Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tänään on supistellut ja kuume noussut myös tulehdusarvot korkealla. Syömättömyys jatkuu ja kauhean, kauhean päänsärky ja veltto olo. Lääkärit keskustelevat parhaillaan mennäänkö nyt sektioon. Ehkä tänään siis syntyy meidän pieni.

Hyvä kuulla Heitsu että yhtenä kappaleena vielä, tsemppiä sinne!
Ja Alinahille onnea ultrakuulumisista!

Täällä on melko raskas päivä tiedossa. Kun on ollut tähänkin asti. Ollaan miehen kanssa mun ystävällä, lapsensa täyttää vuoden ja me ollaan kummeja. Tultiin jo aamulla auttamaan synttäreiden järjestelyissä. Tulossa kymmenen lasta ja mulla on nyt jo useampaan otteeseen noussut vedet silmiin kun katson miestä hoitamassa kummipoikaa. Mitä jos meille ei tätä ikinä suoda ja mies ei saa koskaan kokea kun häntä sanotaan isäksi. Ja minä sitä että joku huutaa äiti.

Pene nyt vaan häntä pystyyn ja uskoa tulevaan!!!!!!! Kyllä asiat vielä järjestyy! <3 <3
Lasten synttärit on tosi rankkoja... onko siellä viinitarjoilua?

Tänään on supistellut ja kuume noussut myös tulehdusarvot korkealla. Syömättömyys jatkuu ja kauhean, kauhean päänsärky ja veltto olo. Lääkärit keskustelevat parhaillaan mennäänkö nyt sektioon. Ehkä tänään siis syntyy meidän pieni.

Luota lääkäreihin ja koita ottaa mahdollisimman rennosti. Me kaikki tsempataan sua täällä ja toivotaan varpaatkin ristissä että kaikki menee hyvin! Tsemppiä!! Jaksaa jaksaa!

Täällä on melko raskas päivä tiedossa. Kun on ollut tähänkin asti. Ollaan miehen kanssa mun ystävällä, lapsensa täyttää vuoden ja me ollaan kummeja. Tultiin jo aamulla auttamaan synttäreiden järjestelyissä. Tulossa kymmenen lasta ja mulla on nyt jo useampaan otteeseen noussut vedet silmiin kun katson miestä hoitamassa kummipoikaa. Mitä jos meille ei tätä ikinä suoda ja mies ei saa koskaan kokea kun häntä sanotaan isäksi. Ja minä sitä että joku huutaa äiti.

Tiedän tasan miltä tuntuu! :( Tsemppiä!!

Tsemppiä Heitsu!! Onneks oot parhaissa käsissä ja nyt vaan vielä jaksat taistella!

Huomenta kaikille!!

Ihan ekaks lämpimät terkut heitsulle!! Olet ollut mielessä koko viikonlopun! <3

Ja tsempit kaikille muillekin joilla on vaikeaa.
Pottu, milloin sulla on se leikkaus??

Mulla on nyt 9pvn jälkeen vihdoin vuoto lopussa. Tein kuitenkin eilen vielä masentavan positiivisen raskaustestin. Se on vaalentunut tiistain testistä, mutta silti positiivinen :(

ImageUploadedByVau Foorumi1552801569.674660.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1552801597.561828.jpg

Ekana tiistain testi ja tokana eilinen.

Olen kuitenkin ihan luottavaisin mielin koska vuotoa on todella ollut reippaasti. Menen tiistaina lääkäriin ja varmaan siellä viimeistään saan varmuuden että onko tyhjentynyt.

Pää alkaa taas olla kasassa mutta vannon nyt teille että kun tulee seuraavan kerran plussa, en tee mitään muuta kun lopetan viinin lipittelyn ja varaan kahden viikon päähän ultran. Sitten menen ultraan, kuulen että kyseessä on tuulimuna ja suhtaudun tilanteeseen myöhästyneinä kuukautisina.
Se on suunnitelma. :)

Tilanteen huomioon ottaen hienoja uutisia heitsu!!! Ja onnea tuoreelle äidille ja koko perheelle!! <3 <3 <3

Nyt pieni kenguruhoitoon vahvistumaan ja kasvamaan vielä lisää <3

Hurjia olette kyllä kokeneet!

Onnea Heitsulle ja perheelle pikkukääröstä! Kovia olette kokeneet ja vielä on pitkä taival edessä, mutta tilanteeseen nähden kaikki vaikuttaa tosi hyvältä, hienoa, että pikkuinen ei tarvitse enää lisähappea! Voimia ja tsemppiä sinne kaikesta toipumiseen ja pojan kasvatteluun. <3

Onpas Smithillä testi edelleen vahva! Onneks sulla on jo aika varattuna niin ei tarvi arpoa. Positiivista kuitenkin on, että jotain yrittää koko ajan tapahtua! :)

Mun leikkaus on viikon päästä tiistaina. Täällä mennään ihan laidasta laitaan, välillä pelottaa ihan hulluna ja toisena hetkenä oon täynnä tarmoo! Nyt ei oo taas tullu kakkaa sitten torstain, joten pelolla odottelen tulevaa istuntoa. Kipuja on päivittäin, joten motivaatioo löytyy leikkaukseen :D E-pillereistä huolimatta tiputtelee. Ensin tuli ruskeeta useampana päivänä, eilen tuli ihan kirkasta verta ja tänään taas ruskeeta. Saa nähdä tuleeko tässä vielä menkat!

Ajatus leikkauksesta kaikkine yksityiskohtineen on varmaan pelottava mutta tekisin itse samoin jos olisin tilanteessasi pottu! Tsemppiä!! Leikkauksesta on varmasti sinulle hyötyä, se tekee sinulle hyvää. Koeta ajatella sitä mieluummin niin!

Heitsulle onnea pienestä pojasta ja paljon voimia kasvamiseen!

Pottu tsemppiä leikkauksen odotteluun, pian se on ohi! Sitten toivotaan että alkaa hoidot rullaa täysillä eteenpäin! :)

Takaisin