Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
RouvaKettunen, pahoittelut tädistä, mutta sentään sait selvyyden. Leuka pystyyn ja tsemppiä, kohta tärppää <3

Itse testasin tänä aamuna taas sen selkeän negan, kp33/28. Huoh.

Tervetuloa uusille ja palaavillekin :)

Muokattu viimeksi:
RouvaKettunen, pahoittelut tädistä. Tsemppiä uuteen kiertoon :)

Tazzy pahoittelut negasta :(

Minäkin testasin sen tyylipuhtaan negan tänään. Eli tätiä ootellessa, tulis jo!

Sydänkäpynen kp 34/29-?

RouvaKettunen pahoittelut menkoista, mutta tsempit tähän uuteen kiertoon!

Tazzy ja Sydänkäpynen, pahoittelut negoista.:/ toivottavasti teillä ei nyt enää pitkään kierrot venyis kummallakaan, ellei sitten plussaa ala kuulua!

Tervetuloa sara80!:) toivottavasti yritys pian palkitaan. Plussatuulia!:)

PauliinaS, toivottavasti ei taas kierto veny, paitsi toki raskauden takia.:) Toivotaan kovasti että on tärpännyt.

Kp13/25-28, alkaa limat olla sillä mallilla että ovista pukkaa, hyödynnetty on. Kuulemma liukkaat kelit miehen mukaan, että taitaa olla osin greippimehun ansiota. Ja oon kyllä itsekin huomannut eron. Huippua!:)

Onnea plussanneille :Heartred

Ja isot pahoittelut negoista ja tädistä:cussing

Täällä meneillään pp3 eikä sen kummempaa raportoitavaa. Tuo keltarauhashormonituki tekee omia tepposiaan, mm. väsymystä ja turvotusta. Eilen tuikkasin "kiinnittymispiikin" ja voi morjens se tuntuu ikävältä. Muut pistokset mitä on tullut laitettua on paljon helpompia eikä oikein tunnu missään..

Ja täällä kanssa "iäkkäämpi" yrittäjä, esikoisen sain 24-vuotiaana ja nyt mittarissa 34(kesällä täytän 35). Onhan tässä vielä onneksi vuosia jäljellä :)

Rouva Kettuselle pahoittelut ❤ Ei muutakin uusi kierros vaan käyntiin ja parempaa onnea siihen

Minäkin olen hiukan tätä iäkkäämpää yrittäjäkansaa, tänä vuonna tulee jo 37 mittarin... Onkohan täällä yhtään vanhempaa tai samanikäistä mukana yrittämässä?? :wideyed:

Onnittelut kaikille plussan saaneille, niitä viivakuvia on vaan niiin ihana katella

Dpo 1 ( tai miten se nyt olikaan? Eilen näytti ovistesti vahvaa plussaa, eli onko tänään sitten Dpo 0?)

Pahoittelut RouvaKettunen! Näköjään myös tyhmiä negoja on rantautunut useammalle, hyh pois semmoset :dead:

jemna, kiva että teilläkin greippimehusta apua!

Rivelle tsemppiä :Heartred

Tervetuloa Sara, ovisplussapäivä on dpo -1, seuraava päivä (oletettu ovispäivä) dpo 0 etc :)

ON: PELOTTAA! Joka kerta kun käy vessassa niin pelottaa hulluna että näkyy punaista :nailbiting: Mene pois paha tuhru äläkä tule tänne :grumpy:
Kp 25/27 dpo 12

YRITTÄJÄT:

