Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vaihteeksi taas jännäilen esim. Miitun tilannetta! :)

Tervetuloa uudet, ja toivottavasti meillä tärppää pian. Huomasin että "LA lokakuussa"-ketjuunkin on jo ennättänyt ensimmäiset kirjoitella... Voi kun ite pääsisi sinne mukaan.. :love017 On niiiin turhauttavaa odotella..

Minäkin täällä jännittelen Miitun tilannetta!
Ja ikävää, että muutamat ovat tehneet negatiivisia testejä tai menkat alkaneet.

Minä olen Babe käyttänyt flunssassa Vick Vaporubia rintaan hierottuna. Auttaa hurjasti kyllä tukkoisuuden kanssa! Sarvikuonosta olen kuullut monilta hyvää, mutta en ole rohjennut itse kokeilemaan.

Minä testasin tänäänkin aamusta, ja negatiivinen oli tulos, kp 26/28. Eilen olin kovin varma, että tärppi on käynnyt, tänään olen taas tosi epävarma. Pientä vaaleanpunaista vuotoa olen tänäänkin nähnyt kerran tai kaksi, ja maha on kyllä ollut menkkamaisesti kipeä ainakin nyt iltapäivän... Mulla olisi yksi digitesti kaapissa, joka lupaa vastauksia useampia päiviä ennen oletettua kuukautisten alkupäivää, vaan kun en raaskisi käyttää. :woot: Muut testit taitaa olla herkkyydeltään 25, ja lupaavat tulosta siis vasta oletetusta alkamispäivästä tai kun kuukautiset ovat myöhässä. Onkohan tässä muuten mitään järkeä testaillakaan, kun negatiivisia tullut tähänkin asti, tänäänkin?

Onnea kaikille plussanneille :)
ja pahottelut tädeistä.

Täällä tänää kp. 31/32-35. viime kierrossa tuli haamu kp.33 mutta sitte parin päivän päästä täti kurvaski paikalle ja siitä saakka oli melkee 3vk järkyttävät mahakivut.. nyt on viikon verran ollu pientä nipistelyy aina välillä alavatsassa ja kaks päivää oli oli aika äklöolo :/ toivossa on hyvä elää, jospa nyt tärppäis :wink

Babe, Mulla ei ole kikkakolmosia valitettavasti, mutta toivottelen sulle paranemisia oikein paljon! :happy: (Jotkut sanoo että mulla on telepaattisia kykyjä :wink)

Mangusti, Tuo Murphyn laki toimii! Olen tässä aikani tilaillut testejä sieltä sun täältä, koska ties.. Nyt sitten hermostuin ja ajattelin että tilaan kerralla vaikka puoleksi vuodeksi! No hirveät kasat tuli ovulaatio- ja erilaisia ja eri merkkisiä raskaustestejä ja mitäs kävi.. Plussasin. No nyt yritän sitten tuhlailla niitä ettei niin hirveästi jäisi käyttämättä tai kaappeihin lojumaan/myytäväksi. Niitä leffaviivoja odotellessa. :grin

Vulpix, Mulla kierrosta synnytyksen jälkeen ovis taisi olla joskus kp 26, pitkät kierrot myös. Mutta malttia niin sen saat varmasti bongailtua ja hyödynnettyä! :)

puapru, Monilla ei näy vielä testeissä edes ennen kuin menkat on myöhässä, joten hyvin ehtii vielä plussaksi muuttua! Itsekin kyselin tuosta digistä, mutta ei kuulemma ole kovinkaan herkkä?

milsku, Jospa oireet olisivat sitä itseään :wink

Miitu, mä voin ostella sulta ylimääräisiä testejä pois :D Jos tää kierto kovin pitkittyy, niin ehdin testailla montakin kertaa :p :p

Ja tän muorin kropan ihmeelliset omituisuudet -sarjan tässä jaksossa uusin tulokas: hiivatulehduksen kaltaisia oireita??? Voi pentele, tämäkin vielä. Onpa vaan keho sekaisin pillereiden jäljiltä, en tykkää :(

Muokattu viimeksi:
Miitu, toivossa on hyvä elää:wink ehkä ensviikolla uskaltaa testata ellei täti ennätä paikalle ennnen sitä, toivotaan että poissa pysyy :)

Toi on hyvä toi, että tilaa mahdollisimman suuren testipaketin Murphyn lain toivossa [emoji16] Piru vie kun ei ole vielä toiminut [emoji13]

Miitu, kiitos. Nyt laskin koska mulla oli joulukuussa alkaneen kierron ovis ja sehän oli vasta kp 28! Äh, täytynee tilata lisää ovistestejä kun 7 jäljellä ja en malta olla testaamatta koko ajan.

