Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Toivon toivon toivon niin kovasti pottu!!!! Olisipa vaan risauttanu jonkun vähän isomman suonen mäsäks kiinnittyessään! Parasta varmaan varautua negaan mutta toivon täällä silti ihan täböllä!

Mitkä tukilääkkeet sulla Pottu meni? Höh, onpa kurja, jos vuotaa ja testissä kuitenkin jotain näkyy :sad001

Mä bongasin eggistä, saa nähdä oisko mitään ovulaatiota tekeillä..

Muokattu viimeksi:
Mulla myös ew... ainoo ongelma et mun mielestä oviksesta on nyt jo vajaa viikko!! Pelkään et taas kierto ilman ovista!! :( onko kenelläkään muulla käyny niin et oviksen jälkeen ei ookkaan loppunu ew?

Mitkä tukilääkkeet sulla Pottu meni? Höh, onpa kurja, jos vuotaa ja testissä kuitenkin jotain näkyy :sad001

Mä bongasin eggistä, saa nähdä oisko mitään ovulaatiota tekeillä..

Mahtavaa jos siellä keho jo palautuu! Eikös sitä sanota, että keskenmenon jälkeen tärppää helpommin? Pidän peukkuja <3

Mää tein testin nyt aamupissasta. Ja taas viiva! Mutta vuodan kyllä todella reippaasti, että varmaan koittanut kiinnittyä mutta valuu nyt pönttöön. Tukilääkkeenä tosiaan terolut ja mietittiin kans, että onko se riittävä? Kyllä ottaa päähän, jos se jää siitä kiinni!

Mulla myös ew... ainoo ongelma et mun mielestä oviksesta on nyt jo vajaa viikko!! Pelkään et taas kierto ilman ovista!! :sad001 onko kenelläkään muulla käyny niin et oviksen jälkeen ei ookkaan loppunu ew?

Ootko vielä mittaillut lämpöjä?

Pottu, täältä isot toiveet onnistumiselle! Mä vuosin esikoisesta ihan härän kurkusta, silti sissi sinnitteli mukana vaikka olin ihan sata keskenmenosta.

Itse maailman suurimpana pessimistinä (sori siitä) tietenkin kehoitan varautumaan pahimpaan, mutta ei kuitenkaan vielä heittämään kirvestä kaivoon. Itse en noista hoidoista mitään ymmärrä, meillä ne on vasta tuloillaan kuvioihin, voiko ne lääkkeet vielä näkyä testissä?

Pottu, täältä isot toiveet onnistumiselle! Mä vuosin esikoisesta ihan härän kurkusta, silti sissi sinnitteli mukana vaikka olin ihan sata keskenmenosta.

Itse maailman suurimpana pessimistinä (sori siitä) tietenkin kehoitan varautumaan pahimpaan, mutta ei kuitenkaan vielä heittämään kirvestä kaivoon. Itse en noista hoidoista mitään ymmärrä, meillä ne on vasta tuloillaan kuvioihin, voiko ne lääkkeet vielä näkyä testissä?

Oon kans lukenut näistä, että toiset on vuotanut ihan kunnolla, mutta silti raskaus onnistunut! Jotenkin omalla kohdalla kuitenkin ajattelee, että no siellä se menee jo pönttöön. Irrotuspiikki näkyy testissä 10 päivää, mutta siitä on jo 17 päivää, että ei enää pitäisi näkyä.

Oon kans lukenut näistä, että toiset on vuotanut ihan kunnolla, mutta silti raskaus onnistunut! Jotenkin omalla kohdalla kuitenkin ajattelee, että no siellä se menee jo pönttöön. Irrotuspiikki näkyy testissä 10 päivää, mutta siitä on jo 17 päivää, että ei enää pitäisi näkyä.

Ymmärrän hyvin. Pidän kuitenkin peukkuja pystyssä, että siellä olisi joku taistelija mukana:Heartred

Pottu, voihan testiviiva! Just tuollaisesta ei minulla(kaan) ole kokemusta, että tulosta vilkuttaa, mutta vuotaa kovasti...
Meidän viimeisin alkionsiirto oli kemiallinen, silloin näkyi haalea plussa mutta virallisen testipäivän koittaessa verikoe oli laskenut 5,6:een. Vuoto ei tullut läpi, kun oli hirveet lääkitykset alla ja päällä.

Pottu. Väärästä ketjusta huutelen. Mä vuodin kans esikoisesta (hoitoalkuinen) testin teon aikaan aivan solkenaan hyytymin. Vuodin vielä rv 12 saakka. Silti kaikki meni ok ja lapsi syntyi laskettuna päivänä. Oli tullu vaan hematooma joka sit vuosi kohdun sulle ja loritti verta millo enemmän ja millo vähemmän kunnes kuivui pois. Vielä muistaakseni rv15 siitä näkyi ultrassa siivu.
Että aina on toivoa.

Mulla myös ew... ainoo ongelma et mun mielestä oviksesta on nyt jo vajaa viikko!! Pelkään et taas kierto ilman ovista!! :sad001 onko kenelläkään muulla käyny niin et oviksen jälkeen ei ookkaan loppunu ew?
Mille lämmöt näyttää? Mikä kp? Mulla on kyllä tullu, mut mun ovulaatiot on ollu joskus pahasti hukassa :/

No nyt jo kp20. Lämpöjä en oo enää mittaillu koska en saanu enää nukuttua kunnolla kun hermoilin sitä :D

Mut mun kierto on ollu aika säännöllinen 28-30 puoli vuotta... tuntuu aika epätodennäköiseltä et olis ovis nyt.

Joko anovulatorinen kierto tai... voisko olla raskausoire??

Jos olis nyt optimistisukat jalassa ja vedetty ihan polviin asti... voisko olla et just siks ”vuodat läpi” lääkkeistä koska se vuoto onkin just joku hematooma tms??

Oon niin nolo ja menin sit tilaamaan tommosen..

Liitteet

• Screenshot_20191004_121202.jpg
    Screenshot_20191004_121202.jpg
    12.7 KB · Katsottu: 300
Onpas mielenkiintoinen, mistä keksit tuommoisen olemassaolon? Voisin itsekin miettiä tuota.
Yritin ettiä saisko niitä inocapseja/donavertyjä mistään ja törmäsin tuohon.. Ja tietenkin heti menin tilaamaan :hilarious:
Onpahan joku uus kikka käytössä :)

Viiva on niin hentonen, että ei siitä saa kuvaa. Jotenkin mun kamera ei suostu tarkentaan, jos koittaa ottaa läheltä ja kaukaa se ei sit enää näy :D Ja testinä oon käyttäny pregcheckiä. Mulla on yks digi, jonka teen sit virallisena testipäivänä niin ei tarvi arpoa.

Googlettelin kans tota hematoomaa, onhan siinä tietysti vielä pieni tsäänssi sellasellekin. Jotenkin oon niin pessimisti, että ajattelen koko ajan, että ei se siellä ole kun enhän mää tuu raskaaks. Voi olla että himotestaaja nosti kuitenkin päätään ja teen vielä huomenna uuden testin ja katon onko viiva hävinnyt vai vahvistunut!

Yritin ettiä saisko niitä inocapseja/donavertyjä mistään ja törmäsin tuohon.. Ja tietenkin heti menin tilaamaan :hilarious:
Onpahan joku uus kikka käytössä :)

Mielenkiintoinen! Raportoi huomaatko mitään muutosta :) Harmi tosiaan kun donafertyjä ei oo enää saanu :(

Takaisin