Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mitenköhän kauan pregnyl saattaa antaa virheellisen plussan r-testiin? Mietin vaan et koska uskaltaisin testailla kun viime perjantaina aamulla pistin piikin?

Babe, Minä en tuohon osaa vastata, mutta hui että sullakin jännät paikat! Plussatuulia <3

Babe, Minä en tuohon osaa vastata, mutta hui että sullakin jännät paikat! Plussatuulia <3

Juu niin on :) nää päivät menee kyllä niin hitaasti. Toivottavasti tää flunssa ei oo nyt mitenkään estänyt raskautumista. 2.2. miehellä on taas simppa testi ni sitäkin tässä jännäillään. Jos simppojen laatu on edelleen yhtä huono kun viimeksi ni sit ruvetaan suunnittelemaan inssiä. Olettaen siis ettei plussaa tuu ennen sitä. Mikä sun dpo muuten oli kun sait ekan haamun?

Unohdin sit mittaa sängyssä aamu lämmön! No uusi yritys huomenna..
kp11

Babe, Ainenkin teillä on jo plan B sitten käytössä! En tiedä mikä siinä on mutta monihan raskautuu luomusti juuri ennen hoitoja, toivottavasti teilläkin näin. :) Sain ensimmäisen haamulaisen dpo 9. Olin todella yllättynyt testistä kun ei edes ollut herkkä.

Babe, Ainenkin teillä on jo plan B sitten käytössä! En tiedä mikä siinä on mutta monihan raskautuu luomusti juuri ennen hoitoja, toivottavasti teilläkin näin. :) Sain ensimmäisen haamulaisen dpo 9. Olin todella yllättynyt testistä kun ei edes ollut herkkä.

Joo näin olen myös kuullut. Voi kumpa se meilläkin menisi niin :) jospa minäkin sitten uskaltaisin tehdä testin vaikka ens viikon tiistaina. Sillon on dpo10 ja 11.päivä pregnylistä. Mullakaan ei niitä ihan herkimpiä testejä ole.

Omanapailu-varotus :D
Eli lauantaina tuli aamulla verta, ei paljon mut kuitenkin verta eikä mitään tuhrua, joten aattelin et ei sit ehkä kuitenkaan kiinnittymisestä johtuvaa vaikka ajankohdallisesti olisi sopinutkin. Tänään r-testi näytti haaleaa viivaa <3 nyt vasta kyl kp35/39...

Ei hitto kai mun täytyy yrittää oottaa ens viikon perjantaihin saakka. Sillon on dpo13 ja pregnylistä kulunut kaks viikkoa. Luulis et sillon jo näkyy jotain jos on näkyäkseen eikä pregnyl enää vaikuta tulokseen.

Isintyttö, Varovaiset onnittelut! :)

Ja Babe, Juu ehkä ensi viikon perjantai voisi olla sitten hyvä ajankohta. Melkoiset piinaviikot siis varmasti edessä, mutta kovasti tsemppiä. Nyt paljon puuhailtavaa ja ajatukset muualle, jotta aika kuluisi nopeammin. Tiedän että helpommin sanottu kuin tehty. :rolleyes:

Juu yritän kestää sinne saakka, mut todellista piinaa siitä tulee. Tulis nyt ees jotain oireita mitkä vois antaa merkkejä suuntaan tai toiseen.

Sanni, komppaan Miitua. Mun siskon mies oli ehdottomasti sitä mieltä ettei halua kolmatta lasta, mutta sisko tuli vahingossa raskaaksi ja niin vain mieskin käänsi kelkkansa ja on ollut nyt ihan haltioissaan uudesta tulokkaasta.

Babella jännät paikat! Oikein piinojen piinapäivät, nyt vaan kaikkea tekemistä niin menee päivät nopeasti.

Isintyttö, onnea ja tarrasukkia matkaan :)

On: minä se vaan sitä tätiä saan edelleen oottaa. Nyt on kaapissa ovistestejä uutta kiertoa odottamassa kasapäin. Vaan missä luuraa täti..?

Sydänkäpynen kp 36/29-?

Babe, Pregnyl näkyy testissä n. 7 päivää jos pistit yhden satsin. Kaksi satsia näkyy sitten tuplaten tuon verran :)

Babe, Pregnyl näkyy testissä n. 7 päivää jos pistit yhden satsin. Kaksi satsia näkyy sitten tuplaten tuon verran :)

Okei, joo yhden annoksen pistin. Jostain vaan ehin just lukemaan että vaikutusaika vois olla jopa 10 päivää. Mut jos se onkin vaan 7 päivää niin uskaltaiskohan sitä aloittaa testailun jo ens maanantaina? Sillon on dpo9 ja pregnylistä tasan se 10 päivää.

