Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä oli tänään rakenneultra ja 350g pienen pojan verran rakkautta mahassa kasvaa.
Mulle lääkärit eivät ole uskaltaneet edes luvata viikkoja.Ihme olisi jos olisi viikkoista kyse tässä tilanteessa Sektiolla todennäköisesti hän syntyy kun napanuora on tarjoutuva osa ja sen jälkeen pää.Onnea Alinah
Tsemppiä Heitsu Toivottavasti tilanne pysyy siellä rauhallisena ja mä pääsisin synnyttämään reilusti ennen sua (mulla rv 38+0 eikä mitään merkkejä, että vauva aikoisi tulla ulos).
Trianalle jaksamista piinapäiviin! Niin toivon, että nyt pieni tarraa lujasti kiinni ja pysyy siellä seuraavat 8,5 kuukautta
Mulle lääkärit eivät ole uskaltaneet edes luvata viikkoja.Ihme olisi jos olisi viikkoista kyse tässä tilanteessa Sektiolla todennäköisesti hän syntyy kun napanuora on tarjoutuva osa ja sen jälkeen pää.
He yrittävät estellä lääkkeillä ja seuraavat ultralla tilannetta ja vältävät tutkimusta.Jos.kohdunsuu ja kanava aukeaa kokonaan.Puhkeaa kalvot ja vedet tulee sitten syntyy hän sektiolla.Silti heitsu hyviä uutisia!! Luulin että pieni tuli jo ulos!
KiitosHeitsu, jokainen tunti ja päivä eteenpäin on nyt arvokas! Kaikkea hyvää sinne!
Alinah, onnea hyvistä ultrakuulumisista.
Tsempit ketjuun!
Täällä noin viikko ”oviksesta”, jännän äärellä tuleeko alle 30 päivän kierto. Kp 24 menossa