Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oijoi, kaikki varpaat ja peukut pystyssä ja kaikkea hyvää sinne!!
Ei pysty sanoin ilmaisemaan, miten paljon toivomme, että Heitsun perheelle kaikki menee hyvin.

Heitsulle tsemppiä. Toivottavasti siellä on kaikki hyvin.

Äkkiä tää aika menee kun Alinahinkin raskaus jo puolivälissä :p

Mutta toisaalta, täällä pp7 ja ei näitä suotta kutsuta piinapäiviksi... Ma-to olin töissä niin ei paljoa ehtinyt miettiä näitä asioita tai kuulostella tuntemuksia, mutta nyt onki sit 4 päivää vapaata ja liikaa aikaa. Aamulla oli jo tutun olosia kipuja jossain kohdun takana. Olin ihan varma, että menkat tekee jo tuloaan, mutta kipu sitten meniki ohi. Viimeksi menkat alko teroista läpi jo pp8, joten jännittäviä aikoja eletään :nailbiting:

Täällä kun kyseltiin kuulumisia.Olen edelleen kokonaisena viikkoja 25+2(26rv) tänään hieman supistelut ja säännöllisesti heti aamusta 6.00 lähtien ja tutkivat kohdunsuun ja kanavan ei ole tullut muutoksia edellis kertaan katsottuna vauva voi hyvin.Edelleen virtsa värjääntyy punaiseksi ja pissaa tulee melkein joka tunti otettiin sen takia pissanäyte katetrilla, että saadaan puhdasnäyte. Nyt saan syödä eilen en saanut syödä ja aamulla en saanut syödä nyt saan vihdoin syödä.Toivotaan lisäpäiviä ja jopa viikkoja.

Onnea Alinah:Heartblue

Tsemppiä Heitsu:Heartred Toivottavasti tilanne pysyy siellä rauhallisena ja mä pääsisin synnyttämään reilusti ennen sua (mulla rv 38+0 eikä mitään merkkejä, että vauva aikoisi tulla ulos).

Trianalle jaksamista piinapäiviin! Niin toivon, että nyt pieni tarraa lujasti kiinni ja pysyy siellä seuraavat 8,5 kuukautta:Heartred

Onnea Alinah:Heartblue

Tsemppiä Heitsu:Heartred Toivottavasti tilanne pysyy siellä rauhallisena ja mä pääsisin synnyttämään reilusti ennen sua (mulla rv 38+0 eikä mitään merkkejä, että vauva aikoisi tulla ulos).

Trianalle jaksamista piinapäiviin! Niin toivon, että nyt pieni tarraa lujasti kiinni ja pysyy siellä seuraavat 8,5 kuukautta:Heartred
Mulle lääkärit eivät ole uskaltaneet edes luvata viikkoja.Ihme olisi jos olisi viikkoista kyse tässä tilanteessa :sad001 Sektiolla todennäköisesti hän syntyy kun napanuora on tarjoutuva osa ja sen jälkeen pää.

Mulle lääkärit eivät ole uskaltaneet edes luvata viikkoja.Ihme olisi jos olisi viikkoista kyse tässä tilanteessa :sad001 Sektiolla todennäköisesti hän syntyy kun napanuora on tarjoutuva osa ja sen jälkeen pää.

Silti heitsu hyviä uutisia!! Luulin että pieni tuli jo ulos!

Heitsu, jokainen tunti ja päivä eteenpäin on nyt arvokas! Kaikkea hyvää sinne!
Alinah, onnea hyvistä ultrakuulumisista.
Tsempit ketjuun!
Täällä noin viikko ”oviksesta”, jännän äärellä tuleeko alle 30 päivän kierto. Kp 24 menossa

Heitsu, jokainen tunti ja päivä eteenpäin on nyt arvokas! Kaikkea hyvää sinne!
Alinah, onnea hyvistä ultrakuulumisista.
Tsempit ketjuun!
Täällä noin viikko ”oviksesta”, jännän äärellä tuleeko alle 30 päivän kierto. Kp 24 menossa
Kiitos <3

Hyvä kuulla Heitsu että yhtenä kappaleena vielä, tsemppiä sinne!
Ja Alinahille onnea ultrakuulumisista!

Täällä on melko raskas päivä tiedossa. Kun on ollut tähänkin asti. Ollaan miehen kanssa mun ystävällä, lapsensa täyttää vuoden ja me ollaan kummeja. Tultiin jo aamulla auttamaan synttäreiden järjestelyissä. Tulossa kymmenen lasta ja mulla on nyt jo useampaan otteeseen noussut vedet silmiin kun katson miestä hoitamassa kummipoikaa. Mitä jos meille ei tätä ikinä suoda ja mies ei saa koskaan kokea kun häntä sanotaan isäksi. Ja minä sitä että joku huutaa äiti.

Takaisin