Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oli 2-päivänen tosiaan kun siirrettiin ja tänään 11-päivänen. Aamulla pyyhkiessä tuli vähän rusehtavaa, joten oiskohan menkat kuitenkin tulossa :sad001

Onko pipsu tietoo kummalla puolen ovis tällä kertaa? Oi tulispa sieltä vielä luomuplussa ennen hoitojen alkua!! :Heartred
Monellahan tulee vuotoja ivf hoidoissa, mitä olen lueskellut :) Ja rusehtava kuulostaa "vanhalle" vuodolle :)
Saitteko pakkaseen sen toisen alkion monipäiväisenä?
No tietty eile oli hillittömät oviskivut sillä väärällä puolella, mutta myös jonkin verran toisella puolella, ehkä ovuloin molemmilta puolilta :hilarious:

Oli 2-päivänen tosiaan kun siirrettiin ja tänään 11-päivänen. Aamulla pyyhkiessä tuli vähän rusehtavaa, joten oiskohan menkat kuitenkin tulossa :sad001

Onko pipsu tietoo kummalla puolen ovis tällä kertaa? Oi tulispa sieltä vielä luomuplussa ennen hoitojen alkua!! :Heartred

No voi hitsi, ei menetetä toivoa vielä! Toivottavasti on vain harmitonta vuotoa. Hurjasti tsemppiä ja virtuaalihali!

Pipsulle tsemppiä! Toivotaan että ovuloit sieltä oilealta ja toimivalta puolelta! :Heartred

Pottu, voisihan se olla myös kiinnittymisvuotoa! Kaikki tsempit täältäkin ja sormet, varpaat ym. ulokkeet pystyssä! (Okei tuo kuulosti vähän rivolta... :P )

Heh, meillä on kyllä ollu aika kireä viikonloppu, ollaan myyty meidän toinen auto ja ostettu vene.. Ja tietty on pitänyt siivoja ja jynssätä molemmat. Luulin aloittavani rennon lomailun, mut oonki puurtanu hikihatussa. Eilen saatiin pieni riita aikaiseksi ja mies kysyi samaan aikaan, että pitääkö se ovulaatio hyödyntää nyt? :hilarious:

Täällä tuhruttelu jatkuu ja tänään tuli seuraksi jo päänsärky, joten oon aika varma, että se oli tässä :( Mulla on aina ennen menkkoja sama päänsärky ja sama tuhruttelu. Testaan varmaan huomenna tai ylihuomenna, mutta kyllä täällä miehen kanssa on jo surtu tätä menetystä ja mietitty jatkohoitoja. Tukilääkitys on vielä keskiviikkoon asti ja virallinen testipäivä on perjantaina. Luulen että menkat tulee parin päivän sisään.

Ja pakkaseenhan me ei saatu mitään :( Tää on ollut ihan älyttömän rankka kokemus ja se, että siitä ei jäänyt käteen mitään on vielä rankempaa. Ja ajatua, että nyt tää kaikki uudestaan. 2 kk kuulemma täytyy kehon toipua ivf:n välissä, että ihan suoriltaan ei hoidot edes alkais.

Toivottavasti Pipsu sun ovis oli oikealla puolen!! Ja vitsit vene, wau! Ihanaa kesätekemistä siinä :) Mitäs muita lomasuunnitelmia teillä on?

Täällä tuhruttelu jatkuu ja tänään tuli seuraksi jo päänsärky, joten oon aika varma, että se oli tässä :sad001 Mulla on aina ennen menkkoja sama päänsärky ja sama tuhruttelu. Testaan varmaan huomenna tai ylihuomenna, mutta kyllä täällä miehen kanssa on jo surtu tätä menetystä ja mietitty jatkohoitoja. Tukilääkitys on vielä keskiviikkoon asti ja virallinen testipäivä on perjantaina. Luulen että menkat tulee parin päivän sisään.

Ja pakkaseenhan me ei saatu mitään :sad001 Tää on ollut ihan älyttömän rankka kokemus ja se, että siitä ei jäänyt käteen mitään on vielä rankempaa. Ja ajatua, että nyt tää kaikki uudestaan. 2 kk kuulemma täytyy kehon toipua ivf:n välissä, että ihan suoriltaan ei hoidot edes alkais.

Toivottavasti Pipsu sun ovis oli oikealla puolen!! Ja vitsit vene, wau! Ihanaa kesätekemistä siinä :) Mitäs muita lomasuunnitelmia teillä on?

Voimia Pottu :Heartred Se suru ja pettymys on niin musertava. Meillä jo 2 hoitoa menny just tuolleen, että vain 1 alkio saatu ja ne siirretty tuoreena ja nega tullu :sad001 Se on ihan kamalaa kun tietää, että joutuu taas käymään läpi sen kaiken uudestaan ja endo vaan leviää entisestään kun saa estrogeeniä ja menkat tulee aina hoidon päätteeksi. Mulla oli edellinen hoito (helmi-maaliskuussa) fyysisesti ja kyllä henkisestikin niin rankka, että nyt vasta alotellaan seuraava. Mahdollisuus ois ollu jo huhti-toukokuussa.

