Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No niin, viides vuotopäivä menossa. Kivut ja vuoto edelleen menkkamaiset, taidan taas päästä ”helpolla”.

Mitä muille kuuluu??

Mrs.Smith, mä myös pääsin edellisessä keskenmenossa tosi helpolla. Vuoto kesti aikansa, mutta lääketyhjennys toimi kerrasta eikä kipuja ollut. Onnekasta sitten kai.

Mulla on nyt epätoivon hetki. Ystävä ilmoitti saavansa 7. lapsensa "kun ei vieläkään tee mieli takaisin töihin". Ekaa kertaa pitkiin aikoihin on vähän vaikea iloita muiden puolesta.

Haluaisin käydä taas pian gynellä tsekkaamassa onko kaikki kunnossa, mutta harmittaa, että se maksaa niin vietävästi.

Mrs.Smith, mä myös pääsin edellisessä keskenmenossa tosi helpolla. Vuoto kesti aikansa, mutta lääketyhjennys toimi kerrasta eikä kipuja ollut. Onnekasta sitten kai.

Mulla on nyt epätoivon hetki. Ystävä ilmoitti saavansa 7. lapsensa "kun ei vieläkään tee mieli takaisin töihin". Ekaa kertaa pitkiin aikoihin on vähän vaikea iloita muiden puolesta.

Haluaisin käydä taas pian gynellä tsekkaamassa onko kaikki kunnossa, mutta harmittaa, että se maksaa niin vietävästi.

Ei tarvii iloita 7. lapsesta!! Plöh mikä tyyppi!! Todennäköisesti sen hulahuu on ihan tuhannen nuuskana ja vatsalihakset huutaa hoosiannaa! Älä välitä. Hänellä on noi yhden naisen synnytystalkoot.

Meen viikon päästä kans tsekkaamaan gynelle onko kaikki kunnossa. Ihan niinku kirjotit, se maksaa taas mansikoita mut on musta sen arvoista :)

Ähh, tollasen uutisen voi heittää roskakoriin. Ihme tyyppi, tollaset tyypit ei mulla saa minkäännäköistä arvostusta. Hyi.

Ja joo, ei oo mitää halpaa lystiä toi gynellä käyminen. :(

Mulle soitettiin tänään Naikkarilta. Sanoi ettei syytä löytynyt sille miks munasoluja on niin vähän. Ja että on ollut kokous jossa on päätetty, että jos hoidoista saadaan 3 follikkelia tai alle, alkiodiagnostiikkaan ei mennä ja hoidot siirtyy Naikkarilta omaan lähisairaalaan. Sanoi että tottakai toivotaan että folleja tulee hyvä määrä ja alkiodiagnostiikkaan päästään, mutta että olkaa realistisia ja miettikää läpi sekin vaihtoehto ettei onnistu. Kun näillä mun arvoilla se on valitettavan todennäköistä.
En kyllä tiedä millä mielin tässä pitäisi olla tai mitä ajatella..

Smith, me siis asutaan monen sadan kilsan päässä Naikkarilta, mutta jos alkiodiagnostiikka on mukana ni hoidot on pakko toteuttaa siellä. Muutoin mennään hoitoon tohon omaan yliopistolliseen sairaalaan,joka on asuinkaupungissa.
Se unohtui, että taas otti puheeksi sen että jos mennään normi IVFään kotikaupunkiin, on sikiödiagnostiikka sitten tietenkin vaihtoehto. Mutta ei mulla olis sydäntä raskautta keskeyttää siinä vaiheessa, vaikka olisinkin oman sairauteni eteenpäin siirtänyt..

Voih Pene. Tuntuu omat murheet taas kovin pieniltä. Toivon täydestä sydämestäni, että kaikki menee niin hyvin kuin tuossa tilanteessa mahdollista.

Kuinka paljon sinun sairautesi vaikuttaa elämänlaatuun omasta kokemuksestasi?

Takaisin