Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eilen oli ovulaatio (tunsin sen). Saatiin hyödynnettyä. Tässä kierrossa mun piti ottaa ihan iisisti ja olla ajattelematta näitä juttuja. Mut ei ole helppoa!! Koko ajan saan itteni kiinni tarkkailemasta tuntemuksia ja oloja ja miettimästä että pliis pliis pliiiiiis ole jo meidän vuoro.

Eilen oli ovulaatio (tunsin sen). Saatiin hyödynnettyä. Tässä kierrossa mun piti ottaa ihan iisisti ja olla ajattelematta näitä juttuja. Mut ei ole helppoa!! Koko ajan saan itteni kiinni tarkkailemasta tuntemuksia ja oloja ja miettimästä että pliis pliis pliiiiiis ole jo meidän vuoro.

Jes!!! Hieno homma!!

Onnea matkaan, pidän peukkuja :)

ImageUploadedByVau Foorumi1552974199.482854.jpg

Täällä vieläkin ”raskaana” :( onneksi on lääkäri tänään. Pelottaa että joudun kaavintaan :( :( vuoto on nimittäin loppunut jo sunnuntaina.

Huh! Kaikki kunnossa täällä :)

Lääkäri kannusti jatkamaan yritystä mutta totesi että tuulimunia voi vielä tulla. Koetan siis ajatella niin että olen raskaana vasta kun vkolla 7 näkyy ja kuuluu syke.

Eli eikun ruletti pyörimään!

Hyvä että kaikki oli kunnossa!! :)

Tähän mä koitankin keskittää kaikki ajatukset! Tässä on nyt pari viime viikkoo ollu niin ongelmallista endon kanssa, että oon oikeesti onnellinen, että leikkaus on jo nyt! Ivf-punktio pelottaa kans ihan hulluna, mut en mieti sitä vielä niin on vaan yks pelko kerrallaan :D

Meille rantautui sunnuntai iltana pojalle ensimäinen oksennustauti ja viimeisen kerran se oksensi maanantai iltana. Minä sit aloin oksentaa tiistai aamuyöstä klo 4 pintaan.. Ihan kamala tauti!

Taisi vuotaa eilen jo koko limakalvo pois, sen verran tiheään sai töissä juosta sidettä vaihtamassa ettei tuu yli... Ja testi oletetusti negaa. En jaksa tätä paskaa enää.

Heitsulle onnea:Heartred Onneksi jo ihan hyvän kokoinen, vaikka samalla todella pieni poika:Heartblue Paljon tsemppiä hänelle kasvamiseen!

Triana oon tosi pahoillani:Heartred:sad001

Huh! Kaikki kunnossa täällä :)

Lääkäri kannusti jatkamaan yritystä mutta totesi että tuulimunia voi vielä tulla. Koetan siis ajatella niin että olen raskaana vasta kun vkolla 7 näkyy ja kuuluu syke.

Eli eikun ruletti pyörimään!
Sanoiko lääkäri mitään syytä, miksi tuulimunia vois vielä tulla? Vai yleisesti vain käski varautua myös huonoihin uutisiin? Tsemppiä :)

Muokattu viimeksi:
Takaisin