Janniliini, kohtukuolema 1/16, kkm 12/16
Elma Auroora, tjottailua 12/16, yritystä 2/17, esikoinen toiveissa
Rive, kkm 11/16, kemiallinen 12/16, toinen toiveissa, PAS 1/17
KiPsUli6, tjottailua 1/15, yritys 4/15 toinen yhteinen toiveissa
Miitu, tjottailua 12/2016. yritys alkuvuodesta 2017, toinen toiveissa
RouvaKettunen, yritystä keväästä -15, kolmas toiveissa
Kirahvi, yritystä 7/16 alkaen, esikoinen toiveissa
Helmililja, yritystä 10/16, toinen toiveissa
Babe, yritystä 07/16, esikoinen toiveissa
Tiiamariia, yritystä 12/15, kkm 3/16 ja 10/16, esikoinen toiveissa
Mammanhaave, yritystä 10/16, kolmas toiveissa
tiikeriLuukas, tjot 5/15, kolmas toiveissa
Silkkitassu, kkm 3/16, yritystä 11/15, ensimmäinen toiveissa
Kampela, yritystä 8/16, esikoinen toiveissa
Heidukka, yritystä 6/16, rv23 enkelipoika 4/16, kolmas toiveissa
Hippie_mama, yritystä 10/2016, esikoinen toiveissa
Mami91 yritystä 7/14 ja toinen toiveissa
Tarzan88, yritystä 9/16, ensimmäinen
Isintyttö, yritystä 12/16, toinen toiveissa
Toiveissa, yritystä 1/16
Kedi, tjottailua 10/16, esikoinen toiveissa
Toiveilija90, yritystä 11/16, yk2, esikoinen toiveissa
Sydänkäpynen, yritys alkaa 1/17, toinen toiveissa
Villisilmä, yritystä 4/16, esikoinen toiveissa
Jemna, yritystä 11/16, toinen toiveissa
PikkuR, esikoinen 6/16, toinen toiveissa
Elisabet 89, tjot 7/16, kolmas toiveissa
Odottelua88, yritystä 8/16, esikoinen toiveissa
pikkumyyxx, yritystä 6/16
MayDay88, esikoisen yritystä 7/16 / km/tuulimuna 11/16
Alinah, yritystä 8/16. Toinen toiveissa.
Emmielle86, yritystä 8/16 kkm 12/16 neljäs toiveissa
danonina, yritystä 11/16 / kolmas toiveissa
kata_, yritystä 11/16,kolmas toiveissa
pikkunen85, yritystä 12/15, km05/16 ja kkm09/16, esikoinen toiveissa
Helmiäinen90, toinen toiveissa
Pätkis85, yritystä 7/15, kolmas toiveissa
Mirellan, yritystä 10/16, esikoinen toiveissa
PauliinaS, yritystä 9/16, toinen toiveissa
Helynä, yritystä 7/16, kkm 12/16, toinen toiveissa
Justme89, tjottailua 1/17, esikoinen toiveissa
Ellikki85, esikoinen 9/16 toinen toiveissa, yritys alkaa kun kierto palautuu
Mursumauu, yritystä 05/15, esikoinen toiveissa.
Alessia, yritystä 02/16
Cho, yritystä 12/16, kolmas toiveissa
Pau91, yritystä 1/17, esikoinen toiveissa
Mangusti, yritystä 1/17, esikoinen toiveissa
Aunemoi, yritystä 1/17, esikoinen toiveissa
Vaapukka_, yritystä 1/17, esikoinen toiveissa
Mamma-2, yritystä 1/17, kolmas toiveissa

PLUSSANNEET:

Mandah, la 23.8.
Possumunkki la 28.8. (?)
Naffa, la 28.8.
Herttarouva, la 12.9
Ameliah, la 12.9
Salo84, la 11.9.
Lumikello2015, la 18.9.(?)
I L O N A, la 20.9
Dossier, la 21.9. (?)
Elma Auroora la 29.9. (?)

ImageUploadedByVau Foorumi1485175297.225255.jpg

Muutin tuon lasketun ajan kun muuttui ultrassa tänään. Tuollanen papunen sieltä löytyi ja vastasi viikkoja 9+5 :)

Soitin neuvolaan tänään ja huomenna on aamulla aika klo 8.00. En tiedä ultraavatko, mutta halusivat ajan mahdollisimman pian kun viimeiset kuukautiset kuitenkin tullut 30.11. Itse luulen että ovulaatio oli 12. päivä, ja kiinnittyminen 16, mutta ilmeisesti haluavat tarkistaa, en sitten laittanut vastaankaan. :)

