Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vielä sen verran on lisättävä, että suosittelen laittamaan sitten jonkun kertakäyttöisen vuodesuojan tai vastaavan pepun alle kun laitat sen Klyxin niin ei haittaa mahdolliset sotkut :rolleyes: Netistä löytynee varmasti vielä ohjeita käyttöön kun googlettelee, itse muistelen kuitenkin että se vaikutusaika oli sen 5-20min. :pompus:

Ja äläpä muuta virka :woot: Kyllä se tämä aika on mennyt ihan hujauksessa, etenkin kun näin jälkeenpäin ajattelee. Toista se oli silloin odotuksen odotusta odotellessa :oops: Unohdin muuten aiemmassa viestissä kirjoittaa, että on meillä suruakin näihin viimeisiin viikkoihin mahtunut, kun viime perjantaina jouduttiin tekemään raskas päätös ja saattelemaan meidän rakas vajaa 14v. koiraherra viimeiselle matkalle :sad010 Ikävä on vieläkin kova vaikka arkeen ilman koiraa on jo pikkuhiljaa tottunut. Onneksi piakkoin saadaan uutta eloa taloon :Heartred

Ja kiitos tsempeistä Pottu! Itse lähetän sylin täydeltä tsemppiä ja voimaa tähän ketjuun kaikille teille supernaisille! :Heartred Tämä ryhmä oli minullekin todella tärkeä henkireikä ja avautumispaikka silloin odotuksen odotusta odotellessa :Heartred
Kivasti on mennyt, neiti täyttää tänään jo kuukauden ja kasvaa hirmuista vauhtia. Tissimaito ei ihan riitä ja korviketta tarvitsee välillä. Pullojen täytöistä, pesemisistä, maitojen lämmittelyistä ja tissien pumppaamisista koostuu aikamoinen show ja ihan tarpeeksi ei ehdi siksi nukkua. Ja nyt on raasulla nuhaisuutta, keittosuolatipat onneksi auttavat. Mutta ihan hirmuisen onnellisia pikkuisesta ollaan ja tullaan olemaan, neiti on meidän lisäksi hurmannut molemmat puolet suvustaan ja jokaisen, joka on käynyt katsomassa. <3

Tsemppiä kovasti loppuraskauteen, kohta teilläkin jo käärö sylissä! Ja osanotot rakkaan koiran menetyksestä. <3

(edit: Lainasin näköjään väärää viestiä, mutta sentään oikealta henkilöltä, niin olkoon. Näistä on nyt niin hyvä syyttää univelkaa. :D )

Mitäs tänne kuuluu? :)

Itellä on lauantai menny jonkun vatsapöpön kourissa, aamulla oksensinkin :hungover: Nyt enää vatsa sekaisin..
Hillittömiä ovisoireita ilmassa, en oo nyt testaillu ovistesteillä, koska mies lähti reissuun ja tulee tiistaina, heilutellaan sit peittoja varmuuden vuoksi, jotenki ei nyt jaksa ottaa paineita, mulla lomareissu odottaa :)

Onnea kiertoon Pipsu :)
Täällä kp 3 menossa ja viikon päästä ollaan kahdelleen hotellissa... eli toivotaan että kierto toimii ja tulee ”kivaa” ;)
Muuten vois kyllä mennä paremminkin, oon ollut kuukauden enempi vähempi flunssassa ja alkaa käydä hermon päälle kaikin puolin. Jospa tää tästä ;)

Mrs.Smith, tsemppiä, voiskohan olla jo normi menkat?

Jee, ei oo vieläkään oviskipuja, hyvällä tuurilla ehtii tiistaina saada simppoja apajille :) (Jos nyt edes munasolua on kasvamassa)

Jaa... näiden vuotojaksojen välissä oli vain kolme päivää. Jotenkin ajattelen että ovat samaa settiä, mutta mistäpä sen voi tietää. :)

Jännä muuten, että mulla on jo nyt rinnat tai oikeastaan nännit kipeät, yleensä ne kipeytyy vasta noin viikko oviksen jälkeen.. Onko teillä muilla tota ennen ovista koskaan?

Muokattu viimeksi:
Huomenna leikkaus! Jännittää tosi paljon, eniten se hemmetin selkäkatetri. En osaa jännittää itse leikkausta enkä toipumisaikaa. Harmittaa, kun joudun olemaan kaksi yötä sairaalassa ja odotankin vain, että toipuminen alkaa kotona. Sitten uskon olevani jo voiton puolella!

Pitäkää peukkuja, että eivät laita mulle avannetta ja että saan pitää kaikki naiselliset osat!!

Jännä muuten, että mulla on jo nyt rinnat tai oikeastaan nännit kipeät, yleensä ne kipeytyy vasta noin viikko oviksen jälkeen.. Onko teillä muilla tota ennen ovista koskaan?

Ennen kun alotin nää pillerit nyt niin mulla oli tissit kipeet vähän niinku ympäri kierron! Aina pari päivää siellä täällä. Lopulta lakkasin tulkitsemasta niitä, kun eivät olleen omalla kohdalla yhtään johdonmukaiset :D

Huomenna leikkaus! Jännittää tosi paljon, eniten se hemmetin selkäkatetri. En osaa jännittää itse leikkausta enkä toipumisaikaa. Harmittaa, kun joudun olemaan kaksi yötä sairaalassa ja odotankin vain, että toipuminen alkaa kotona. Sitten uskon olevani jo voiton puolella!

Pitäkää peukkuja, että eivät laita mulle avannetta ja että saan pitää kaikki naiselliset osat!!

Peukut pystyssä pottu!!! :) :) :)

Paljon tsemppiä matkaan ja ajattele, se on ihan kohta ohi!!
Ihanaa!!

En tiedä saiko nauraa mutta tirskahdin naisellisille osille :D niille erityisesti pidän peukkuja!

Peukut pystyssä täälläkin!! Tsemppiä [emoji173]️

Mulla tuntuu rinnat aralta välistä jo päivää ennen ovista.

Tsemppiä Pottu leikkaukseen! Kuinka pitkä saikku sulle tulee? Hui, jännittää kyllä sun puolesta :Heartred

Täällä ei oo vielä ovista tapahtunu, nyt kyllä jännittää ehtiikö hyödyntämään.. Selkeästi nyt tunnen, että joku folli siellä möllöttää, eri asia sit kummalta puolelta se irtoaa, yleensä silloin kun se puhkeaa tunnen selkeästi sen kivun oikealla tai vasemmalla..

Huh, ovistesti ainaki vielä nega :cheers Näköjään vedänki hirveät stressit tästä oviksen hyödyntämisestä, vaikka eihä se ole ennenkään tärpänny :arghh:

Takaisin