Tazzy, voi ei Toivottavasti ei ole hiivatulehdus kuitenkaan tai ainakin pääset siitä pikaisesti eroon.

Miitu tsemppiä neuvolakäynnille! Jos raskaus on ihan alussa niin ultrassa ei välttämättä näy vielä kauheasti mitään, mutta olen ymmärtänyt että raskauden voisi silti nähdä kohdun laajentumisesta. Ihan varmaa tietoa tämä tosin ei ole :)

Tervetuloa Vulpix :)

Nyt täytyy vähän hehkuttaa vaikka se ja tämä mun omahyväinen varmuus varmaan kostautuu huomenna tai viimeistään torstaina: näyttää siltä että ainakin tänään tyhmä tuhru jätti tulematta! En nyt ihan tarkkaan muista aiemmista kierroista, että esiintyikö tuhrua muulloinkin kuin dpo 12, veikkaisin hatarasti että myös dpo 13 on jossain kierrossa ollut.

Tänään aamulla sain myös syömisen jälkeen taas pahoinvointi"kohtauksen" ja krapulaolon, joten kävin sitten ostamassa apteekista testin, Apteqin 10-herkkyys. Yritän odotella vielä huomisen yli sen tuhrun varalta, ja testata aikaisintaan ylihuomenna :nailbiting:

Kiitos Villisilmä! Ja hui miten jännää! Toivotaan että tuhru pysyy poissa ja saat testiin plussan! Pidän peukkuja!

YRITTÄJÄT:

Janniliini, kohtukuolema 1/16, kkm 12/16
Elma Auroora, tjottailua 12/16, yritystä 2/17, esikoinen toiveissa
Rive, kkm 11/16, kemiallinen 12/16, toinen toiveissa, PAS 1/17
KiPsUli6, tjottailua 1/15, yritys 4/15 toinen yhteinen toiveissa
Miitu, tjottailua 12/2016. yritys alkuvuodesta 2017, toinen toiveissa
RouvaKettunen, yritystä keväästä -15, kolmas toiveissa
Kirahvi, yritystä 7/16 alkaen, esikoinen toiveissa
Helmililja, yritystä 10/16, toinen toiveissa
Babe, yritystä 07/16, esikoinen toiveissa
Tiiamariia, yritystä 12/15, kkm 3/16 ja 10/16, esikoinen toiveissa
Mammanhaave, yritystä 10/16, kolmas toiveissa
tiikeriLuukas, tjot 5/15, kolmas toiveissa
Silkkitassu, kkm 3/16, yritystä 11/15, ensimmäinen toiveissa
Kampela, yritystä 8/16, esikoinen toiveissa
Heidukka, yritystä 6/16, rv23 enkelipoika 4/16, kolmas toiveissa
Hippie_mama, yritystä 10/2016, esikoinen toiveissa
Mami91 yritystä 7/14 ja toinen toiveissa
Tarzan88, yritystä 9/16, ensimmäinen
Isintyttö, yritystä 12/16, toinen toiveissa
Toiveissa, yritystä 1/16
Kedi, tjottailua 10/16, esikoinen toiveissa
Toiveilija90, yritystä 11/16, yk2, esikoinen toiveissa
Sydänkäpynen, yritys alkaa 1/17, toinen toiveissa
Villisilmä, yritystä 4/16, esikoinen toiveissa
Jemna, yritystä 11/16, toinen toiveissa
PikkuR, esikoinen 6/16, toinen toiveissa
Elisabet 89, tjot 7/16, kolmas toiveissa
Odottelua88, yritystä 8/16, esikoinen toiveissa
pikkumyyxx, yritystä 6/16
MayDay88, esikoisen yritystä 7/16 / km/tuulimuna 11/16
Alinah, yritystä 8/16. Toinen toiveissa.
Emmielle86, yritystä 8/16 kkm 12/16 neljäs toiveissa
danonina, yritystä 11/16 / kolmas toiveissa
kata_, yritystä 11/16,kolmas toiveissa
pikkunen85, yritystä 12/15, km05/16 ja kkm09/16, esikoinen toiveissa
Helmiäinen90, toinen toiveissa
Pätkis85, yritystä 7/15, kolmas toiveissa
Mirellan, yritystä 10/16, esikoinen toiveissa
PauliinaS, yritystä 9/16, toinen toiveissa
Helynä, yritystä 7/16, kkm 12/16, toinen toiveissa
Justme89, tjottailua 1/17, esikoinen toiveissa
Ellikki85, esikoinen 9/16 toinen toiveissa, yritys alkaa kun kierto palautuu
Mursumauu, yritystä 05/15, esikoinen toiveissa.
Alessia, yritystä 02/16
Cho, yritystä 12/16, kolmas toiveissa
Pau91, yritystä 1/17, esikoinen toiveissa
Mangusti, yritystä 1/17, esikoinen toiveissa
Aunemoi, yritystä 1/17, esikoinen toiveissa
Vaapukka_, yritystä 1/17, esikoinen toiveissa
Mamma-2, yritystä 1/17, kolmas toiveissa
Vulpix, yritystä 12/16, toinen toiveissa

