Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt on siirretty! Meinas jäädä siirtämättä, kun teki niin kipeetä. Emättimen seinämältä löytyi selkeä endopesäke ja levittimen laitto ei meinannut onnistua ollenkaan. Jouduttiin käyttämään puuduttavaa geeliä ja lopulta saatiin pahin kipu ohi. Sovittiin, että jos tämä raskaus ei nyt lähde niin edessä on kolmen kuukauden endon kuivatushoito hormooneilla.

Seittemästä kerätystä munasolusta kuusi oli kypsiä ja viisi hedelmöittyi :Heartred Tänään siirrettiin yksi nelipäiväinen ja huomenna, jos vaan kaverit selviävät niin neljä menee pakkaseen! En uskalla toivoa vielä niin paljoa.

Toivotaan pakkaseen hyvää saalista ja plussaa tästä siirrosta :love7

Nyt on siirretty! Meinas jäädä siirtämättä, kun teki niin kipeetä. Emättimen seinämältä löytyi selkeä endopesäke ja levittimen laitto ei meinannut onnistua ollenkaan. Jouduttiin käyttämään puuduttavaa geeliä ja lopulta saatiin pahin kipu ohi. Sovittiin, että jos tämä raskaus ei nyt lähde niin edessä on kolmen kuukauden endon kuivatushoito hormooneilla.

Seittemästä kerätystä munasolusta kuusi oli kypsiä ja viisi hedelmöittyi :Heartred Tänään siirrettiin yksi nelipäiväinen ja huomenna, jos vaan kaverit selviävät niin neljä menee pakkaseen! En uskalla toivoa vielä niin paljoa.

Voi mitä uutisia täällä!!!! Ollaan todellakin kaikki hengessä mukana!! Onnea matkaan!! Ja pienille nelipäiväisille naparetkeilijöille myös!!’

Kahden viikon päästä maanantaina eli samana päivänä kuin miehen synttärit! Voi olla että testaan jo ennen sitä, malttamaton kuin olen. :)
Pidän hurjasti peukkuja!! Toivottavasti pakkaseenkin jää jotain :)
Ääh, pääsispä jo itekkin etenemään näissä hommissa :/ R-testi vielä vahvasti positiivinen ja vieläkin tiputtelee :/

Ei se välttämättä kestä sulla yhtä kauan :Heartred
Mulla oli keskenmenon jälkeen yks outo vuotokierto jossa ei ovista, mut seuraava oli taas normaali :)

Ja jotkut väittää että keskenmenon jälkeen on kolmen kuukauden ikkuna jollon raskautuu helpommin. Keho on jotenkin myllätty valmiiksi :)

Potulle hurjasti onnea matkaan! ♥️ ♥️ ♥️

Kysyn nyt viisaampien kokemuksia. Mulla pitäisi tänään viimeistään alkaa menkat. Eilen tuli aamupäivästä alkuiltaan asti ruskeaa tiputtelua, lähinnä pyyhkiessä. Sillä tiputtelulla mulla yleensä alkaa menkat ja otin jo särkylääkkeenkin. Illalla se tiputtelu kuitenkin loppu ja nyt sitä ei oo enää näkynyt? Olin ihan varma että yöllä viimeistään alkaa menkat. Ei tässä varmasti muu auta kuin vain odotella, mutta muut te joilla tiputtelee ennen menkkoja: onko kokemusta tällaisesta että tiputtelu taukoaa?

Pidän hurjasti peukkuja!! Toivottavasti pakkaseenkin jää jotain :)
Ääh, pääsispä jo itekkin etenemään näissä hommissa :/ R-testi vielä vahvasti positiivinen ja vieläkin tiputtelee :/

Voi pipsu :( Seurataanko teillä hcg-arvoa verestä? Vai onko vaan r-testillä? Meidän ku:n jälkeen kävin verikokeessa viikon välein, jolloin varmistettiin, että se laskee. Toivon, että teillä on pian tilanne siellä ohi ja pääsette jatkamaan eteenpäin <3

Peukkuja Potti :Heartred

Voi pipsa! :sad001 kauanko tuossa mahtaa mennä että palautuu?

