Raskaaksi 2017

Olis voinut menkat alkaa nyt viikonlopun aikana. Mut ei ainakaan tänään alkavan.
Ei muuten väliä, mutta ens viikolla menoa ja paljoa ei kiinnosta raahata vaihtohousuja ja vaippoja mukana, mut pakkohan se sit on. Ihanaa olla nainen :shifty:

Testailiko joku tänään?
Joo, mäkin toivon et ehtis menkat alkaa alkuviikosta, tosi kiva olla juhannus mökillä muuten :/
 
Dpo 15, vielä ei oo menkat alkaneet, pari päivää kuitenkin tullut vähän tiputteluvuotoa. Kauankohan mahtaa sit kestää et alkaa kunnolla primojen jälkeen?!
Ei kai auta muuta kuin odottaa.
Mulla kestää 12pv kierroissa, missä ovulaatiota ei oo ja ovis kierroissa noin 5pv viimesestä tabusta :)
 
Tiputteleeko sulla niissä kierroissa missä ovis oli?

Tai onko sulla ylipäänsä tiputtelua. Mulla luomu kierroissa 1-2 pvää.
Joo, ainakin välillä, sen ku leikkauksen jälkeen 4/2017 mun kierrot alko sekoilemaan ja tiputtelua oli jo noin viikkoa ennen kierron alkua, nyt välillä ollu kiertoja, missä ovis on ollut ja ei ole tullut tiputtelua ja menkat on alkanu suoraan dpo 16, yleensä alkaa kuitenkin tiputella joitakin päiviä ennen.. Nyt ei vielä näy mitään dpo 12.
Niin ja välillä on ollu kiertoja, missä ovis on ollu ja olen syönyt teroluteja ja silti tiputellut jo dpo 10, vähän tuntuu vaihtelevan milloin on mitenkin :/
 
Äh, mulla on nyt ovismaista vuotoa ja puuhailtaessa sattu vasemmalle puolelle, aloin nyt panikoimaan onko siellä joku kysta, tässä kierrossa ei ollut varsinaisia oviskipuja ja heti ajattelen, jos follikkeli jäikin puhkeamatta ja siitä on muodostunu kysta..
 
Dpo 15, vielä ei oo menkat alkaneet, pari päivää kuitenkin tullut vähän tiputteluvuotoa. Kauankohan mahtaa sit kestää et alkaa kunnolla primojen jälkeen?!
Ei kai auta muuta kuin odottaa.

Mulla kesti muistaakseni noin 2-3 päivää viimesen tabletin jälkeen. Tsemppiä piinailuun!
 
Äh, mulla on nyt ovismaista vuotoa ja puuhailtaessa sattu vasemmalle puolelle, aloin nyt panikoimaan onko siellä joku kysta, tässä kierrossa ei ollut varsinaisia oviskipuja ja heti ajattelen, jos follikkeli jäikin puhkeamatta ja siitä on muodostunu kysta..

Pahoittelut negasta :sad001 Mää kans luulin aikanaan mun kystaa ovulaatioks, oireet oli samanlaiset. Seksi sattui ja jäi oikein jomottamaan jälkeenpäin! Toivotaan kuitenkin, että siellä ei semmosta ois!
 
Huhhuh että koettelee tää pitkän kaavan ivf. Nyt takana kolme viikkoa sumuttelua, neljä piikkiä Pergoveristä (annoksella 250) ja joku vois sanoa, että on vähän rankkaa :D Mieliala vaihtuu sekunnin välein! Ihan kun joku ois kaapannu mun kehon. Huomenna verikoe ja he tarkistavat onko annos tehonnut. Torstaina punktion suunnitteluaika ja todennäköisesti lauantaina irrotuspiikki. Pistäminen on ihan horroria. Pelkään piikkejä ja mies kyllä pistää, mutta ei se kyllä mitenkään helppoa ole ollut :D
 
Huhhuh että koettelee tää pitkän kaavan ivf. Nyt takana kolme viikkoa sumuttelua, neljä piikkiä Pergoveristä (annoksella 250) ja joku vois sanoa, että on vähän rankkaa :D Mieliala vaihtuu sekunnin välein! Ihan kun joku ois kaapannu mun kehon. Huomenna verikoe ja he tarkistavat onko annos tehonnut. Torstaina punktion suunnitteluaika ja todennäköisesti lauantaina irrotuspiikki. Pistäminen on ihan horroria. Pelkään piikkejä ja mies kyllä pistää, mutta ei se kyllä mitenkään helppoa ole ollut :D
Miten sen annoksen tehoamisen verikokeilla näkee? Luulin, et vaan ultrataan ja katotaan onko folleja kasvamassa.. Tsemppiä loppu koitokseen! :)
 
Miten sen annoksen tehoamisen verikokeilla näkee? Luulin, et vaan ultrataan ja katotaan onko folleja kasvamassa.. Tsemppiä loppu koitokseen! :)

En kyllä tiedä itsekään. Lääkäri vain sanoi, että katsovat verikoetuloksen ja soittavat, jos annosta täytyy nostaa. Ja kiitos :Heartred
 
Kyllähän mä nyt sit muistin kun sanoit!
Meillä tosiaan myös eka hoito syksyllä ja suoraan myös ivf.

Kannatti Valittaa, kyllä nyt on kp 1 vaikkei mitään hirveää vuotoa mutta selkeää verta kuitenkin.

Harmi, että menkat tuli! Mutta kiva, että luteaalivaihe piteni, jospa keho tästä ottaisi opikseen! Ja jospa teille osuisi tämä ”tärppäsi luomuna juuri ennen kuin hoidot alkaa” -taika :)
 
Tsemppiä pottu! Toivotaan hyvää ja tietenkin sitä parasta mahdollista tulosta tästä ekasta hoidosta! :)
 
Takaisin
Top