Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mikä tää siis on? Toimiiko samalla tyylillä kuin kuukuppi, jota siis voi käyttää? Esim. Laittaa hommien jälkeen pitämään siittiöt lähellä kohdunsuuta.

Potulle Tsemppiä! Toivottavasti huomenna on tummempi!
Ideana ois tosiaan, et siittiöt pysyis lähellä kohdunsuuta, voin kertoa sitten kokemuksia, kun saan tuon kapistuksen :D

Vitsit mä en jaksa odottaa tuloksia. Ja et päästään aloittamaan hoidot. Alan olla niin epätoivoinen :banghead:
Voi, pidän niin peukkuja hyvien uutisten puolesta!! Voisitteko silti tehdä pelkän ivf hoidon ja pakastaa ne alkiot, vaikka itse siirtoa ei vois vielä tehdä, mikäli kävis huono tuuri (mitä ei tietenkään käy!!!!)?

Ebaysta yms sais jotain vastaavia, mut mietityttää onkohan ne ihan turvallisia :rolleyes:
Miksi Donafertyja ei enää saa?o_O Eikä saa näköjään Inofoliciakaan ainakaan nopeesti googlettamalla. Mä käytin ja ne kivasti aikaisti mun myöhäistä ovista.

1A805091-DE95-465F-A3B7-445AAACD3B41.jpeg

Tämmöstä täällä. Ja tiiän et nää on ihan pelletestejä ja et mun dpo6-8 on liian aikanen et jotain näkyis :) tein testin koska on niin outo olo ja oireet :) teen maanantaina uuden

Ja lisäks: alan olla jo siinä jamassa että kohta sekoon lopullisesti ja piirrän ite punasella tussilla tohon saakelin tikkuun viivan :D

Hahaa, toi Kiinan tarjonta on kyllä jotain aivan uskomatonta. Vai, että kaksospilleri!:laughing002 En ehkä kestä!

Oo, Smithillähän pukkaa haamua siellä!:happy093Mitäs oireita elämä tarjoilee?

Mikä Potulla on tilanne?:Heartred

Mulla siis vatsa ihan kummallinen: vihloo ja särkee ja ”ihan liian aikasin”. Eli vähän semmosta pms tunnelmaa.
Vatsaa kiristää ja semmonen ilmapallo-olo.. närästää jne...

Pottu!! Miten menee??

Takaisin