Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Janniliinille sympatiahalit, ihan hirveää olette kokeneet, mutta taatusti teillekin se onni vielä suodaan <3 Pahoittelut myös kaikille negan tehneille...

Tervetuloa Hilu mukaan :)

Täällä vasta Dpo 3, eli ihan hirvittävän pitkä piinailu edessä. Onko muita samassa jamassa?

Täällä dpo 4 ja saikulla kun oon nyt tän poskiontelotulehduksen takia niin aika tuntuu pysähtyneen :( Kokoajan lueskelen netistä kaikkea raskauteen liittyvää ja mietin milloin uskallan testailla ettei pregnyl enää vääristä testiä. On nää piinapäivät kyllä nimensä veroisia :(

Tässä tämän päiväistä. Oletettu dpo 12.

Muoks! Alin vielä kuivuneena.

Tää on varmaankin viimeinen kerta mun osalta kun viivoja ihastella saan niin pakko mun on ollut ne tännekin jakaa!

Liitteet

• 20170125_140023.jpg
    20170125_140023.jpg
    805.6 KB · Katsottu: 202
  • 20170125_141711.jpg
    20170125_141711.jpg
    781.4 KB · Katsottu: 207
Muokattu viimeksi:
Babe, itse lueskelin jostain että 5000 pregnyl yksikön antamisen jälkeen suositellaan odottamaan 10vrk ja 10000 yksikön jälkeen 14 vrk ennen raskaustestiä. Mutta omakohtaista kokemusta ei ole, perustuu ihan muiden infoon.

Babe, itse lueskelin jostain että 5000 pregnyl yksikön antamisen jälkeen suositellaan odottamaan 10vrk ja 10000 yksikön jälkeen 14 vrk ennen raskaustestiä. Mutta omakohtaista kokemusta ei ole, perustuu ihan muiden infoon.

Niin mäkin jostain lueskelin. Eli kai sitä pitää vaan kiltisti odotella ja piinailla :(
Tosiaan perjantaina 20.1. klo 7.00 pistin niin ehkäpä voin sitten ekan testin tehdä maanantai aamuna. Sillon dpo9.

Testi tehty, ja oli kyl niiiin valkonen että ei mitään toivoa :/ kait mulla sit on joku mahatauti ilman varsinaista oksennusta. :D No ootella ja ootella..

Janniliinille voimia, otan osaa :(

Tähän väliin tyhmä kyssäri. Roskistestejähän ei saa tulkita, mutta. Lähdin viemään vessan roskista ulos ja sieltä silmään pilkahti maanantain testi jossa näkyi nyt testiviivan lisäksi viiva. Kysymys kuuluukin että muuttuko kaikki testit päivien saatossa plussaksi siis myös nega testit? Jäi vaan ihmetyttää tuo kun yleensä kaikki mun roskistestit on pysyny negana kuivumisen jälkeenkin, tosin en oo kyllä ennen niitä kuikuillut monen pv jälkeen. En sit tiiä voisko viivanpaikka tulla kuivuessa esiin? No tätiä ootellessa pitää kehittää väkisin jotain jännitystä elämään :D

Sydänkäpynen, Niin monet kerrat roskiksesta ne testit kaivettu ja niitä joka valossa käännelty, että eipä ole koskaan mun eri merkkiset testit muuttuneet mikskään. Ilman aihetta siis.. :wink

Tiiättekö ja osaatteko suositella jotain hyvää lapsettomuus aiheista blogia? Haluan kiusata itseäni oikein urakalla lukemalla tästä aiheesta nyt kun makaan sängynpohjalla tän hiton flunssan takia.

Roskishaamuista, mullakaan ei ole niitä ikinä löytynyt, vaikka olen joskus yrittänyt kuikuilla. Tosin monen päivän peräisiä ei varmaan ole ollut.

En itekään muista koskaan kuulleeni mutta epäilen kyllä että se ohje on ihan syystä ettei testiajan jälkeen niitä sais lueskella ja tulkita enää. No jos ei tätiä kuulu nyt la mennessä niin teen la aamuna uuden testin (turhaan) :)

En oo kyllä mäkään roskishaamua saanut sen yhden kerran kun olen negatestin tehnyt. Yritin kyllä toiveikkaana käydä useampana päivänä katsomassa jos se olisikin plussaksi muuttunut, vaan ei.:banghead: :hilarious: Pidetään peukkuja et lauantaina tulee ihan testiajan sisällä plussa, Sydänkäpynen :)

Janniliinille voimia. ❤

Sydänkäpynen, oo miten jännää! Toivottavasti seuraava testi on plussa!

On: liekö teidän juttujen lukemisella vaikutusta vai enkö vaan oo aiemmin pysähtynyt kuuntelemaan itseäni, mutta nyt sellaista menkkajomoa ja vähän pahaa oloa, että oliskohan ovis tulossa. Kp 17, testi näytti vielä negaa.

Mäkin kokeilin tänään verigreippimehua kun ei lähipikkukaupassa ollut tavallista. Hyväähän tämäkin.

Osaattekos tulkita tällaista tilannetta tai onko kokemusta:

Ovulaatiotestissä tuli ensin himmeä viiva ja sitten seuraavalla testikerralla ei mitään. Aloin testaamaan ajoissa eli siitä ei pitäisi olla kyse, että ovulaatio olisi mennyt jo ennen ekaa himmeän viivan testiä.

Miksi siis tuollainen himmeä viiva edes tuli, jos ovulaatioajankohta on vasta 3 päivän päästä (jos on)?

Aunemoi, Ovulaatiotestissä himmeä viiva ei merkitse mitään. Vain kontrolliviivan kanssa yhtä tumma tai tummempi viiva luetaan plussaksi. Ovistesteihin toisille ei välillä tule toista viivaa lainkaan ja toisille tulee aina (kuten itselläni)

Takaisin