Pottu
Sukkela juttelija
Ja kp1, perseestähän tämä on, ei siitä mihinkään pääse..
Voi Pipsu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja kp1, perseestähän tämä on, ei siitä mihinkään pääse..
Ehkä se siirto riippuu siitä kuinka pitkälle ne haluaa viljellä alkioita?Tänään oli punktion suunnittelu ja katottiin ekaa kertaa mitä munarakkuloille kuuluu. Noh, aika vähäiset oli Oikealla 8 ja vasemmalla 2! Ja kuulemma aika nukkuvan oloinen vasenpuoli. Lisäks kaikki oli aika pieniä rakkuloita, ymmärsin että haluttais päästä lähemmäs 18mm. Pistokset jatkuu ja punktio on ens viikon ke. Irrotuspiikki maanantaina.
Mulla on mieli maassa, kun tää on ollut ihan älyttömän rankka hoito ja tulos on tollanen! Lääkäri sanoi, että ei tästä voi oikein tulkita vielä mitään ja voi johtua ihan siitä, että oli ne e-pillerit käytössä ennen tätä, että kestää kauemmin vaan kasvatella.
Istutus sitten ens viikon pe tai seuraava ma, riippuen siitä mitä saadaan. Miten se siitä riippuu? Ymmärrän jos ei siirrettäis ollenkaan mutta että arvotaan viikonlopun kanssa.
Ehkä se siirto riippuu siitä kuinka pitkälle ne haluaa viljellä alkioita?
Oliko vasemmalla endoa enemmän, vai veikkasko lääkäri mitään, et miks se on hiljaisempi?
Eka hoito taitaa olla vähä semmosta kokeilua, et eri lääkkeillä vois olla ihan eri vaste :)
Kuinka monta päivää oot muuten Pottu nyt pistelly?
Hyvää juhannusta kaikille!
Me lähdetäänkin mökille vasta huomenna, ois menny niin suorittamiseksi taas kaikki työviikon jälkeen, opetellaan nyt vähän hölläämään :) Kävin ostamassa tuliterän kuukupin ja oli kyllö melkoinen ährääminen, että sain sen sisuksiini.. Hyvä alkaa opetella tuon käyttöä juuri ennen h-hetkeä
Mutta vaikka tänään onkin kp 1, ilmeisesti ovuloin ja ihan ilman mitään boostaavia lääkkeitä, toki olen napsinu gelee royaleita, mut vaikuttais, että kroppa alkais pelittämään, mikä on hyvä juttu jatkoa ajatellen :)
Oi ihana, mun miehestä ei kyllä ois varmaan tuommoseenTänään 9 ja yhteensä tulee 12 piikkiä + irrotuspiikki. Onneks mulla on mies joka pistää Ja hän sanoi tänään, että hänestä on kiva pistää, että hänelle tulee fiilis, että hänelläkin on joku rooli tässä, muutenkin kun vaan purkin täyttäminen :D Siitä on kyllä kuoriutunut ihan eri mies, kun hoidot alkoi! Se laskeskelee annoksia ja miettii millon tarvitaan seuraava kynä ja huolehtii kaikesta tommosesta!
Sain just kuulla, että siellä mökillä on vain ulkohuussi, nice :banghead:En oo koskaan käyttänyt kuukuppia ja jotenkin tuntuu et rätti on paljon helpompi. Siis ei siistimpi, mutta helpompi :D Toivottavasti uus kuppi toimii ja saat nauttia juhannuksesta ilman mitään kunnon putouksia!