Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tazzy, Minä taas olen lukenut että testit eivät oo moksiskaan pakkasesta, kunhan ne tehdään huoneenlämpöisinä. Mutta mene ja tiedä, enhän voi tätä varmaksi sanoa ja sitten että kuinka pitkästä ajasta kyse. (Laita sinne postilaatikkoon joku viltti lämmikkeeksi? :grinno hehe.. )

Villisilmä, pahoittelut menkoista.:/

Tazzy näin lukee raskauskeijun sivuilla pakkasesta:
Kovillakin pakkasilla voit tilata testituotteitamme.
Testit voivat olla postilaatikossasi kovallakin pakkasella, ne eivät vaurioidu. Huomioitavaa vain on että ennen niiden käyttöä testien pitää olla huoneenlämpöisiä.
Et ei vissiin pitäis mennä miksikään:)

No hyvä, jos ne ei mee mikskään, mä sit olin saanu väärää infoa :)

Mulla ei muuten ikinäikinä oo ollu tällaisia vuorokauden kestäviä minimenkkoja ???

Muokattu viimeksi:
Täällä iski epätoivo, kun ovistestit ei näytä mitään. Parin päivän sisällä pitäis kai alkaa näkymään tai muuten iskee isompi hätä :eek: nimimerkillä malttamaton...

Kp12/28

http://aijaa.com/QItfTs

Tän aamuinen testi.o_O Uutena oireena huono oli ja järjetön huimaus. Ja siis tilannehan on se että menkathan tuli ja meni. Mitä nyt alko liian aikasin,yks päivä tuhrua,yks vähäistä vuotoa ja taas yks pvä tuhrua. Sit oli vaan sellanen oli että teenpä huvikseni testin ku menkat oli niin niukat.. eli jos olisin raskaana,eikö pitäis näkyä kunnon viivoina?? On tää vaikeeta. Ehkä mä vaan odotan niitä seuraavia menkkoja.:banghead:

Tazzy, ettei olis kiinnittymistä?
Vai missä vaiheessa sin kierto oli ?

(Ärsyttää kun kirjottaa puhelimella niin viestit häviää näkyvistä kirjotuksen ajaks ja ei muista asioita kahta sekunttia pidempää )

Kipsuli, älä lannistu vielä.. eihän niitä viivoja pitäs tulls ollenkaan jos ei ole raskaana ;) ja kyllä mä tossa taas haaleaakinhaalean toisen viivan nään [emoji41] mulla näkyi esikoisesta vasta viikko menkkojen pois jäännistä haalea viiva. Ja viikko siitä tuli päivän kestävää vuotoa, mutta vauva sieltä tuli ;)

Aunemoi, Maltit ja tsemppiä! Kyllä se ovis sieltä tulee :)

Kipsuli, Vielä on toivoa! :wink Mitäs jos sullakin kiinnittyminen ois näkynyt haamuna rtestissä? (Mulla näkyi) ja nyt kun odotat muutaman päivän niin hcg alkaisi näkyä.

On: Ei aivan vielä leffaviivat mutta kai siellä pieni kyydissä on. :p

Liitteet

• 20170127_080810.jpg
    20170127_080810.jpg
    651.6 KB · Katsottu: 265
Uulalaa Miitu, iiihanat viivat <3

Unicorn, en usko, että on kiinnittymistä, mulla oli menossa KP34/28 ja KP35:n merkkasin nyt KPm1:ksi. Mä jätin pillerit jokin aika sitten pois ja nyt kroppa hakee uutta tyyliä. Aiemmin on palautunu suoraan normaaliks pillereiden jälkeen, vaan ei enää tässä iässä :p Äsken yskäisin ja jo vain miten vihlas muniksissa, huh heijaa. Menkat tosiaan kesti n. 1,5 vuorokautta, ja siitäkin enemmän vuotoa oikeastaan vaan sen päivän. Mahaa kyllä jomottaa koko ajan, että eiköhän se vielä voi jatkuakin.

