Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Me sovittiin nyt miehen kanssa että pidetään pari kuukautta "taukoa" yrittämisestä, eli että yritän ottaa iisisti, olla ajattelematta asioita ja ottamatta mitään ylimääräisiä macaa yms. Foolihappoa kyllä syön. Seurailen tätä palstaa silti, mutta ehkä hieman epäaktiivisemmin.

Ihanaa kevään alkua kaikille [emoji173]️

Ihana kuulla Heitsu että siellä on tilanne rauhallinen!

Ja tää mun sairaus on omalla kohdallani vaikuttanut aika paljon. Yli kymmenen jalkaleikkausta oon käynyt läpi. Toisaalta, lähipiirissä samaa sairautta, hyvin paljon lievempänä kuin mulla, ei leikkauksia. Että aikamoista arpapeliä tämäkin..

Me sovittiin nyt miehen kanssa että pidetään pari kuukautta "taukoa" yrittämisestä, eli että yritän ottaa iisisti, olla ajattelematta asioita ja ottamatta mitään ylimääräisiä macaa yms. Foolihappoa kyllä syön. Seurailen tätä palstaa silti, mutta ehkä hieman epäaktiivisemmin.

Ihanaa kevään alkua kaikille [emoji173]️

Sama meillä :) ei yritetä enää ollenkaan. Se on tosi rentoa elämää :) :)

Eipä meilläkään tätä enää yrittämiseksi voi sanoa ku en ovuloi :cool: Sitte ku mennään ivf hoitoon alkaa yritys uudelleen :)
Jos sais vaikka opinnot tehtyä loppuun tässä kevään aikana niin ei olis enää ylimääräisiä stressitekijöitä :)

Puuh. Hyvä kaveri kerto just että on raskaana. Heillä on kyllä pidempään ollu yritys. Toisaalta oon tosi onnellinen heidän puolesta toki. Mutta toisaalta oma tyhjä syli kirpaisee ja kovaa.

Voi räkä!! Mutta voithan ottaa neutraalin linjan: mukavaa kun tärppäsi, pitkä yritys on perseestä mutta voivat työntää sen raskautensa sinne minne aurinko ei paista!! :)

Tänne vähän kuulumisia. Supistukset on alkaneet täällä tunnin aikana useampi supistus ja kestää pari minuuttia.Limaista vanhan veren väristä limaa pyyhkieässä myös ilmenee.Nukkuakaan en pysty näiden kipujen kanssa :(

Tsemppiä heitsu!! <3 <3 oot kuitenkin jo aika hyvällä viikolla!! Tilanne ei ole toivoton!!! Kurjaa tietysti kun vauva on tulossa etuajassa mutta toivoa on!!

En ole pitkään lukenut kuumeilijoita, mutta mitä kamalia uutisia täällä olikaan. Hirmuisesti voimia teille Heitsu! Toivottavasti kaikki menee nyt jatkossa paremmin ja pikkuinen voi hyvin! Kovin aikaisin hän nyt tulee :'(

Takaisin