Mrs.Smith
Asioista perillä oleva
Oon niin nolo ja menin sit tilaamaan tommosen..
Cool!! Käänteispessaari!! :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oon niin nolo ja menin sit tilaamaan tommosen..
Ideana ois tosiaan, et siittiöt pysyis lähellä kohdunsuuta, voin kertoa sitten kokemuksia, kun saan tuon kapistuksen :DMikä tää siis on? Toimiiko samalla tyylillä kuin kuukuppi, jota siis voi käyttää? Esim. Laittaa hommien jälkeen pitämään siittiöt lähellä kohdunsuuta.
Potulle Tsemppiä! Toivottavasti huomenna on tummempi!
Ebaysta yms sais jotain vastaavia, mut mietityttää onkohan ne ihan turvallisiaMielenkiintoinen! Raportoi huomaatko mitään muutosta :) Harmi tosiaan kun donafertyjä ei oo enää saanu
Mietin, oiskohan tuo helpompi sujauttaa paikalleen heti makuullaanOkei! Mä oon kokeillut sitä kuukuppia
Voi, pidän niin peukkuja hyvien uutisten puolesta!! Voisitteko silti tehdä pelkän ivf hoidon ja pakastaa ne alkiot, vaikka itse siirtoa ei vois vielä tehdä, mikäli kävis huono tuuri (mitä ei tietenkään käy!!!!)?Vitsit mä en jaksa odottaa tuloksia. Ja et päästään aloittamaan hoidot. Alan olla niin epätoivoinen :banghead:
Ebaysta yms sais jotain vastaavia, mut mietityttää onkohan ne ihan turvallisia
Joo, näky olevan myös jotain pillereitä, joilla sais kaksosetHmm.. varmaan fiksua olla säästämättä tässä kohdassa :D ties mitä melamiinia/pahempaa niistä kiinan kupeista liukenee :/
Joo, näky olevan myös jotain pillereitä, joilla sais kaksoset
Joo, näky olevan myös jotain pillereitä, joilla sais kaksoset
Miksi Donafertyja ei enää saa? Eikä saa näköjään Inofoliciakaan ainakaan nopeesti googlettamalla. Mä käytin ja ne kivasti aikaisti mun myöhäistä ovista.Ebaysta yms sais jotain vastaavia, mut mietityttää onkohan ne ihan turvallisia