Raskaaksi 2017

Mistä se muuten johtuu, et ne munarakkulat ois tyhjiä? o_O Tsemppiä huomiseen! :)

Meidän kohdalla ei tiedetty. En tiedä onko mitään yksiselitteistä vastausta, mut ainakin kai se kypsytyspiikkien määrä vaikuttaa. Toki meille sanottiin, että koska ne 2 oli kypsiä niin se oli oikea aika kerätä ne.

Nyt tayssissa. Jännittääää!
 
Pottu, milloin saatte tietää montako pikku pottua lähti itämään? :)

Itellä niiiiiiin tylsää tämän oman kropan kanssa, että elän muiden kautta tätä yritystä :)
 
Pottua :D Ah sain kyllä naurut! Joo nyt ne hedelmöitetään, me ei saada ennen maanantaita kuulla mitään mitä niille kuuluu. En edes tiedä oliko ne kypsiä. Punktio oli aivan kauhea! Viimeks se meni ihan hujauksessa, en tuntenut edes puudutuspiikkejä ja nyt jouduttiin pitämään taukoja. Aivan kauhea!

Toivon vaan niin kovin, että jotain saataisiin myös pakkaseen ja tää kaikki ei ois taas ollu turhaa.
 
Voi Pottu, toivotaan parasta kasvua pikku-mukuloille todellakin :)
7 on ihan kelpo määrä!
Täällä ei mtn uutta auringon alla, menkat alkoi, kierto 25 päivää, mikä on kai lähellä tavallista. Ei ole auttanut, että olen Torissa myynyt kaikkea aiheeseen liittyvää omaisuutta. Ei silti tärppää. Muistan, kun joskus vaihdoin duuniakin, että olis "ikävä" aika tulla raskaaksi, ei auttanut silloinkaan :)
Tsempit ketjuun teille nuoremmille, kyllä se haikara vielä perille löytää!
 
Mä oon kokeillu duunin vaihtamisen, ulkomaan matkan varaamisen ja hälläväliä -asenteen runsaasti viinillä höystettynä. Ei tuottanu tulosta mikään noista :hilarious:
 
Pottu, voi että! Jännittävää, toivotaan että menee nappiin ja maaliin asti!
Hengessä mukana ollaan kaikki :D
Vastakos me oltiin mahataudissa, ja viikonloppuna sairastuttiin taas ihan porukalla. On ollut kyllä sairauksien sävyttämä syksy.
 
Nyt on siirretty! Meinas jäädä siirtämättä, kun teki niin kipeetä. Emättimen seinämältä löytyi selkeä endopesäke ja levittimen laitto ei meinannut onnistua ollenkaan. Jouduttiin käyttämään puuduttavaa geeliä ja lopulta saatiin pahin kipu ohi. Sovittiin, että jos tämä raskaus ei nyt lähde niin edessä on kolmen kuukauden endon kuivatushoito hormooneilla.

Seittemästä kerätystä munasolusta kuusi oli kypsiä ja viisi hedelmöittyi :Heartred Tänään siirrettiin yksi nelipäiväinen ja huomenna, jos vaan kaverit selviävät niin neljä menee pakkaseen! En uskalla toivoa vielä niin paljoa.
 
Takaisin
Top