Villisilmä pahoittelut kp1. :( tuttu tunne että vetää mielen matalaksi, etenkin kun on ollut lupaavia oireita. Onneksi usein lähellä ovista ollaan jälleen toivoa täynnä. Jännä tää naisen mieli tämänkin suhteen. Hohhoijaa.

Eilen oli enkeli-pojan 1-vuotispäivä. Vuosi sitten eilen synnytin pienen kauniin enkeli pojan klo 15.15. <3 Eilen kävimme haudalle viemässä synttäri kukat ja kynttilän.

Tervehdys.
Pomppaan uutena mukaan. Yritin lukea ketjua alusta asti mut en jaksanu. :D

Taustaa sen verran että mulla on tyttö 8/13, tää neiti oli tosi vaikea saada alulleen, kesti pari vuotta suunnilleen, sit ilmottiki tulostaan kesken lapsettomuustutkimusten. Vissiin miehessä jtn vikaa mikä selvis nyt täs kesällä, itellä tietty runsas ylipaino vaikuttaa..
Kakkosta alettiin yrittään vajaa kaks vuotta sit, mut ei ollu mikään täydellinen yritys.. Kesällä tuleeki vuos kun avioero iski ja nyt sit tuore suhde ja alettiin aika pian haaveileen vauvasta, kun vahva side toisiimme ja haave kohtaa. :) Yritystä meiltä ei ainakaa puutu. :smiley-angelic006

Nyt vissiin toinen yrityskierto takana ja edellinen kierto oli 40pv, muuten ollu yleensä suht tasasta, välillä pitempiä kiertoja, nyt kp 36. Tässä pari päivää ollu vähä sellasta etomista mut ei oikee mitää muuta oiretta...

Alkukeskusteluissa oli ainaki puhetta noista sovelluksista nii ite käytän tota WomanLogia, oon tykänny siitä. :)

Silleen oon vähä pöljä et tulin tänne ees kuumeileen ku puhuttu että ei otettas mittää stressiä enempää, siihen oonki pyrkiny ku eihä sillo ainakaa onnistu jos liikaa stressaa. Mut yritän seurata kuitenki ku käytän lääkkeitä ja varmana pittää muutoksia tehä jos raskautuu..

Plussatuulia kaikille!

Joo, miulle sanottiin että n. viikon verran voi näkyä se Pregnyl mutta monet on kirjoittaneet että aika tasan viikko siinä menee ja itsekin testailin niin viikon päästä ei enää näkynyt mitään :) Toki yksilöllisiä juttuja :)

Hilulle tervetuloa, toivottavasti tärppää pian!

Janniliinille tsempit tätäkin kautta vielä :Heartred

Pahoittelut negoista ja menkoista. Ei muuta kuin uutta kiertoa kohti :)

Onnittelut plussista <3

Villisilmä, pahoittelut menkoista ja tsemppiä uuteen kiertoon. Samaa mieltä kyllä Janniliinin kanssa että jännä tämä naisen mieli, kun vaikka kuinka menkat lannistaa, niin oviksen aikoihin on taas uudella innolla toiveikkaana yrittämässä uudestaan.

Janniliini, niin tuntuu surulliselta teidän puolesta. Ollut varmasti niin rankka kokemus ja vuosipäivä tuo taatusti vielä enemmän muistoja mieleen, vaikka varmasti on päivittäin mielessä. Voimia!<3

Hilu, tervetuloa mukaan kuumeilemaan ja plussatuulia sullekin!:)

Isintytölle varovaiset onnittelut!

On: Sarjassamme naisen kropan kummallisuuksia: rusehtavaa, limaista vuotoa, ilmeisesti ovulaatioon liittyen. Ikinä ennen ei ole mulla tämmöstä tullut, että saa sitä ihmetellä.:D mahaakin jomottelee. Mut ovis on just näinä päivinä, en nyt edelleenkään tiedä joko on mennyt, ei varmaankaan... Et kai se vaan tuosta ovulaatiosta johtuu, toivottavasti.

Janniliinille sympatiahalit, ihan hirveää olette kokeneet, mutta taatusti teillekin se onni vielä suodaan <3 Pahoittelut myös kaikille negan tehneille...

Tervetuloa Hilu mukaan :)

Täällä vasta Dpo 3, eli ihan hirvittävän pitkä piinailu edessä. Onko muita samassa jamassa?

Takaisin