Raskaaksi 2017

Mulla nyt dpo 11 (?) tai sitten ei dpo yhtään mitään mut kp 24. Ja tiputtelee... siistiä jos tää on uus vakio, et 6pv ennen menkkoja alkaa jo tiputella :dead: ja mitähän sekin sitten taas kertoo kierrosta ja hormooneista...:rulez
Fuck it! (Nega tänään testattu herkällä, of course)
Ootko smith koskaan kokeillu gelee royale kapseleita? En tiedä johtuuko niistä, mutta mulla ei oo nyt ollu tiputtelua ennen menkkoja lainkaan :)
 
:hilarious:

Piditkö sitä kauan? Jossain luki et pari tuntia riittää ja max. Se 12h.

Jotkut jenkkisivuilla käyttävät jotain soft-kertakäyttökuppia tähän tarkoitukseen.
Ennen nukkumaan menoa hommailtiin ja otin sen sit pois, kun menin yöllä vessaan, ehkä noin 4h :rolleyes:
Mielenkiintoista, että tommosia kertakäyttökuppejakin löytyy..
 
Itseasiassa googlasin niin taitavat olla kuukautisiin tarkoitettuja kertakäyttösiä. Mut monet kirjoittavat niitä käyttävänsä tähän tarkoitukseen.
Googlasin ja varmaan tuohon tarkoitukseen olisikin tuollainen kertakäyttöinen parempi, se muovinen kuppihan on aika iso ja "kova" ja en usko, että sen pohjalta ui mikään minnekkään, toki jos pitäis lantiota jotenkin ylhäällä :)
 
Ootko smith koskaan kokeillu gelee royale kapseleita? En tiedä johtuuko niistä, mutta mulla ei oo nyt ollu tiputtelua ennen menkkoja lainkaan :)

Täällä kanssa yksi pitkänlinjan yrittäjä huutelee toisesta ketjusta. Voin kertoa omasta kokemuksesta, ettei gelee ainakaan omia tiputteluja oo korjannut. Mutta mä olenkin tällainen hc tiputtelija, että aloitan ovulastiosta ja jatkan aina kp1:een saakka ja menkat siihen päälle. Tähän ei auta kun luget ja ne onkin sitten hyviä. Ei ne silti raskautta ole tuoneet.

Plussapuhallus ketjuut ja isot tsempit kaikille!
 
Täällä kanssa yksi pitkänlinjan yrittäjä huutelee toisesta ketjusta. Voin kertoa omasta kokemuksesta, ettei gelee ainakaan omia tiputteluja oo korjannut. Mutta mä olenkin tällainen hc tiputtelija, että aloitan ovulastiosta ja jatkan aina kp1:een saakka ja menkat siihen päälle. Tähän ei auta kun luget ja ne onkin sitten hyviä. Ei ne silti raskautta ole tuoneet.

Plussapuhallus ketjuut ja isot tsempit kaikille!
Joo, en tiedä oliko ne geleet mullakaan se juttu, mutta en nyt uskalla olla ottamattakaan :) Onko sulla katottu ferritiiniä? Sekinhän voi aiheuttaa tiputtelua.. Mutta varmaan sulta se on tsekattu :)
 
Mitäs kesäsuunnitelmia teillä on? Me lähdetään huomenna viikoksi reissuun ihan suomessa, ollaan parilla kaverilla ja sit pariksi yöksi onneksi välissä hotelliin.. Jotenki uuvun niin hirveästi, jos en saa välillä omaa tilaa ja rauhaa, et oli pakko ottaa tuo hotelli breikki väliin :smug:
 
Joo, en tiedä oliko ne geleet mullakaan se juttu, mutta en nyt uskalla olla ottamattakaan :) Onko sulla katottu ferritiiniä? Sekinhän voi aiheuttaa tiputtelua.. Mutta varmaan sulta se on tsekattu :)

On tässä tsekattu yhtä ja toista:hilarious: lisärautaakin puputin tossa kevään, nyt jätin just pois. Ei oo missään mitään vikaa toistaiseksi löytynyt. Paras lääkärin keksimä selitys tähän on synnytyksen ja imetyksen aiheuttamat jutut, mutta synnytyksestäkin on sitten sen 1,7v ja imetyksen lopusta pian 7kk, et en tiedä sitten.
 
Joo, en tiedä oliko ne geleet mullakaan se juttu, mutta en nyt uskalla olla ottamattakaan :) Onko sulla katottu ferritiiniä? Sekinhän voi aiheuttaa tiputtelua.. Mutta varmaan sulta se on tsekattu :)

Ei oo (vielä) häirinny tää tiputtelu niin paljon et oisin ryhtyny toimenpiteisiin mut kiitti vinkistä! Täytyy kokeilla
(Mun ferritiini oli viime mittauksessa jotain 54...?)
 
Mitäs kesäsuunnitelmia teillä on? Me lähdetään huomenna viikoksi reissuun ihan suomessa, ollaan parilla kaverilla ja sit pariksi yöksi onneksi välissä hotelliin.. Jotenki uuvun niin hirveästi, jos en saa välillä omaa tilaa ja rauhaa, et oli pakko ottaa tuo hotelli breikki väliin :smug:

Ei mitään suuria suunnitelmia kotona ja mökillä. Lintsille jos ehditään
 
Ohhoh, meikämuija se vaan ihmetteli viikko tolkulla, että miksi sovellus ei pelitä. Sitten toinen mokoma meni siinä, että muisteli tunnuksia tänne. Mutta edelleen, mukana matkassa.:hello

Potulle voimia kasapäin!:Heartpink Samoin myös muille, joille kuluva kesä ei ole onnistumisen elämyksiä tuonut. Täällä nyt kp 9-10, edellinen kierto ei yllättäen plussaa tuonut. Jotenkin on ollut kyllä huomattavasti stressivapaampi kesä, kun on saanut jo lääkärinkin siunauksen siihen, että luomuplussa olisi ihme. Elokuun lopulla suuntaillaan sitten IVF-suunnittelukäynnille. Mites muilla syksyllä hoidot aloittavilla menee aikataulut?

Täälläkin raskausuutiset saa edelleen katkeruuden pintaan. Nyt jotenkin ottaa niin koville, että oli pakko viime viikolla skipata ystävän vauvakutsut. Onnellinen toki olen hänen puolestaan, mutta eipä ollut toivoakaan, että olisi jaksanut kuunnella tunti tolkulla odotusajan hypetystä.:confused2 Onneksi sen enempää ei ole aikaa velloa syvissä vesissä, kun kesä, kärpäset ja positiivinen häästressi kuljettavat eteenpäin.
 
Takaisin
Top