Turkooosi
Näppärä viestien naputtelija
Taisi vuotaa eilen jo koko limakalvo pois, sen verran tiheään sai töissä juosta sidettä vaihtamassa ettei tuu yli... Ja testi oletetusti negaa. En jaksa tätä paskaa enää.
Niin tuttu tunne. Voimia. [emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Taisi vuotaa eilen jo koko limakalvo pois, sen verran tiheään sai töissä juosta sidettä vaihtamassa ettei tuu yli... Ja testi oletetusti negaa. En jaksa tätä paskaa enää.
Kivasti on mennyt, neiti täyttää tänään jo kuukauden ja kasvaa hirmuista vauhtia. Tissimaito ei ihan riitä ja korviketta tarvitsee välillä. Pullojen täytöistä, pesemisistä, maitojen lämmittelyistä ja tissien pumppaamisista koostuu aikamoinen show ja ihan tarpeeksi ei ehdi siksi nukkua. Ja nyt on raasulla nuhaisuutta, keittosuolatipat onneksi auttavat. Mutta ihan hirmuisen onnellisia pikkuisesta ollaan ja tullaan olemaan, neiti on meidän lisäksi hurmannut molemmat puolet suvustaan ja jokaisen, joka on käynyt katsomassa. <3Vielä sen verran on lisättävä, että suosittelen laittamaan sitten jonkun kertakäyttöisen vuodesuojan tai vastaavan pepun alle kun laitat sen Klyxin niin ei haittaa mahdolliset sotkutNetistä löytynee varmasti vielä ohjeita käyttöön kun googlettelee, itse muistelen kuitenkin että se vaikutusaika oli sen 5-20min.
Ja äläpä muuta virkaKyllä se tämä aika on mennyt ihan hujauksessa, etenkin kun näin jälkeenpäin ajattelee. Toista se oli silloin odotuksen odotusta odotellessa
Unohdin muuten aiemmassa viestissä kirjoittaa, että on meillä suruakin näihin viimeisiin viikkoihin mahtunut, kun viime perjantaina jouduttiin tekemään raskas päätös ja saattelemaan meidän rakas vajaa 14v. koiraherra viimeiselle matkalle
Ikävä on vieläkin kova vaikka arkeen ilman koiraa on jo pikkuhiljaa tottunut. Onneksi piakkoin saadaan uutta eloa taloon
Ja kiitos tsempeistä Pottu! Itse lähetän sylin täydeltä tsemppiä ja voimaa tähän ketjuun kaikille teille supernaisille!Tämä ryhmä oli minullekin todella tärkeä henkireikä ja avautumispaikka silloin odotuksen odotusta odotellessa
![]()
Nyt enää vatsa sekaisin..No hittoku semmoset eggikset ja munasarjoja pakottaaOvis-onnea pipsulle! Pidättele pidättele! :D
Pitäsköhän ottaa burana, jos se viivästyttäis Jännä muuten, että mulla on jo nyt rinnat tai oikeastaan nännit kipeät, yleensä ne kipeytyy vasta noin viikko oviksen jälkeen.. Onko teillä muilla tota ennen ovista koskaan?
Huomenna leikkaus! Jännittää tosi paljon, eniten se hemmetin selkäkatetri. En osaa jännittää itse leikkausta enkä toipumisaikaa. Harmittaa, kun joudun olemaan kaksi yötä sairaalassa ja odotankin vain, että toipuminen alkaa kotona. Sitten uskon olevani jo voiton puolella!
Pitäkää peukkuja, että eivät laita mulle avannetta ja että saan pitää kaikki naiselliset osat!!
Huomenna leikkaus! Jännittää tosi paljon, eniten se hemmetin selkäkatetri. En osaa jännittää itse leikkausta enkä toipumisaikaa. Harmittaa, kun joudun olemaan kaksi yötä sairaalassa ja odotankin vain, että toipuminen alkaa kotona. Sitten uskon olevani jo voiton puolella!
Pitäkää peukkuja, että eivät laita mulle avannetta ja että saan pitää kaikki naiselliset osat!!
Jännä muuten, että mulla on jo nyt rinnat tai oikeastaan nännit kipeät, yleensä ne kipeytyy vasta noin viikko oviksen jälkeen.. Onko teillä muilla tota ennen ovista koskaan?