Raskaaksi 2017

Huhhuh että koettelee tää pitkän kaavan ivf. Nyt takana kolme viikkoa sumuttelua, neljä piikkiä Pergoveristä (annoksella 250) ja joku vois sanoa, että on vähän rankkaa :D Mieliala vaihtuu sekunnin välein! Ihan kun joku ois kaapannu mun kehon. Huomenna verikoe ja he tarkistavat onko annos tehonnut. Torstaina punktion suunnitteluaika ja todennäköisesti lauantaina irrotuspiikki. Pistäminen on ihan horroria. Pelkään piikkejä ja mies kyllä pistää, mutta ei se kyllä mitenkään helppoa ole ollut :D

Huh Pottu, siellähän on menoa ja meininkiä. Tsemppiä hormonihärdelliin ja pistelyyn. Ehkä siihenkin vielä turtuu.:) Teillä on kyllä hurjan lähellä jo H-hetki.

Pipsulle pahoittelut negasta.:/ Ja NewMoonille tsemppiä uuteen kiertoon.

Täällä kp 10. Meille ois tosiaan halutessa polilta tehty inssit vielä ennen syksyä, mutta lääkäri piti sitä ainoastaan ”tekohengityksenä” ja sanoi, että samalla todennäköisyydellä tärppää luomunakin. Eli hyvin pienellä sellaisella! Eipä siis ole yritysstressiä ainakaan kesän aikana.:D
 
Täällä varmaan jengi on henkeään pidättäen odottanut että mikä se Turkooosin ovispäivä on [emoji85][emoji16] epäselvyys ratkesi kun perjantaina illalla alko selkeä oviskipu vasemmalla joka jatkui aamuun asti.

Potulle ja muille myös tsemppiä jokaisen omaan tilanteeseen!
 
Toivotaan, että nämä terveiset eivät pahoita ketään.Nenämahaletkusta on päästy pois samoin on käynyt happiviiksien kanssa. Huomenna tulee labra mikä katsoo mitä veriarvot ovat kun ei ole nyt mitään hengitystukea käyrällä näyttää hyvältä mutta halutaan nähdä veriarvoista myös mitä ne sanoo. Tiistaina myös tulee ultraus vatsan liittyen tyrään. Meillä tyrää ei ennen kotiutusta leikata. Mahdollisimman isoksi kun hän kasvaa niin sitä parempi sitten kun on isompi se leikataan pois kun nukutuksessa on omat riskinsä pienillä. Huomenna myös lopetetaan yksi lääke minkä purku vaatii sairaala purkua ja elimistöstä lääkkeen poistuminen kestää viikon ja tuon ajan täytyy olla sairaalassa,jos unen aikana tulee hengityskatkoksia niin kotonakin lääke jatkuu jonkun aikaa ja 1kk päästä kun on polikliniikka vastaanotto käynti katsotaan voiko annosta laskea. Alkuperäinen tavoite oli, että hän olisi kotona jo juhannuksena, mutta se tavoite ei onnistu kun on tällä alkavalla viikolla tutkimuksia myös silmälääkäri ja fysioterapia käynti. Kotiutus tapahtuu siis laskettuna aikana laskettu oisi ollut 26.6 ja laskettunapäivänä tehdään magneettitutkimus. Kesäkuun viimeisellä viikolla pääsemme kotiin vihdoin :)
Pojalla ikää tänään 3kk.
 
No ei varmasti kukaan pahoita mieltään heitsu :)
Kiva kuulla että pikku mies alkaa pääsemään letkuista ja lääkkeistä! Ja vaikka varmasti harmittaa kun kotiinlähtö myöhästyy niin koittakaa jaksaa! Vielä sekin päivä tuntuu
 
Tämän päivän kuulumisia. Tänään otetet verikokeet olivat hyvät samoin miten käyrät on ollut koko viikonlopun. Tänään lopetettiin myös kofeiini lääkitys mikä tehostaa hengitystä ja ehkäisee hengityskatkoksia. Lääkkeen poistumiseen menee se 1vk miten kirjoitin eilen ja loppuviikosta lääkäri katsoo käyrät miltä käyrät näytti. Huomenna silmälääkäri ja vatsan ultra. Vatsan ultra tyrän takia ja mansikkaluomi en takia. Torstaina fysioterapeutti opastaa käsittelyohjeita, kun nostot ja muutenkin käsittely on erilaista keskosen kuin täysiaikaisen vauvan käsittely. Ensi viikolla taas on 25.6 on magneettikuvaus ja lääkäri kertoo sen tuloksen mitä siellä näkyi tai näkyikö mitään Lääkärin kanssa kun puhuin tänään tyrä leikkauksesta niin leikkaus tehdään ennen kun poika täyttää 1v ja riskit ovat mistä eilinen hoitaja puhui on hengityskatkokset siis apneat. Ensi viikolla siis poika pääsee kotiin :Heartred
 
