Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Naurattaa jo tämä oma touhu, ihan stressissä hermoilen alkaako tuntumaan "ovulaatio" ja testi näyttää tuolta :hilarious:

Liitteet

• IMG_20190325_175602.jpg
    IMG_20190325_175602.jpg
    12.5 KB · Katsottu: 284
Mun suunnitelmissa on tänä yönä valvoa ja kellistää mies, kun hän kotiutuu klo 02, huoh, kaikkensa sitä kyllä tekee..

Ovistesti oli plussalla ja mulla on vatsa ihan sekaisin ja oksettaa.. Toivottavasti ei nyt vielä iske kunnon tauti päälle..

Toivottavasti Potulla on kaikki hyvin!

Pipsulle onnea miehen kaatoon!

On: dpo 9. Perus pms-oireilua. Rinnat kipeät, myös rintojen yläosasta. En muista onko tällaista ollut aiemmin, joten heti toiveet alkaa vilkkua silmissä! Mun muutamasta läheisestä ystävästä on nyt kaksi raskaana. Toivon niin että pääsisin heidän joukkoon mukaan.

Mulla on tässä kohtaa kiertoa paha tapa käydä aina kurkkimassa uusinta lasketun ajan ryhmää, siis sitä, johon liittyisin jos plussaisin. Tuntuu et tää viikko ennen menkkojen alkua on mulla aina sellasta vuoristorataa pää pilvissä elelyn ja kauheiden ärsytys- ja itkukohtausten välillä..

Mulla on tässä kohtaa kiertoa paha tapa käydä aina kurkkimassa uusinta lasketun ajan ryhmää, siis sitä, johon liittyisin jos plussaisin. Tuntuu et tää viikko ennen menkkojen alkua on mulla aina sellasta vuoristorataa pää pilvissä elelyn ja kauheiden ärsytys- ja itkukohtausten välillä..
Ajattelitko testata milloin? :) Pietään peukkuja! :) Mulla on sellainen taikauskomus, että jos menen laskemaan lasketunajan tai kurkkimaan odotusajan ryhmää, en ainakaan raskaudu :oops:

Ajattelitko testata milloin? :) Pietään peukkuja! :) Mulla on sellainen taikauskomus, että jos menen laskemaan lasketunajan tai kurkkimaan odotusajan ryhmää, en ainakaan raskaudu :oops:

Mä oon yrittänyt kovasti olla testaamatta ennen ku menkat alkaa ku vihaan niitä negoja :( apua toi taikausko [emoji16][emoji51][emoji33]

Hengissä ollaan! On ollut niin oksettava olo että en oo muuta ku maannu ja hengitelly. En oo saanu vieläkään ruokaa eikä lääkäri ole käynyt. Se tulee kai kasilta ja sit kuulen mitä mulle tehtiin. Mut suolta ei paloteltu eikä laitettu selkäkatetria. En myöskään saanut sitä isompaa haavaa, vaan viisi tähystysreikää. Tänään toivottavasti kotiin.

Hengissä ollaan! On ollut niin oksettava olo että en oo muuta ku maannu ja hengitelly. En oo saanu vieläkään ruokaa eikä lääkäri ole käynyt. Se tulee kai kasilta ja sit kuulen mitä mulle tehtiin. Mut suolta ei paloteltu eikä laitettu selkäkatetria. En myöskään saanut sitä isompaa haavaa, vaan viisi tähystysreikää. Tänään toivottavasti kotiin.

Mulla kans oli se leikkauksen jälkeinen päivä ja yö niin huono olo, ettei pystyny mitään tekee :hungover: Pahoinvointilääkkeetki helpotti aina vaan hetkeksi. Kuulostaa hyvältä, ettei tarvinnu isoa haavaa tehdä. Toivottavasti kuitenkin saivat kunnolla siivottua endoa pois :Heartred Joko lääkäri kävi?

Noista ravintolisistä sen verran, että keskenmenojen jälkeen laitoin miehen syömään tabuja (Bio-Selen+sinkki), joissa mm. E-vitamiinia, sinkkiä ja seleeniä. Pitäisi parantaa simppojen laatua. Pari-kolme kuukautta myöhemmin tärppäsi tämä tuhisija. <3 En toki tiedä, oliko vaikutusta, mutta ei varmasti haittaakaan.

Ohhoh. Ferritiini oli tipahtanut aika radikaalisti. Vuosi sitten mitattu arvo 71, tänään 14.

Takaisin