita muutenkin. :)

Jännät paikat täällä monella, plussia satelee ja harmituksen halit negoille ja tätivierailuille.

Kyllä Kipsuli munkin viivalasit tossa viivanpaikan vähintään näkee! [emoji41]

Täällä annettu toisen tulla tjottailulla 8kk ja tosissaan yritetty muutama kuukausi :)

Oviksen bongasin maanantain ja sunnuntain välisenä yönä , ehkä :D , nyt siis omien laskujen mukaan dpo4. Talletukset tehtiin ennen ja jälkeen. Nyt on parina päivänä ollut yleistä väsymystä, eilen olo tuntui kipeältä. Nenä ollut tukossa joka päivä, alavatsaa vihloo ja tuntuu painetta, valkovuotoa lorahtelee ja hajut käy henkeen ja nenään.. myös rinnat tosi arat. Huuhteluaine haisi eilen niin pahalta että piti vaihtaa ja tänään aamulla en voinut edes meikata kun meikkivoide kävi henkeen :D Voikohan jo näin aikaisin alkaa oirehtia? :D

... niin ja useampana päivänä on paleltanut paljon :) tosin samalla tässä yritän pudottaa vähän painoa, joten voi johtua siitäkin, että rasva palaa. Tai kylmästä ilmasta :D varmasti taas vaan kuvittelen. Ja pudotaan kovaa ja korkealta :D

Vulpix, on joo, mutta vähän tuntuu siltä että ei se tulos tästä enää muutu. Kp 28/30 nyt. Koitan varata aikaa hoitoihin kun menkat alkaa.

Tämän aamun lämmön mittasin sängyssä. 35.30 kp12 menossa vasta, mutta kiva seurata lämpöjäkin. :)

RouvaKettunen, täällä kp2, vaikka nää menkat nyt on vähintäänkin kummalliset. Tsemppii sinne, olispa mahtava, että plussaisit tässä kierrossa <3
Itse en tiedä vielä varmaksi, miten tässä toimisi, alkukesästä pitäis kurssittaa itsensä ja sitä kautta palata töihin (jeah, vuorotyöt kutsuisivat -haluanko tai siis jaksanko enää sitä..), joten vähän mietityttää...

Mut ihan omasta mielenkiinnosta ajattelin testata tuota ovista, vaikka sitten sitä ei hyödynnettäisikään (joopajoo, eiköhän se vauvvakuume kuitenkin voita..). Siispä pitäis nyt tilata ovistestejä ja kysynkin:

Osaako joku vinkata paikan, mistä saa lähetyksen SmartPostiin (pakettiautomaattiin)? Oon alkuviikon reissussa ja paleltuvat reppanat postilaatikossa, jos nyt tilailen. Ja juu, voisin googletella ja selvittää. Vaan en jaksa :D
Vaihtoehtona tietty on, että käyn ostamassa marketista, mutta oon pihi muori välillä :p

Ai niin, ihania viivoja Miitu <3

Ai niin 2, mulla edelleen lämmöt koholla, vaikka kp2 -ja vuoto loppu.

Muokattu viimeksi:
Minulla alkoivat menkat tänään, joten ei tärpännyt. Eikähän tämä nyt mikään suuri yllätys ole, kuinka monella sitä nyt ylipäätään tärppää ekalla yrityksellä?

Tazzy, mun mielestä raskauskeijulta saa smartpostiin, mutta taisi maksaa vähän enemmän kuin normi kirjeenä.

Minä käyn huikkaamassa että täällä nyt virallinen kp1. Vaikka tuhru olikin punertavaa niinkuin joka kuukausi niin se ei silti vielä aloittanut kunnon vuotoa eikä kipuja. Tänään sitten onkin sitten kärsitty oikein olan takaa :shifty: Taidan kokeilla olla ilman tuota macaa tämän kierron ja kokeilla, jäisikö tuo tuhruttelu pois, kun se on oikeastaan sen käytön aloituksen jälkeen alkanutkin. Greippimehun ajattelin taas aloittaa :shy:

Takaisin