On: En tullut viisaammaksi. Ultra aikoja ei ollut enää tälle viikolle meidän neukussa, niin viikon päästä menen sitten ultraan. Neuvola laski että rv 8. Miksi niiden pitää laskea menkkojen mukaan vaikka ovis olisi tiedossa? Toivotaan nyt ettei vain olisi mikään varhainen keskenmeno meneillään... En jotenkin uskonutkaan että ensimmäisellä kerralla onnistaisi. Miten sellainen onni voisi kaksi kertaa kohdata? Ja tiedän että täällä on teitä kauan ja hartaasti yrittäneitäkin, joille kaikille soisi plussan ja pienen ihmeen! ♡ Joten otan mitä elämä tuo vastaan, pää pystyssä. Sitä paitsi teidän kanssa on kiva kuumeilla Katsotaan mitä iltapäivän testi kertoo.. Olen jo varautunut pahimpaan.
Samaa mieltä muiden kanssa Miitu!:D eiköhän ensi viikolla tarkennu ultrassa sitten viikot, jaksamista sen odotteluun. :)
Ultria odottaessa aika tuntuu aina vaan niin piiiitkältä.:D
Tazzy, Niin, voihan se olla. Ei oo oireita, sekin tässä mietityttää, mutta ei ollut kyllä esikoisestakaan. Nyt jos pitäisi jotain sanoa niin mulla on kyllä ollut vähän huono olo.. Mutta ei sillä tavalla että sitä sen suuremmin pistäisi merkille.
Onnittelut Miitulle ja tsemppiä ultran odotteluun [emoji4]
Muistatko minkälainen viiva sulla oli esikoisen kanssa? Oliko yhtä hailakkaa alussa? Mulla tuttu, joka kertoi että ei viitsi lainkaan testailla alkuviikoilla kun tulos on melkein negatiivinen vaikka onkin raskaana. Hänellä kolmas nyt tulossa ja sama juttu. Lääkärin mukaan hänellä HCGhormoni nousee sen verran hitaasti ettei näy yhtä selkeästi raskaustestissä kuin muilla, jotka yhtä pitkällä raskaudessa
Sara, Esikoisesta sain ensimmäisen haamun herkällä testillä jo dpo 8, mutta niitä teinkin sitten useamman ja tummui kunnolla vasta joskus dpo 15. Nyt mulla olisi dpo 11 (jos ovis on ollut silloin kun o+ sain) joten melko ajoissahan tuo on tummunut ja vielä ei niin herkällä testillä. :)
Okei sulla vasta noin alussa, luin huonosti, mulla tarttui silmään toi rv 8 :) sittenhän se on ainakin omien kokemusten mukaan ihan täysin normaali viiva :)