Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eilen oli ovulaatio (tunsin sen). Saatiin hyödynnettyä. Tässä kierrossa mun piti ottaa ihan iisisti ja olla ajattelematta näitä juttuja. Mut ei ole helppoa!! Koko ajan saan itteni kiinni tarkkailemasta tuntemuksia ja oloja ja miettimästä että pliis pliis pliiiiiis ole jo meidän vuoro.
Jes!!! Hieno homma!!
Onnea matkaan, pidän peukkuja :)
View attachment 76795
Täällä vieläkin ”raskaana” onneksi on lääkäri tänään. Pelottaa että joudun kaavintaan vuoto on nimittäin loppunut jo sunnuntaina.
Huh! Kaikki kunnossa täällä :)
Lääkäri kannusti jatkamaan yritystä mutta totesi että tuulimunia voi vielä tulla. Koetan siis ajatella niin että olen raskaana vasta kun vkolla 7 näkyy ja kuuluu syke.
Eli eikun ruletti pyörimään!
Pottu!! Onko sun leikkaus siis viikon päästä? Vai oliko se tänään??
Taisi vuotaa eilen jo koko limakalvo pois, sen verran tiheään sai töissä juosta sidettä vaihtamassa ettei tuu yli... Ja testi oletetusti negaa. En jaksa tätä paskaa enää.
Taisi vuotaa eilen jo koko limakalvo pois, sen verran tiheään sai töissä juosta sidettä vaihtamassa ettei tuu yli... Ja testi oletetusti negaa. En jaksa tätä paskaa enää.
Sanoiko lääkäri mitään syytä, miksi tuulimunia vois vielä tulla? Vai yleisesti vain käski varautua myös huonoihin uutisiin? Tsemppiä :)Huh! Kaikki kunnossa täällä :)
Lääkäri kannusti jatkamaan yritystä mutta totesi että tuulimunia voi vielä tulla. Koetan siis ajatella niin että olen raskaana vasta kun vkolla 7 näkyy ja kuuluu syke.
Eli eikun ruletti pyörimään!
Voi ei Pahoittelut on tämä kyllä niin paska taivalTaisi vuotaa eilen jo koko limakalvo pois, sen verran tiheään sai töissä juosta sidettä vaihtamassa ettei tuu yli... Ja testi oletetusti negaa. En jaksa tätä paskaa enää.