Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Todella komeat viivat! ONNEA <3 Ihan varmasti pelottaa ja se on ihan ok. Toivon todella, että kaikki menee hyvin nyt!!

Hopeareunus, oho! Nyt toivotaan parasta onnea tälle - varmasti jännittää, mutta toiveikkaana ollaan! Mun ystävälle kävi noin, ja ihanan tytön sai hän.
Pottu, tsemppiä sinne... ei voi vielä tietää, kuinka käy. Olen ymmärtänyt, että kiinnittymisvuoto tulee lähempänä 10-12, ei heti 7-8 dpo. Peukut pidetään täällä pystyssä!!
Meikäläinen ”ovuloi” koko viikonlopun, ja tänään mies tulee kotio. Ei kai se auta ku yrittää siementää, vaikka homma on ihan kuivumassa kokoon. Tätä se on kun iän mukana ovulaatio aikaistuu, nyt vissiin kp 13.

Hienot on viivat :)
Voiko siitä synarelasta olla jotain haittaa?

Kiitokset kaikille!:Heartred

Soittelin heti aamulla lapsettomuuspolille. Hoitaja kertoi rehellisesti sen, minkä jo tiesinkin. Eli keskenmenon riski on nyt vahvasti olemassa. Mutta yritetään pelastaa Terolutilla tilanne, eli sitä nyt ainakin marraskuuhun asti ja 11.11 ultra, jos toveri on edelleen matkassa mukana. Saanhan kuitenkin olla edelleen keskuudessanne?:angel12

Edit: Niin ja Katjusha, oon vähän Googletellut kokemuksia ja ei mitenkään kauhean harvinaista kaiketi ole tämä, että näin käy.

Talletteluonnea sinne, jospa vielä ehtisi!:)

Voi Hopeareunus, kaikki tsempit ja tarrasukat ja sympatiat sinne, toivon ihan älyttömästi, että kaikki menee hyvin!

Potun vuotelusta tuli ekana mieleen kiinnittyminen, mutta eihän sitä voi vielä tietää. Kovasti tsemppiä viimeisiin piinapäiviin!

Hopeareunus, sanoiko hoitaja kuinka paljon keskenmenon riski on suurentunut? Luulis kuitenkin, että kun viiva vahvistuu, siellä ois elinvoimainen alkio :)

Onko Pottu vielä testaillu?

En oo vielä testannut ja ajattelin etten testaa ainakaan ennen torstaita, kun nään kaverin tuoretta vauvaa enkä halua negaa just ennen sitä :D

Tänään tiputtelun kaveriksi saapui päänsärky, joten oon aika varma että menkat on tulossa. Mulla särkee aina 2pv ennen menkkoja päätä. Aina.

Hopeareunus, sanoiko hoitaja kuinka paljon keskenmenon riski on suurentunut? Luulis kuitenkin, että kun viiva vahvistuu, siellä ois elinvoimainen alkio :)

Onko Pottu vielä testaillu?

Eipä sanonut, enkä ymmärtänyt edes kysyä.:oops:

Mulla tais alkaa menkat. Ei oo kipuja eikä menkkaraivoo, mut verta tulee niin reippaasti, että tais olla tässä. Jotenkin ihan tyhjä olo. Ei tullut edes mitään maailmalopun oloa. Ihan tyhjä olo. Varmaan ihan hyvä, että tänään on psykoterapia käynti lapsettomuuspolilla.

Voi Pottu :sad001 Teetkö testiä lainkaan? Onneksi teillä on vielä niitä alkioita pakkasessa, jos tästä ei plussaa tullu.. <3

Miten nyt eteenpäin? Käytkö psykoterapia käynnillä yksin vai puolison kanssa?

Voi Pottu :sad001 Teetkö testiä lainkaan? Onneksi teillä on vielä niitä alkioita pakkasessa, jos tästä ei plussaa tullu.. :Heartred

Miten nyt eteenpäin? Käytkö psykoterapia käynnillä yksin vai puolison kanssa?

Teen testin tänään kun pääsen kotiin. Ja käyn yksin, tai no tää on eka kerta niin katotaan saako tästä mitään.

Kaveri sano just eilen, että ”nauti nyt vaan vielä, kun voit tehdä mitä haluat eikä oo vauva rajoittamassa”. Kun hänellä on vauva 2kk. Joo, kiitos.

Kurjaa pottu <3 <3 <3
Onneksi pääset juttelemaan tilanteesta.

Ps. Aika härskiä puhetta sun kaverilta vaikka varmaan tarkoitti hyvää. Jollain tasolla.

Pottu, voi harmi :/
Tuo on ihan pebasta, niin tuttua, ettei edes testipäivään pääse!! Joo-o, ei se kyllä herkkua ole, kun haluaisi äidiksi ja olis tahtoa ja aikaa antaa lapselle, siirtyä elämässä perheelliseen aikaan... huh. Moni pitkän linjan tahattomasti lapseton ei enää jaksa nauttia ”vapaudesta” kun sitä on aivan liikaa ollut.

Tein testin. Ihanku siinä olis haalea viiva! Tänään siis kymmenes päivä siirrosta, joka oli nelipäiväinen. Viiva on niin haalea, että sitä pitää katsoa oikeassa kulmassa, mutta mieskin sen siinä näki. Mitä hittoo? Onko siis yrittänyt kiinnittyä, mutta ei onnistunut? Vuodan ihan kunnolla. Teen huomenna uuden kunnon pissalla, nyt tuli vain pieni.

Voi Pottu :sorry: Teitkö testin jo?

Mulla vuotanut jo jokusen päivän :shifty:
Viime viikolla oli ovis ja nyt jo menkat. Tuntuu menevän huonompaan suuntaan.
Luulin et kun syön paremmin ja paino putoaa ni suunta olis positiivisempi. Mut ei :dead:

Voin niin samaistua tohon tiputteluun :( Joskus tää naisen kehon toiminta on niiiiiiin hienoa!

Takaisin