Olipahan taas omaa napaa.

KiPsUli, mulla on aikalailla sama tilanne ku sulla, seuraavia menkkoja odotellessa :p
Haluaisin tikuttaa kyllä sitä ovista, et tietäis onko sitä ja jos on, niin kuinka pitkä on luteaalivaihe.

Muokattu viimeksi:
ImageUploadedByVau Foorumi1485502471.774380.jpg

Vieläkö näette tossa jotain? En kyl tehny tota aamun ekasta pisusta niin kuin eilen mutta monen tunnin pidätyksellä kuitenkin.

ImageUploadedByVau Foorumi1485502956.021570.jpg

Tässä vielä vertailtavaksi eilinen (ylhäällä) ja tämän päiväinen (alhaalla) jokohan seuraavaan haamuun uskaltais luottaa jos sellainen vielä tulee?

Miusta tuossa ei Babe enää näy mitään! Muoks: eli nyt vaan toivotaan että siihen alkaa taas viiva hahmottua :)

Miusta tuossa ei Babe enää näy mitään! Muoks: eli nyt vaan toivotaan että siihen alkaa taas viiva hahmottua :)

Niinpä, sitä todella toivon :) putoan taas varmaan todella korkealta ja kovaa mutta jotenkin on hyvä fiilis tästä. Nyt kuitenkin irroitettiin kaksi munasolua ja uskoisin että tallettelutkin osuivat oikeaan ajankohtaan.

Babe, en näe tuossa tämän päiväisessä haamuja. Nyt siis ootellaan että jotain alkais näkyä :) jännään sun puolesta!

Aunemoi, malttia malttia kyllä se ovis vielä tulee sieltä :)

On: edelleenkään ei tätiä näy. Huomenna testaan jos ei siihen mennessä oo alkanut.

Edit: juuri kun tän sain kirjoitettua niin johan täti kurvas paikalle :D eli täällä siis kp1. Mieli hyvä kun ei tartte odotella enää eikä kierto venynyt tällä kertaa kuin 37pv mittaiseksi :) uusi kierto, uusi mahdollisuus :)

Muokattu viimeksi:
Nyt heräsi huoli, että toimiiko kroppa normaalisti. Pms-oireet puuttuvat taas täysin (toinen peräkkäinen kierto). Ennen reilu viikkoa ennen tätiä on kiukkuilua, väsymystä, järkyttävän arat tisulit jne. Nyt tässäkään kierrossa ei mitään oireita. Mihin ne pms-oireet nyt yhtäkkiä on menneet?! (Rtesrit negaa, täti saapunut ajallaan viime kierrossa, nyt tiistaina tulisi kai taas..)

Onko muilla ollut vastaavaa?

Hirmuisesti onnea plussanneille <3 ja tsemppiä piinailijoille.

Täällä foorumia luetaan päivittäin ja jännätään teidän jokainen kelkassa mukana, vaikkei aika aina riitäkään kirjottelemaan. :)

Babella ei näy enää viivaa, toivotaan että myöhemmin tässä kierrossa vielä:wink

On: Piti kyllä malttaa maanantaihin, mut en millään voinu:oops: tänään kp37/39. Viiva vahvistunu:)vaikkei mitkään leffaviivat vielä ookaan. En vaan saa tänne kuvaa ladattuao_Omut en kyl ookaan kauhee hyvä näitten älylaitteitten kanssa..

Tarzan88, mulla on myös tämä kierto ollut sellainen että kaikki oireet puuttuvat. Ei ole aristavia rintoja, turvotusta, ei mielialavaihteluita eikä oviksen kohdalla ollut mitään kipuja munasarjojen kohdalla niinkuin yleensä ollut. Olen ollut ihan ihmeissäni. Mutta oviksen sain tikkuun selkeästi eli sen osalta kaikki ok.

Nyt vaan jännätään tarkoittaako tämä oireeton olo kenties jotain :)

Dpo 4 tai 5, en muista... :)

Takaisin