Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mitkä tukilääkkeet sulla Pottu meni? Höh, onpa kurja, jos vuotaa ja testissä kuitenkin jotain näkyy
Mä bongasin eggistä, saa nähdä oisko mitään ovulaatiota tekeillä..
Mulla myös ew... ainoo ongelma et mun mielestä oviksesta on nyt jo vajaa viikko!! Pelkään et taas kierto ilman ovista!!onko kenelläkään muulla käyny niin et oviksen jälkeen ei ookkaan loppunu ew?
Pottu, täältä isot toiveet onnistumiselle! Mä vuosin esikoisesta ihan härän kurkusta, silti sissi sinnitteli mukana vaikka olin ihan sata keskenmenosta.
Itse maailman suurimpana pessimistinä (sori siitä) tietenkin kehoitan varautumaan pahimpaan, mutta ei kuitenkaan vielä heittämään kirvestä kaivoon. Itse en noista hoidoista mitään ymmärrä, meillä ne on vasta tuloillaan kuvioihin, voiko ne lääkkeet vielä näkyä testissä?
Oon kans lukenut näistä, että toiset on vuotanut ihan kunnolla, mutta silti raskaus onnistunut! Jotenkin omalla kohdalla kuitenkin ajattelee, että no siellä se menee jo pönttöön. Irrotuspiikki näkyy testissä 10 päivää, mutta siitä on jo 17 päivää, että ei enää pitäisi näkyä.

Mille lämmöt näyttää? Mikä kp? Mulla on kyllä tullu, mut mun ovulaatiot on ollu joskus pahasti hukassa :/Mulla myös ew... ainoo ongelma et mun mielestä oviksesta on nyt jo vajaa viikko!! Pelkään et taas kierto ilman ovista!!onko kenelläkään muulla käyny niin et oviksen jälkeen ei ookkaan loppunu ew?
Oon kans lukenut näistä, että toiset on vuotanut ihan kunnolla, mutta silti raskaus onnistunut! Jotenkin omalla kohdalla kuitenkin ajattelee, että no siellä se menee jo pönttöön. Irrotuspiikki näkyy testissä 10 päivää, mutta siitä on jo 17 päivää, että ei enää pitäisi näkyä.
Oon niin nolo ja menin sit tilaamaan tommosen..
Yritin ettiä saisko niitä inocapseja/donavertyjä mistään ja törmäsin tuohon.. Ja tietenkin heti menin tilaamaanOnpas mielenkiintoinen, mistä keksit tuommoisen olemassaolon? Voisin itsekin miettiä tuota.

Yritin ettiä saisko niitä inocapseja/donavertyjä mistään ja törmäsin tuohon.. Ja tietenkin heti menin tilaamaan
Onpahan joku uus kikka käytössä :)