Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hienoa Pottu!! Vähänkö mahtavaa, että toinen hoito meni näin paljon paremmin! Antaa toivoa itellekkin, että hanskoja ei kannata vielä ekan hoidon jälkeen lyödä tiskiin! Onko vielä mitään tuntemuksia? Mikä tukilääke sulla menee?Me saatiin pakkaseen kaksi viisipäiväistä blastoa Meillä ei oo ikinä ollut mitään pakkasessa! Tuntuu, että saadaan vielä kokeilla jotain uutta kikkakolmosta, kun pakastesiirroilla on parempi onnistumisprosentti kuin tuoresiirroilla. Harmittaa tietysti, että neljästä vain kaksi selvisi, mutta kaksikin on meille jo paljon!
Höh, voihan harmi Ajattelitko testailla ollenkaan?Noo niin nyt tulee jo ihan punaista vuotoa. Et eiköhän tää nyt kp 1 ole. Tosin ei ole ollenkaan kipuja ku yleensä pitää ottaa Buranaa ja panadolia.
Hienoa Pottu!! Vähänkö mahtavaa, että toinen hoito meni näin paljon paremmin! Antaa toivoa itellekkin, että hanskoja ei kannata vielä ekan hoidon jälkeen lyödä tiskiin! Onko vielä mitään tuntemuksia? Mikä tukilääke sulla menee?
Mikä dp nyt?Mulla tuli eilen aamulla verta pyyhkiessä ja nyt on sit vähän tuhrutellu ruskeeta Olikohan tää tässä
Oon lueskellu taustalta sun matkaasi. Mikä pv nyt olikaan menossa siirron jälkeen. Mulla on tullu yhdessä hoitoalkuisessa (3pv alkiot) vuotoa pp4 ja se ties alkion kiinnittymistä. Tsemppiä!Mulla tuli eilen aamulla verta pyyhkiessä ja nyt on sit vähän tuhrutellu ruskeeta Olikohan tää tässä
Oi, onnea Hopeareunus!! Toivon täydestä sydämestä, että tämä tulisi nyt syliin asti Tsemppiä piinaaviin viikkoihin!! Minusta tuo viiva on ihan hyvän vahvuinen :)View attachment 82530 Heips,
anteeksi aneeminen osallistumiseni. Olen viimeiset viikot ollut stressipallona, joten aikaa on riittänyt vain taustalta seurailuun. Pidän sormet ja varpaat ristissä Pottu, että kaikki olisi vuodosta huolimatta hyvin!
Täällä eletään ristiriitaisissa tunnelmissa. Tein keskiviikkona dpo 11 testin, jossa ehkä hyvällä mielikuvituksella olisi voinut kuvitella olevan jotain vaivanpaikkaa muistuttavaa. Olen nyt siis sumutellut Synarelaa 11 päivää. Kunnes tänään havahduin siihen, että lääkkeen sivuvaikutukset puuttuvat, menkat puuttuvat ja rinnat on aiempaa kipeämmät. Nyt siis dpo 15 ja PC näyttää tältä, Plussa joo, mutta hailakka. Synarelan lopetan seinään ja aamulla pitää soittaa Taysiin ja ruinata lähetettä HCG-mittauksiin. Harmittaa vaan, että jos on ku/keskenmeno/kemiallinen niin hoidot siirtynee taas kuukausilla.:/
View attachment 82530 Heips,
anteeksi aneeminen osallistumiseni. Olen viimeiset viikot ollut stressipallona, joten aikaa on riittänyt vain taustalta seurailuun. Pidän sormet ja varpaat ristissä Pottu, että kaikki olisi vuodosta huolimatta hyvin!
Täällä eletään ristiriitaisissa tunnelmissa. Tein keskiviikkona dpo 11 testin, jossa ehkä hyvällä mielikuvituksella olisi voinut kuvitella olevan jotain vaivanpaikkaa muistuttavaa. Olen nyt siis sumutellut Synarelaa 11 päivää. Kunnes tänään havahduin siihen, että lääkkeen sivuvaikutukset puuttuvat, menkat puuttuvat ja rinnat on aiempaa kipeämmät. Nyt siis dpo 15 ja PC näyttää tältä, Plussa joo, mutta hailakka. Synarelan lopetan seinään ja aamulla pitää soittaa Taysiin ja ruinata lähetettä HCG-mittauksiin. Harmittaa vaan, että jos on ku/keskenmeno/kemiallinen niin hoidot siirtynee taas kuukausilla.:/