Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tasan vuosi sitten meidän talossa elettiin jänniä hetkiä, oltiin "viime yönä" käyty kättärillä käyrillä kun supisteli ikävästi. Lähettivät kuitenkin kotiin kun oli aivan täysi koko kätilöopisto ja piti vielä odotella kotona että supistukset napakoituis vielä enemmän. <3
Lähdettiin sitten seuraavana päivänä takasin eli 25.1.2016 ja rakas esikoinen syntyi 26.1.2016 klo 03.10. <3
Sori omanapailu, mutta mun vauva on ihan just taapero! Mutta silti, aina tulee olemaan äidin vauva.. Toivon kyllä että pääsen kokemaan vielä kerran pienet potkut mahassa! <3

Sara, Niin kun on pieni mahdollisuus että olisinkin jo pidemmällä, eihän sitä toki tiiä.. Että kaikki vissiin on mahdollista. Olikohan yksi ystävättäreni kun kertoi että sai tietää vasta rv 14. Testit olivat negaa, eivät kerenneet siihen ensimmäiseen ultraankaan kun ei sitä voinut enää luotettavasti tehdä.

Onnittelut Alinahin taaperolle! <3 :) Sen muistaa jotenkin niin elävästi. Ja se on haikeaa, että vauvavuosi on ohitse!

Huh! Aamun testi oli siis viallinen. Muutaman tunnin pidätyksellä. En enää postaa näitä, lupaan.

Jos saan leffaviivat niin siitä voin kuvan vielä ikuistaa.

Liitteet

• 20170124_141421.jpg
    20170124_141421.jpg
    747 KB · Katsottu: 234
Miitu :Heartpink Ihana nähdä noin selkeitä viivoja! MInun puolesta postaa vaikka joka toinen tunti testikuvia! Niitä on kiva katsella :woot:
Vauvaliimaa pienelle rutkasti matkaan! :love2

Ööhm, mitähän tästä pitäis ajatella. Kp 26/27 dpo 13. Laitoin pikkuhousunsuojan päivän ajaksi, ja näyttää siltä että päivällä tullut vähän rusehtavaa vuotoa. Ok, on se parempi kuin verenpunainen tuhru pyyhkiessä mutta en tiedä onko silti parempi o_O Pitää koittaa chillata vielä huomiseen asti ja toivoa ettei tule ainakaan veristä tuhrua, aamulla sitten testi käteen ja rauha maahan :bored:

Villisilmä, Jospa se kertoisikin tulevasta plussasta! Nyt peukut ja varpaat pystyyn sulle ja aamun testiä jäämme jännityksellä odottamaan!! :happy:

Villisilmä, minä tuhruttelin esikoisen aikaan oletettuna menkkojen alkuajankohtana ruskeeta, olispa sullakin sitä :) Jännää!

ON: vaaleanpunaista pyyhkiessä, jokohan vihdoin on täti löytämässä tänne, jeeeee!!

Muokattu viimeksi:
Ihania uutisia Miitu! Kyllä siellä vaan pieni on matkassa! Oikein paljon onnea koko perheelle! :love017 Minunkin puolesta plussakuvat tervetulleita, tuovat meillekin sitten plussatuulia ;D

Villisilmä; Ilmeisen monilla tuo rusehtava vuoto on tosiaan voinut enteillä raskautta, joten älä menetä toivoa vielä! :) Tuntuu, että monilla epäselvät tilanteet/oireet onkin muuttuneet plussaksi!

Tazzy, toivottavasti pääset pian aloittamaan uuden kierron! :wink

Villisilmä, sormet ristissä että plussa tulisi testiin! Antaisi minullekin toivoa. ;)

Täällä kp 26/30 ja edelleen ihme repiviä menkkamaisia kipuja sekä pahaa oloa ajoittain. Pahaa oloa on ollut normi kierroissakin tässä vaiheessa kiertoa, joten sitä en pidä oireena. Nuo kivut sen sijaan on uutta ja ei toivottavasti johdu greippimehusta. :oops:

Mä oon koittanu pitää vähän taukoa,lukemassa käyny mutta kyllä tänne jokin vetää.:happy:

On: Menkathan tuli ja meni,kierto oli normaalia lyhyempi. Kp 27 alko kun normi aina kp30 alkaa. Vuotoki oli ihmeellinen. Alki rusehtavalla tuhrulla,päivän just just vuosi,sit taas tuhrua. Nyt on menossa kp6 ja menkkajomoja taas :eek:
Teinpä huvikseni r-testin,olin näkeväni jotain,tai sit se oli vaan viivanpaikka. Kai se kunnolla plussaa näyttäis?? Vai onko jotai ollu ja menny kesken? Mitä mun säännölliselle kierrolle tapahtu. "Hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa.." :wideyed: Sori omanapailu.

Vaapukka, Haluankin teidät kaikki mukaan <3 Oikein kunnon plussa aalto nyt!!

