Turkooosi
Näppärä viestien naputtelija
Tulen kertomaan oman kokemukseni :) 4 raskautta ja kaikki alkaneet siten, että olen ollut päällä Eli kyllä ne siimahännät perille löytää :)
Jes ihanaa kiitos tiedosta! Pitää luottaa tähän siis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tulen kertomaan oman kokemukseni :) 4 raskautta ja kaikki alkaneet siten, että olen ollut päällä Eli kyllä ne siimahännät perille löytää :)
Ootko smith koskaan kokeillu gelee royale kapseleita? En tiedä johtuuko niistä, mutta mulla ei oo nyt ollu tiputtelua ennen menkkoja lainkaan :)Mulla nyt dpo 11 (?) tai sitten ei dpo yhtään mitään mut kp 24. Ja tiputtelee... siistiä jos tää on uus vakio, et 6pv ennen menkkoja alkaa jo tiputella ja mitähän sekin sitten taas kertoo kierrosta ja hormooneista...
Fuck it! (Nega tänään testattu herkällä, of course)
Se kuppi oli sitten pois otettaessa ihan täynnä sitä tavaraa, jotenki ällöttö tosi paljon, et sitä oon hautonu sisuksissani, tosi sottaista ja haisi pahalleMikset suosittele?
Ennen nukkumaan menoa hommailtiin ja otin sen sit pois, kun menin yöllä vessaan, ehkä noin 4h
Piditkö sitä kauan? Jossain luki et pari tuntia riittää ja max. Se 12h.
Jotkut jenkkisivuilla käyttävät jotain soft-kertakäyttökuppia tähän tarkoitukseen.
Googlasin ja varmaan tuohon tarkoitukseen olisikin tuollainen kertakäyttöinen parempi, se muovinen kuppihan on aika iso ja "kova" ja en usko, että sen pohjalta ui mikään minnekkään, toki jos pitäis lantiota jotenkin ylhäällä :)Itseasiassa googlasin niin taitavat olla kuukautisiin tarkoitettuja kertakäyttösiä. Mut monet kirjoittavat niitä käyttävänsä tähän tarkoitukseen.
Ootko smith koskaan kokeillu gelee royale kapseleita? En tiedä johtuuko niistä, mutta mulla ei oo nyt ollu tiputtelua ennen menkkoja lainkaan :)
Joo, en tiedä oliko ne geleet mullakaan se juttu, mutta en nyt uskalla olla ottamattakaan :) Onko sulla katottu ferritiiniä? Sekinhän voi aiheuttaa tiputtelua.. Mutta varmaan sulta se on tsekattu :)Täällä kanssa yksi pitkänlinjan yrittäjä huutelee toisesta ketjusta. Voin kertoa omasta kokemuksesta, ettei gelee ainakaan omia tiputteluja oo korjannut. Mutta mä olenkin tällainen hc tiputtelija, että aloitan ovulastiosta ja jatkan aina kp1:een saakka ja menkat siihen päälle. Tähän ei auta kun luget ja ne onkin sitten hyviä. Ei ne silti raskautta ole tuoneet.
Plussapuhallus ketjuut ja isot tsempit kaikille!
Pitää kokeilla päälläseisontaaJotenkin itsekin mietin sitä kupin syvyyttä et tuskin sieltä mikään ylöspäin ui..?
Joo, en tiedä oliko ne geleet mullakaan se juttu, mutta en nyt uskalla olla ottamattakaan :) Onko sulla katottu ferritiiniä? Sekinhän voi aiheuttaa tiputtelua.. Mutta varmaan sulta se on tsekattu :)
Joo, en tiedä oliko ne geleet mullakaan se juttu, mutta en nyt uskalla olla ottamattakaan :) Onko sulla katottu ferritiiniä? Sekinhän voi aiheuttaa tiputtelua.. Mutta varmaan sulta se on tsekattu :)
Mitäs kesäsuunnitelmia teillä on? Me lähdetään huomenna viikoksi reissuun ihan suomessa, ollaan parilla kaverilla ja sit pariksi yöksi onneksi välissä hotelliin.. Jotenki uuvun niin hirveästi, jos en saa välillä omaa tilaa ja rauhaa, et oli pakko ottaa tuo hotelli breikki väliin