PLUSSANNEET:

Mandah, la 23.8.
Possumunkki la 28.8. (?)
Naffa, la 28.8.
Herttarouva, la 12.9
Ameliah, la 12.9
Salo84, la 11.9.
Lumikello2015, la 18.9.(?)
I L O N A, la 20.9
Dossier, la 21.9. (?)
Elma Auroora la 29.9. (?)

Lisäsin itseni yrittäjiin. Kopsasin vaan aiemmasta viestistä. jos tää on joku erillinen tiedosto jossain ni sit en osannut.

Tervetuloa uudet ja onnea plussanneille.
Täällä odotellaan tädin kylään tuloa. Eilen tuli jo vähän punertavaa ja ruskeahkoa limaista vuotoa. Ja tänään tuli jo vähän enemmän. Varmaan parin päivän sisällä alkaa kunnolla.

Lääkkeetön hoitokeino tukkoiseen nenään on valkosipuli murskaa sukansisään ja tyynyn viereen. Meillä hyvin toiminut vauvan kanssa. Koko huone kyllä lemuaa ja omakin nenä pysy hyvin auki.

Lääkkeetön hoitokeino tukkoiseen nenään on valkosipuli murskaa sukansisään ja tyynyn viereen. Meillä hyvin toiminut vauvan kanssa. Koko huone kyllä lemuaa ja omakin nenä pysy hyvin auki.

Tämä! Tämän minäkin tiedän että toimii. Kyllä luonnosta löytyy apuja.

On: Tänään mun mielestä viiva ei ollut vahvistunut, päin vastoin ehkä haalistunut? Pitääkin testailla koko ajan. :mad: Istun nyt täällä neukun odotushuoneessa ja mietin että niin turhaa... Mutta nämähän ovat niitä asioita joihin ei voi vaikuttaa? Täytyy vain toivoa parasta ja yrittää olla aina pelkäämättä pahinta.

Ketään testailemassa tänään? :grin

Voi miten jännää Miitu, tsemppiä neuvolakäyntiin. Toivottavasti saat sieltä hyviä uutisia.:)

Monella muullakin jännät paikat. Villisilmälläkin oireet kuulostas hyvältä. :) Jospa nyt pysyis tuhrut poissa.

Harmi että Babella ei nenäkannusta ole apua. Mut täältä kyllä tullut hyviä vinkkejä oloa helpottamaan. Valkosipulia muistan kans että äiti käytti meillä kun oltiin pieniä, mut itse en ole sitä kokeillut, pitäis varmaan testata:)
Höyryhengityksestä on kans ollut mulle joskus apua. Itse oon laittanut sitä Vicks VaboRub- voidetta kuumaan veteen ja sitä hengitellyt.

Kylläpäs monet taas jännäilee, toivotaan plussia kaikille! :) Ja toivottavasti Miitu saat neuvolasta positiivisia uutisia! :)

Itseä täällä turhauttaa, että nyt nuvaringin poiston jälkeen tämä tyhjennysvuoto on ainakin pidentynyt, nyt jo kahdeksas päivä menkkoja menossa ja renkaan kanssa ne kesti vaan noin neljä päivää. Noh, eipä auta! Mielenkiinnolla odotan millainen kierto tästä ensimmäisestä nyt tulee.

Kiitos hyvistä flunssan karkoitus vinkeistä. Täytyypä kokeilla tota valkosipuliakin vielä. Nyt on olo onneksi jo hieman parempi kuin eilen ja sain nukuttuakin. Ehkä tämä flunssa tästä vielä voitetaan. Toivottavasti tosiaan antibiootit tai toi nenäsumutte ei estä mahdollista kiinnittymistä joka toivottavasti olisi tällä viikolla tapahtumassa. No kai sitä täytyy lääkäriin luottaa jos hän niin sanoi että noista lääkkeistä ei haittaa ole.

Takaisin