Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Noo niin nyt tulee jo ihan punaista vuotoa. Et eiköhän tää nyt kp 1 ole. Tosin ei ole ollenkaan kipuja ku yleensä pitää ottaa Buranaa ja panadolia.

Me saatiin pakkaseen kaksi viisipäiväistä blastoa :Heartred :Heartred Meillä ei oo ikinä ollut mitään pakkasessa! Tuntuu, että saadaan vielä kokeilla jotain uutta kikkakolmosta, kun pakastesiirroilla on parempi onnistumisprosentti kuin tuoresiirroilla. Harmittaa tietysti, että neljästä vain kaksi selvisi, mutta kaksikin on meille jo paljon!
Hienoa Pottu!! Vähänkö mahtavaa, että toinen hoito meni näin paljon paremmin! Antaa toivoa itellekkin, että hanskoja ei kannata vielä ekan hoidon jälkeen lyödä tiskiin! Onko vielä mitään tuntemuksia? Mikä tukilääke sulla menee?

Hienoa Pottu!! Vähänkö mahtavaa, että toinen hoito meni näin paljon paremmin! Antaa toivoa itellekkin, että hanskoja ei kannata vielä ekan hoidon jälkeen lyödä tiskiin! Onko vielä mitään tuntemuksia? Mikä tukilääke sulla menee?

Nyt on terolut kolme kertaa päivässä. Eilen oli ensimmäinen päivä, kun en ollut kipee punktion jälkeen :D Ei tässä vielä mitään oireita oo kyllä ollut. Ja olikohan tänään vasta kymmenes päivä irrotuspiikistä eli sekin kai näkyisi vielä tämän päivän.

Antaa kyllä toivoa noi kaksi pakkasessa <3 Oon tässä jo kypsytellyt ajatusta, että en enää kolmatta hoitoa jaksaisi, mutta toisaalta aika kultaa muistot.

Ootko saanut lähetettä testaan sitä amh-arvoa?

Oi Pottu ihanaa että jäi pakkaseenkin! ♥️

Mä en nyt tiedä pitäskö tehdä varalta testi. Ei oo tosiaan mitään normaaleja kuukautiskipuja, vuoto kai suht normaalia. Pitää nyt seurata varmaankin... Niiden tyhjien testien kattominen on niin masentavaa.

Ei tässä mitään testejä tarvita, kyllä nyt sen verran kipeää jo tekee. Perus. Tosin oli kyllä omituinen alku kierrolle. Reilu viikko niin meillä on se eka tapaaminen Naikkarilla.

Mulla tuli eilen aamulla verta pyyhkiessä ja nyt on sit vähän tuhrutellu ruskeeta :( Olikohan tää tässä :(

Pottu, Oliko se endometriooma kohdussa vai sen ulkopuolella? Voiko endometrioosikin aiheuttaa vuotoja?

Itellä on nyt joku lantion kiputila päällä (ei ovulaatio), heiluteltiin peittoja ja sekin tuntu tosi ikävälle, saa nähdä kauanko tämä vaiva kestää..

Hoitoalkuisissa raskauksissa vuodot on yleisempiä. Toivotaan Potulle kaikkea hyvää tästä piinapäiviin kuitenkin! Mikä päivä nyt on menossa?

DEDA7A93-6FCD-473B-8B11-7755BC21E069.jpeg
Heips,

anteeksi aneeminen osallistumiseni. Olen viimeiset viikot ollut stressipallona, joten aikaa on riittänyt vain taustalta seurailuun. Pidän sormet ja varpaat ristissä Pottu, että kaikki olisi vuodosta huolimatta hyvin!:Heartred

Täällä eletään ristiriitaisissa tunnelmissa. Tein keskiviikkona dpo 11 testin, jossa ehkä hyvällä mielikuvituksella olisi voinut kuvitella olevan jotain vaivanpaikkaa muistuttavaa. Olen nyt siis sumutellut Synarelaa 11 päivää. Kunnes tänään havahduin siihen, että lääkkeen sivuvaikutukset puuttuvat, menkat puuttuvat ja rinnat on aiempaa kipeämmät. Nyt siis dpo 15 ja PC näyttää tältä, Plussa joo, mutta hailakka. Synarelan lopetan seinään ja aamulla pitää soittaa Taysiin ja ruinata lähetettä HCG-mittauksiin. Harmittaa vaan, että jos on ku/keskenmeno/kemiallinen niin hoidot siirtynee taas kuukausilla.:/

View attachment 82530 Heips,

anteeksi aneeminen osallistumiseni. Olen viimeiset viikot ollut stressipallona, joten aikaa on riittänyt vain taustalta seurailuun. Pidän sormet ja varpaat ristissä Pottu, että kaikki olisi vuodosta huolimatta hyvin!:Heartred

Täällä eletään ristiriitaisissa tunnelmissa. Tein keskiviikkona dpo 11 testin, jossa ehkä hyvällä mielikuvituksella olisi voinut kuvitella olevan jotain vaivanpaikkaa muistuttavaa. Olen nyt siis sumutellut Synarelaa 11 päivää. Kunnes tänään havahduin siihen, että lääkkeen sivuvaikutukset puuttuvat, menkat puuttuvat ja rinnat on aiempaa kipeämmät. Nyt siis dpo 15 ja PC näyttää tältä, Plussa joo, mutta hailakka. Synarelan lopetan seinään ja aamulla pitää soittaa Taysiin ja ruinata lähetettä HCG-mittauksiin. Harmittaa vaan, että jos on ku/keskenmeno/kemiallinen niin hoidot siirtynee taas kuukausilla.:/
Oi, onnea Hopeareunus!! Toivon täydestä sydämestä, että tämä tulisi nyt syliin asti <3 Tsemppiä piinaaviin viikkoihin!! Minusta tuo viiva on ihan hyvän vahvuinen :)

Kiitos kaikille tsempeistä <3 Alkio on nyt kymmenen päiväinen ja siirrosta on tänään kuusi päivää. Ei ehkä enää kiinnittymisvuodon piikkiin mene. Olen myös lukenut, että alkuraskaudessa voi olla kaikenlaista vuotoa, mutta kyllä tää heti mielen vetää alas ja kaikki toivo lorisee sen mukana pönttöön :( Virallinen testipäivä on viikon päästä.

View attachment 82530 Heips,

Musta tää on hyvä viiva! Mut huh, onpa jännä tilanne! Toivon niin että tämä pysyisi matkassa ja Synarela ei tuo mutkia matkaan. Tsemppiä <3

F75E0DD7-A279-4101-80F6-3D2EC2006A5B.jpeg
Kiitos Pipsu ja Pottu. Onpahan kyllä kertakaikkinen jännitysnäytelmä tämä. Viiva kuitenkin tummumaan päin, joten trendi on oikea. Kaikkien näiden pettymysten jälkeen fiilis on lähinnä hämmentynyt ja pelokas. Edelliset epäonnistumiset kummittelevat vahvasti pääkopassa.:/

Takaisin