Pidän vielä täällä peukut pystyssä, että ois kuitenki tarttunu kiinni :Heartred Toisaalta itsellä kyllä ärsyttää aina tällaset optimistiset tsemppaukset siinä vaiheessa, kun itse sen oikeesti jo vaistoaa, että ei onnistunut :oops:

Täällä tuhruttelu jatkuu ja tänään tuli seuraksi jo päänsärky, joten oon aika varma, että se oli tässä :sad001 Mulla on aina ennen menkkoja sama päänsärky ja sama tuhruttelu. Testaan varmaan huomenna tai ylihuomenna, mutta kyllä täällä miehen kanssa on jo surtu tätä menetystä ja mietitty jatkohoitoja. Tukilääkitys on vielä keskiviikkoon asti ja virallinen testipäivä on perjantaina. Luulen että menkat tulee parin päivän sisään.

Ja pakkaseenhan me ei saatu mitään :sad001 Tää on ollut ihan älyttömän rankka kokemus ja se, että siitä ei jäänyt käteen mitään on vielä rankempaa. Ja ajatua, että nyt tää kaikki uudestaan. 2 kk kuulemma täytyy kehon toipua ivf:n välissä, että ihan suoriltaan ei hoidot edes alkais.

Peukut pystyssä, että siellä joku ois kyydissä kaikesta huolimatta! Luin just jostain blogista, missä kirjoittaja oli täysin varma negasta, koska oli tosi runsasta vuotoa eikä mitään oireita ja silti tuli plussa! Ja raskaus on edennyt ongelmitta.
Tosi kurja tilanne, jos negaa näyttäis, mutta täytyy ajatella, että se eka hoito ois lähinnä kokeilua ja seuraava vois onnistua poissa paremmin :)
Jos tulee nega ni ollaan sit moni syksyllä yhtä aikaa hoidoissa, vertaistukea ainaki piisaa :)

Helou helou, täällä katoamistempun tehnyt Smith! Käytin vain kännykän sovellusta, kiitos vau kun sitä ei enää päivitetä!!

Luin kaikki teidän viestit ja hiljaseks vetää... Pottu: paljon paljon tsemppiä kävi miten kävi!! Itsellä myös tuoreessa muistissa miltä tuntuu kun vihdoin on raskaana ja sitten se saatanan tuhruttelu alkaa!! Tsemppiä!! Ja onhan tosiaan vielä pieni mahdollisuus, että se olisikin vaaratonta.
Ja tsemppiä myös kaikille muille tämän sissiketjun jäsenille :Heartbigred

Mulla on nyt taas joku dpo 5/6 ja kaikkea kummallista tuntemusta ja oksetusta. Näitähän riittää :wtf
En odota mitään suuria... luulen todella että olen munannut munasoluni jotenkin!! Ne tuntuvat olevan aivan surkeaa laatua.
:smiley-angry003

Täällä tehty tänään nega raskaustesti. Yllättäen se ei ottanut enää niin koville, kun itkut itkettiin jo toissapäivänä, kun kroppa paljasti jo mihin suuntaan mennään. Kyllä tää silti edelleen tuntuu raskaalta ja vielä, kun meillä mentiin ivf pitkällä kaavalla niin hoito todellakin tuntui pitkältä! Neljä viikkoa sumuttelua ja 12 kypsytyspiikkiä ja tässä sitä ollaan.

Kiitos kaikille tuesta <3 Ihanaa, että täällä eletään hengessä mukana ja on paikka missä tätä purkaa. Oon kertonut lähimmille ystäville tästä, mutta huomaan, että ei ne vaan tajua miten rankkaa tää on ja niiden reaktiot on ylipäätään, että no nyt se vauva tulee, ihan kuin se olis itsestäänselvyys ivf-hoidoissa.

Ja kiva, että smithkin löysi netin kautta paikalle, mullehan kävi ihan samanlailla, että sovellus lopetti toimimisen ja ihmettelin vaan että joo-o, millonkahan alkaa pelittään :D

Tsemppiä Pottu :Heartred:Heartpink Toivottavasti selviät menkoista mahdollisimman vähillä kivuilla. Mulla ainaki ollu ihan extrakipeät ivf-hoitojen jälkeen :dead:

Mä alotin lauantaina Suprecurin sumuttelun ja eiköhän samana päivänä endokivut hiipiny takas ja alkanu tiputtelu, vaikka e-pillerit menee rinnalla vielä perjantaihin saakka. Sain siis tuossa noin puolentoista kuukauden ajan nauttia kivuttomimmasta ajasta vuosiin, parempi toki sekin kuin ei mitään.

Pottu :Heartbigred Olen pahoillani  :sad001 On tämä kyllä loputtomalta tuntuva suo :sad001 miten teillä on jatkot, syötkö nyt taas e-pillereitä seuraavaan hoitoon?

Vähän hävettää, kun miehelle oli tullut kavereita kylään ja vessaan oli jääny levälleen kaikki ovulaatiotestit, vielä siinä vieressä kuumemittari ja keittiössä mammavitskut, ei jääny kyllä huomaamatta mitä meidän perheessä hommaillaan :hilarious:

Takaisin