Eikös parapähkinät sisälläkin just seleeniä hurjan määrän?Parapähkinä tais olla sellanen joka parantaa siemennesteen laatua. Sivusta huutelen :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eikös parapähkinät sisälläkin just seleeniä hurjan määrän?Parapähkinä tais olla sellanen joka parantaa siemennesteen laatua. Sivusta huutelen :D
Eikös parapähkinät sisälläkin just seleeniä hurjan määrän?
En päässyt. Jo eilen aamusta puhuttiin, että pääsen kotiin, mutta en saanut pissaa aikaseks. Sitä sit kaks kertaa kertakatetroitiin 5,6 desiä ja joku 7dl. Sit 23.30 laitettiin yöks kestokatetri ja kahdelta hoitaja kävi tyhjentään sen ja siellä oli jo 6 desiä ja aamulla kuudelta sama homma. Nyt se on pois ja harjoitukset jatkuu eli juon vettä ja kävelen.
Itestä tuntuu et tarvisin enemmän kipulääkettä. Plus mun vasen jalka on nivusista reiden puoleen väliin puutunu. Ollu leikkauksesta asti. Lääkärit ei nää syytä huolestua eikä kuulemma liity tähän pissaongelmaan. Mää haluaisin nyt vaan kotiin
En päässyt. Jo eilen aamusta puhuttiin, että pääsen kotiin, mutta en saanut pissaa aikaseks. Sitä sit kaks kertaa kertakatetroitiin 5,6 desiä ja joku 7dl. Sit 23.30 laitettiin yöks kestokatetri ja kahdelta hoitaja kävi tyhjentään sen ja siellä oli jo 6 desiä ja aamulla kuudelta sama homma. Nyt se on pois ja harjoitukset jatkuu eli juon vettä ja kävelen.
Itestä tuntuu et tarvisin enemmän kipulääkettä. Plus mun vasen jalka on nivusista reiden puoleen väliin puutunu. Ollu leikkauksesta asti. Lääkärit ei nää syytä huolestua eikä kuulemma liity tähän pissaongelmaan. Mää haluaisin nyt vaan kotiin
Tsemppiä Pottu toipumiseen!
Ootko Turkoosi testaillu? Eihän sitä tiedä vaikka pakkauksen saisitkin :) Itellä ei nyt jotenki herättäny mitään tunteita tuo äitiyspakkaus, aika neutraaleja kuoseja nyt
Tänään sattui kyllä ihme episodi, yritettiin talletella miehen kans, mutta mulle iski ihan hirveät menkkamaiset kivut alavatsaan ja koko touhu piti keskeyttää, piti ottaa 1g Panadol ja olla 30min kuumassa suihkussa, että kipukohtaus meni ohi.. Jäi kyllä nyt harmittamaan, että tallettelut jäi yhteen kertaan, en tiedä uskaltaako vielä myöhemmin tänään kokeilla.. Mistäköhän tuo vois johtua?
Voimia Potulle toipumiseen! [emoji173]️
Äitiyspakkaus 2019 on julkaistu... Menin sitten tutkimaan sitä. Itkettää. Niin vaikeelta tuntuu tällä hetkellä tää yritys.
Täällä päästiin eilen kotiin. Oon ollu niin lääkkeissä ja pöllyissä, että en nyt suoraan muista mitä oon tänne kertonu ja mitä ootte kirjotellu :D Oon kyllä lueskellut aina, kun kykenin.
Mulla oli pissaongelma, jonka takia kotiinpääseminen myöhästyi päivällä. Ei se vieläkään tule normaalisti, mutta sentään tulee jotain eikä ole tarvinnut enää katetroida.
Leikkaus meni siis todella hyvin. Suolta ei tarvinnut pätkiä vaan endo raaputeltiin pois. Viisi haavaa eli yksi enemmän kuin aiemmin. Olo muuten nyt jo tosi hyvä, ainoastaan vähän kaasua mahassa ja se että rakko ei tyhjene kunnolla.
Leikkaava lääkäri sanoi, että koska leikkaus oli näin paljon helpompi, ivf ei tarvi niin pitkää toipumisaikaa. Soitin siis tänään heti sinne ja kysyin saisiko aikaa aikaistettua. Infokäyntejä ei kuulemma saada enää ennen tuota meidän 20.5., koska siihen tarvitaan pidempi käynti, mutta sain soittoajan 9.4. meidän ivf-lääkärille ja hänen kanssaan suunnitellaan mun kierto niin, että meidän hoidot vois alkaa heti siitä. Kesäsulku on tänä vuonna poikkeuksellisesti 15.7. alkaen 5-6 viikkoa, kun aiemmin se on ollut heinäkuun. Joten voidaan ehkä saada yksi hoito ennen sitä! Mutta samalla varotteli, että nyt on paljon ihmisiä hoidossa ja he ei pysty lupaamaan meille hoitoa ennen sulkua.
Pipsu mulla ei oo ollu tommosta kipua ennen, onpa outo! Oisko voinut olla oviksesta? Ja ykskin riittää! Meillä meidän kohdunulkoinen lähti tasan yhdestä tallettelusta! Tsemppiä :)
Ja kaikille muillekin tsemppiä kierron eri vaiheisiin! Mulla on mennyt vähän sumussa pari viikkoa, mutta nyt helpottaa!
Onnea Pottu hyvistä uutisista! :) Sähän voit olla jo raskaana ennen kesää :)
Mietin kyllä tuota eilistä kipukohtausta, aattelin, että joku kystä ois puhjennut, mutta ehkä se oli ovulaatio, koska tänään vv koostumus on muuttunut ja keltarauhanen alkoi toimimaan :) Ei varmaan kuitenkaan hyvä juttu, että ovulaatio tapahtuu vasta kp20 ja ilmeisesti follikkeli on kasvanut tosi isoksi ja puhkeaa noin myöhään, ovisoireita oli jo noin viikon ajan.. Oon testailu aikana reissussa ja mietin kuinka taas masennun negan tuloksen kans :/