Voihan duha...taas mulla on just sopivasti poskiontelotulehdus just heti oviksen jälkeen. Enkä uskalla mitään duactia ottaa ettei mahdollinen kiinnittyminen esty. Sain kyllä antibiootit ja nenäsumutteen joiden pitäis olla ihan turvallisia, mutta eihän nuo antibiootit heti auta ja tota sumutetta saa käyttää vain pari kertaa päivässä. Ihan hirvee olo kun ei henki kulje yhtään eikä pysty mitenkään oloa helpottaa. Oisko kellään hyviä kikka kolmosia takataskussaan?

heidukka, Mietinkin ultraisivatko kun puhui th että täytyisi raskausviikot tarkentaa mutta näkyykö siellä sitten edes mitään jos olisi kovin alussa kuitenkin, kuten oletan? Tulisi vain lisää stressiä. :p

Joissakin neuvoloissa ultraavat. Siellähän ne laskee edellisten kuukautisten mukaan raskausviikot. En osaa sanoa kun meillä ei neuvolassa ultrata mutta osaahan ne heittää arvion onko rv6 vai rv4 :)

Babe, mulla auttaa se sarvikuono ainakin nuhaan ja mun mielestä siitä on apua myös poskiontelotulehduksessakin, ainakin se ehkäisee sitä.:) mut flunssassa tuosta on mulle aina tosi iso apu.

Heidukka, toivottavasti ei tarvi tällä kertaa pettyä.:)

Miitulla kyllä jännää, kiva jos huomenna saa vähän varmuutta asioihin neuvolassa.:)

Pahoittelut tädeistä ja negoista! :(

Babe: kikkoja tukkoiseen oloon itselläni ollut höyryhengittely teemukista tai ihan kattilasta (tuossa varovasti, ettei polta itseään), voi veteen lisätä vaikka mentholisia yskänkarkkeja tai piparminttuöljyä. Lämmin suihku avaa myös. Kuuma juoma, jossa sitruunamehua ja hunajaa irrottelee limaa kurkusta. Jos nukkuessa tulee tukahtumisen tunne, niin kannattaa kohottaa sängyn päätypuolta esim. tyynyvirityksin (kohota koko ylävartaloa eikä vain päätä), jos mahdollista, niin viritykset patjan alle, niin pysyvät paremmin. Toivottavasti näistä edes joku on semmoinen, mitä et ole jo kokeillut, pikaista paranemista!

Omanapa: isompi paketti ovulaatio- ja raskaustestejä tilattu Raskauskeijulta, toivotaan, että Murphyn laki toimii ja nämä jäävät pitkälti käyttämättä. ;)

Mulla ei valitettavasti se sarvikuono toimi kun mul on ilmeisesti joku rakenteellinen este tuolla nenäkäytävissä :( sen takia mulle näitä tulehduksia aika helposti tuleekin.

Kiitos myös mangusti vinkeistä...täytyy vaan kokeilla kaikkea ja toivoa että tää tästä alkais helpottaa.

Jospa liittyisin seuraanne kuumeilemaan. Itsellä ikää 34 ja toista kuumeillaan. Tuolla kuumeilevissa imettäjissä jo kirjoittelinkin ja täällä tuli luettua koko ketju just läpi (esikoinen 8 kk on vielä paljon tissillä ja puhelin on pelastus!). Oon niin jännittänyt sivu sivulta teidän testailuja ja odottanut plussauutisia. ☺ Ihania plussia onkin tullut paljon. Onnittelut niistä! Pahoittelut negoista ja tädistä.

Babe, mullakin on nuhaan auttanut nenäkannu, poistaa tukkoisuutta tehokkaasti, aloin käyttää viime raskauden aikana just siks kun lääkkeitä en uskaltanut. Se voi kuulemma myös ennaltaehkäistä poskiontelontulehdusta.

Täällä odotellaan ovista. Kp 14 ja vielä tänä aamuna testi nega. Kierrot olleet toosi pitkiä synnytyksen jälkeen, 44-49 päivää. Nyt viimeisin 32 eli jos se tästä..

Takaisin