Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä oon ottanu käyttöön myös ubikinonin, se on aika kallista :/ Yliopiston apteekissa on heidän oma valmisteensa vähän edullisempi.. Mutta mitäpä sitä ei tekis muniensa eteenOmia juttuja: kokeilen nyt sinkkilisää ja vehnänalkioöljyä :)
Niin mua jännittääki Hirveä stressi ja tadaa 14vrk päästä r-testi nega :banghead:Äh suo vaan jännittää pipsu!! Ps. Mahtava suunnitelma!!!
Ajattelitko testata milloin? :) Pietään peukkuja! :) Mulla on sellainen taikauskomus, että jos menen laskemaan lasketunajan tai kurkkimaan odotusajan ryhmää, en ainakaan raskauduMulla on tässä kohtaa kiertoa paha tapa käydä aina kurkkimassa uusinta lasketun ajan ryhmää, siis sitä, johon liittyisin jos plussaisin. Tuntuu et tää viikko ennen menkkojen alkua on mulla aina sellasta vuoristorataa pää pilvissä elelyn ja kauheiden ärsytys- ja itkukohtausten välillä..
Ajattelitko testata milloin? :) Pietään peukkuja! :) Mulla on sellainen taikauskomus, että jos menen laskemaan lasketunajan tai kurkkimaan odotusajan ryhmää, en ainakaan raskaudu
Hengissä ollaan! On ollut niin oksettava olo että en oo muuta ku maannu ja hengitelly. En oo saanu vieläkään ruokaa eikä lääkäri ole käynyt. Se tulee kai kasilta ja sit kuulen mitä mulle tehtiin. Mut suolta ei paloteltu eikä laitettu selkäkatetria. En myöskään saanut sitä isompaa haavaa, vaan viisi tähystysreikää. Tänään toivottavasti kotiin.