Kävin tänään siellä seurannassa.
Otti koepalat ja 2-3vkoa menee tulosten odottamiseen.
Ei kuulemma näyttänyt siltä että olis sitä pahinta muutosta, sanoi että yllättyisi jos olisi! Voin kuulemma olla huoletta. Toki uskon vasta sitten kun koepalojen tulokset tulee.
Kun joutui ne kuitenkin ottamaan, kun näkyi ehkä jotain mikä voi olla edellisistä toimenpiteistä arpikudosta vaan. Varmuudeksi sit ne koepalat.
Olen kuulemma anatomisesti onnekas. Kohdunkaula on edelleen tosi pitkä eikä näytä siltä yhtään, että on leikelty. Kuulemma monilla saattaa jo kahden jälkeen olla sellainen tilanne, että riski raskaana olemiseen kun kohdunkaula lyhenee jne. Mut mulla neljän jälkeen vieläkin pitkä. Et jos kävis surkea tuuri, niin silti hyvin pystyy vielä napsia pois :dead:

Pidetään peukkuja, että kaikki todellakin on hyvin! <3 Vaikuttaako tää koepalojen otto tähän yrityskiertoon?

Potulle hurjasti onnea matkaan! ♥️ ♥️ ♥️

Kysyn nyt viisaampien kokemuksia. Mulla pitäisi tänään viimeistään alkaa menkat. Eilen tuli aamupäivästä alkuiltaan asti ruskeaa tiputtelua, lähinnä pyyhkiessä. Sillä tiputtelulla mulla yleensä alkaa menkat ja otin jo särkylääkkeenkin. Illalla se tiputtelu kuitenkin loppu ja nyt sitä ei oo enää näkynyt? Olin ihan varma että yöllä viimeistään alkaa menkat. Ei tässä varmasti muu auta kuin vain odotella, mutta muut te joilla tiputtelee ennen menkkoja: onko kokemusta tällaisesta että tiputtelu taukoaa?

Mulla on kyllä tiputellut ja tauonnut. Uskon, että nää on hyvin yksilöllisiä!

Kiitos tiputtelu-vastauksista! Mulle ei tosiaan tyypillistä tällainen pidempi tiputtelu. Tänään alkoi aamusta ruskea tiputteluvuoto ja jatkunut koko päivän. Iltapäivällä otin Buranaa jo kun olin ihan varma että nyt ne menkat alkaa. Mut ei ole auennut hanat vielä, ihan ku tiputtelu oisi hiipumaan päin. Uskon et varmaan sit yöllä alkaa menkat ku kroppa rentoutuu.

Me saatiin pakkaseen kaksi viisipäiväistä blastoa <3 <3 Meillä ei oo ikinä ollut mitään pakkasessa! Tuntuu, että saadaan vielä kokeilla jotain uutta kikkakolmosta, kun pakastesiirroilla on parempi onnistumisprosentti kuin tuoresiirroilla. Harmittaa tietysti, että neljästä vain kaksi selvisi, mutta kaksikin on meille jo paljon!

Pottu hienoa! Toivotaan, ettei nyt tähän tilanteeseen tule näille suloisille ”pakasteille” käyttöä!
Milloin meinaat testata? Arvaan, ettet jaksa ihan kahden viikon päähän. Mä aikanaan tytöstä testasin kahden viikon päästä punktiosta selkein tuloksin.
Joo, tuntuu että ovulaatiota pukkaa muniksista, mutta ei mitään limoja eikä eilen myös mitään haluja. Ukko tulee reissusta ens maanantaina myöhään, että suattaapi livahtaa tämä kierto harakoille. Hohhoi, milloinkahan sitä pystyy lopettamaan yrittämisen, kuuskymppisenä?!

Takaisin