Tämän päivän kuulumisia. Tänään otetet verikokeet olivat hyvät samoin miten käyrät on ollut koko viikonlopun. Tänään lopetettiin myös kofeiini lääkitys mikä tehostaa hengitystä ja ehkäisee hengityskatkoksia. Lääkkeen poistumiseen menee se 1vk miten kirjoitin eilen ja loppuviikosta lääkäri katsoo käyrät miltä käyrät näytti. Huomenna silmälääkäri ja vatsan ultra. Vatsan ultra tyrän takia ja mansikkaluomi en takia. Torstaina fysioterapeutti opastaa käsittelyohjeita, kun nostot ja muutenkin käsittely on erilaista keskosen kuin täysiaikaisen vauvan käsittely. Ensi viikolla taas on 25.6 on magneettikuvaus ja lääkäri kertoo sen tuloksen mitä siellä näkyi tai näkyikö mitään Lääkärin kanssa kun puhuin tänään tyrä leikkauksesta niin leikkaus tehdään ennen kun poika täyttää 1v ja riskit ovat mistä eilinen hoitaja puhui on hengityskatkokset siis apneat. Ensi viikolla siis poika pääsee kotiin :Heartred

Hienoa!!! Onnea koko perheelle!! :Heartred
 
Ihanaa Heitsu että saatte pienen kotiin [emoji813]️

Näin viime yönä unta jossa mulla oli pieni vauva. [emoji813]️ Menin sen kanssa autolla neuvolaan ja kannoin siellä neuvolassa vauvaa siinä auton kopassa. Ja sit yhtäkkiä huomasin että olin unohtanut sen vauvan jonnekin?! [emoji85]

Dpo 3. Laskin että ovis oli lauantain puolella vaikka kivut alkoi jo pe-iltana. Se aika kuukaudesta kun käyn raskauslaskurilla kattoo millon olisi la jos olisin raskaana... 8.3. eli naistenpäivä, eikö olis sopiva kohtalon la. Mitenkähän vois itseään harhauttaa ettei ajattelis tätä asiaa.
 
Kiva kuulla Heitsu, että pääsette vauvan kanssa jo kotiin :) Miten itse olet toipunut? Oliko magneetissa mitään?

Höh, NewMoon, on kyllä varmasti elämää rajoittavaa tuollainen :/

Itse vielä odottelen menkkoja, jos luteaali vaihe on sen 16pv pitäis alkaa huomenna.. Juuri sopivasti, kun lähdetään juhannusreissulle.. Mietin tässä sotasuunnitelmaa sen ajalle..

Onko teillä kokemusta kuukupin isommasta koosta, mahtuuko/tuntuuko ikävälle? Ostin joskus sen pienemmän koon ja se ei ehkä riittäny mulle..

Onnea Turkoosin piinapäiviin, jospa maca tekis tehtävänsä :) Mietin pitäiskö itsekin kokeilla taas :)
 
Kiva kuulla Heitsu, että pääsette vauvan kanssa jo kotiin :) Miten itse olet toipunut? Oliko magneetissa mitään?

Höh, NewMoon, on kyllä varmasti elämää rajoittavaa tuollainen :/

Itse vielä odottelen menkkoja, jos luteaali vaihe on sen 16pv pitäis alkaa huomenna.. Juuri sopivasti, kun lähdetään juhannusreissulle.. Mietin tässä sotasuunnitelmaa sen ajalle..

Onko teillä kokemusta kuukupin isommasta koosta, mahtuuko/tuntuuko ikävälle? Ostin joskus sen pienemmän koon ja se ei ehkä riittäny mulle..

Onnea Turkoosin piinapäiviin, jospa maca tekis tehtävänsä :) Mietin pitäiskö itsekin kokeilla taas :)
Itsellä ei mitään voinnissa huonoa onneksi ole. Parantunut olen hyvin. Pojalle magneetti tehdään vasta tiistaina 25.6.
 
Takaisin
Top