Kipsuli, Oooh! Ihan hyvin voi vielä plussa tulla!! Oliko rtesti kuinka herkkä? Mitäs jos uusisit testin parin päivän päästä? :wink

Silkkitassulla myös lupaavat oireet! :)

No tulihan se tuhru sieltä lopulta, kirkasta verta muutama tippa pönttöön ja paperiin. Luulenpa että kaikki toivo menetetty tämän kierron osalta. Tuntuu taas siltä, että ihan turha yrittää, kun ei kuitenkaan tapahdu mitään. :sad001

Villisilmä, älä masennu vaikkakin osaan niiiiin hyvin samaistua tuohon tunteeseen... Hyvä että alkaa selkeä uusi kierto sillä se johdattaa taas uuteen mahdollisuuteen <3

Mullakin alkaa tuhruttelu aina tosi aikaisin. Joskus jopa vain kolme neljä päivää oviksesta. Mainitsin siitä viimeksi gynelle ja määräsi keltarauhastukea loppukiertoon emätintabletin muodossa. Toimii hyvin, ei tule tipan tippaa.

Täällä taas, ovulaatio oli eilen/tänään tms? Toissapäivänä ja eilen heilutettu peittoja, tänään hiljaista, molemmat ihab kuoleman väsyneitä.. Nyt sitten piinaa piinaa!

Kp10 tänään, kehtaisiko alkaa tikuttelee jo ovista? Aamulämpöö ei oo järkee ottaa kun on vaan digitaalinen mittari..

Mä tässä muistin että unohtunut täysin greipit, vehnänalkionöljy ja macajauhe. Macajauhe tosin loppu, et ei oo muistanut ostaa lisää, mamma vitskut unihtunu syödä perjantain jälkeen.. :/

No nyt taas skarppina!

Kp10 tänään, kehtaisiko alkaa tikuttelee jo ovista? Aamulämpöö ei oo järkee ottaa kun on vaan digitaalinen mittari..

Siis mikset sä halua digitaalisella mitata? Mä en oo koskaan kuullu kenenkään ottavan aamulämpöjä muuta ku just digitaalisella. :) Jos sitä tarkkuutta haet niin digejä löytyy kyllä 2 desimaalin tarkkuudella.

Siis mikset sä halua digitaalisella mitata? Mä en oo koskaan kuullu kenenkään ottavan aamulämpöjä muuta ku just digitaalisella. :) Jos sitä tarkkuutta haet niin digejä löytyy kyllä 2 desimaalin tarkkuudella.

Just sitä tarkkuutta ajattelin. Mut joo, ehkä mää sit mittailen. :)

Mulla on hormonit ihan sekaisin. Ei oo tullut menkkoja kahteen kuukauteen ja nyt koko ajan ootan alkavaksi, kun on ihme kipuja vatsassa. Siis imetys kai se vielä elimistön pistää sekaisin. Oon kyllä miettiny, että pitääkö tehdä testi, kun viimeksi oli vastaavat kivut ilman menkkoja kun olin raskaana ja siitä tajusin. Mutta periaatteessa se ei ole mahdollista, kun ehkäisy on kyllä toiminut (no se 1%).
Nyt kun oon miettiny ja pyöritelly asiaa, niin oon ajatellut, ois aika kamalaa tässä tilanteessa huomata olevansa raskaana (meillä mies ei siis enää halua lapsia) ja samalla kertaa en toivoisin mitään muuta niin paljoa. Meillä tuo taapero valvottaa ja mies alkaa olla aika kypsä yövalvomisten takia, niin vois olla sille aika järkytys, jos tulisin raskaaksi.

Villisilmälle pahoittelut :sad001

Kampela, Nyt toivotaan että oli matkassa vikkeliä yksilöitä! :wink Piinaviikot siis edessä sulla.

Alinah, Minäkin kuullut et digitaalinen ois hyvä, tsempit tähän kiertoon ja nyt sitten plussaat :)

SanNi, Onpa siellä jännä tilanne! Koska ajattelit testata? Minäpä uskon siihen että alkujärkytyksestä selvittyään myös mies hyväksyisi tämän asian. Ja jos olisitkin nyt raskaana, ehkä asioilla oli tarkoitus mennä näin. Jännäilen puolestasi täällä! :)

On: Eilen saatu jo suht vahvaa viivaa illalla, mutta kyllä, aamupisusta mulla ei tule yhtä tummia viivoja kuin päivästä/illalla, onko tähän jotain selitystä? Voiko toisilla hormoonia ollakkin suurempi määrä poikkeuksellisesti esim päiväpisusta?

Muoks! Illan ovistesti. Mullahan siis ovistesti alkanut vasta nyt reagoida raskauteen että onpahan tämäkin testattu. Ei reagoinut mulla siis ennen rtestiä.

Liitteet

• 20170125_084723.jpg
    20170125_084723.jpg
    306.9 KB · Katsottu: 170
Muokattu viimeksi:
Takaisin