Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hengissä ollaan! Oon lueskellut kyllä teidän juttuja, mutta en vaan oo saanut aikaseks kommentoida. Mutta hengessä mukana koko ajan :)

Onks unicornilla tosiaan LA jo noin lähellä :O Ei hemmetti me ollaan rämmitty täällä suossa kauan! Kun muistan että unicornkin rämpi pitkään täällä ja mitä ihmettä, joko se kohta synnyttää?!

Mä en kai koskaan pääse tästä flunssasta eroon. Eikä sen myötä lämpöjen mittailussa ole kai mitään järkeä. Mittasin aamulla lämmöt vahingossa tuntia aiemmin kuin normaalisti. Tulos oli 36,18 ja selkeästi siis romahtanut edellisen päivän 36,40 tuloksesta. Nukuin tunnin ja mittasin uudelleen vähän unenpöpperössä, koska mittailu on tullut niin tavaksi. Tulos olikin 36,48. En tajua miksi mittasin uudelleen tai ylipäänsä mittailen, koska äsken musta tuntui ihan kuumeiselta ja lämpö on koholla tän FLUNSSAN takia. Mutta silti joku pakonomainen tarve vahdata noita lämpöjä. Eikä ne nyt kerro mulle yhtään mitään vaan sekoittaa päätä.

Pitää toivoa, että uusi kierto on selkeämpi paketti.

Noniin haha, pitäis ehkä poistaa tuo edellinen teksti. Koska kp1. Mutta! Tavallaan ihan ok fiilis. Kierto oli 32 päivää, ovulaatio löytyi. Yritykset ajoittuivat oikeaan kohtaan. Kaikki oli kierrossa kohdallaan, ei vaan tärpännyt. Ei voi mitään! Pystytte ehkä jotenkin samaistumaan siihen, että ihmeellisten ja epäsäännöllisten kiertojen jälkeen tällainen hyvin säännönmukainen ja pääasiassa kivuton kierto tuntuu voitolta.

Uuteen kiertoon nyt sitten vaan jälleen. Nyt harmittaa, että juuri oletettavan ovulaation kohtaan osuu miehen kanssa erossa oloa kolme päivää :(

Kiitos, kiitos kaikkille tykkäilyistä ja kommentoinneista :) Harmonia ei olla kysytty jätettiin se vielä salasuudeksi jotain yllätyksiä siis synnärille ;)

Uuteen kiertoon nyt sitten vaan jälleen. Nyt harmittaa, että juuri oletettavan ovulaation kohtaan osuu miehen kanssa erossa oloa kolme päivää :sad001
Kolme päivää ei ole paha aika, siittiöt todennäköisesti selviävät sen aikaa "asemissa" odottelemassa. :) Itsellähän oli kesäkuussa tilanne, että miehellä oli kaksi reilun viikon reissua lähes peräkkäin ja vain muutama päivä kotona välissä, oletettu ovis ajoittui ikävästi ekan reissun loppupuolelle. Minä sitten konstikkaana otin e-pillereitä kolmena ekana kp:nä myöhäistääkseni ovista, mikä jopa toimikin! :D Toki en ehkä virallisesti suosittele, kun riskinä kai sekoittaa kiertoa..

Entäs Hopeareunus? :)

Täällä jatkui tiputtelulla ja eilen starttasi kp 1, kaksi päivää etuajassa. Oireet jotenkin viittaisi siihen, että kyseessä taisi olla ovuloimaton kierto. Nyt leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!:D

Olipas piristävää kuulla myös Heitsusta!:) Kaikille täällä vielä painiville tsemppiä kiertojen eri vaiheisiin, luen huomenna enempi, kunhan olen selättänyt alkavan työuupumuksen!:D

Tilannekatsaus: nyt kp27/28, kp24-25 minimaalista tiputtelua, ei pms oireita, väsyttää viluttaa ja kurkku karhea, viinitesti näyttää vahvaa plussaa.

Uusi testi taas huomenna. Ei meinaa hermo kestää tätä.

Hyvää ystävänpäivää :Heartred Saitteko miehiltänne romanttisia ystävänpäivän muistamisia?
Omani ehdotti, että siirrettäiskö viikonlopulle :grin

Apua oon ihan täpinöissäni täällä!! Menkkojen pitäis alkaa tänään mutta ei mitään mitään oireita/ tiputtelua!!

ImageUploadedByVau Foorumi1550217646.024479.jpg

Ja tämmönen pikku reppana tuli aamulla. En tiiä...

Apua oon ihan täpinöissäni täällä!! Menkkojen pitäis alkaa tänään mutta ei mitään mitään oireita/ tiputtelua!!

View attachment 75981

Ja tämmönen pikku reppana tuli aamulla. En tiiä...

Hui onpa siellä jännät paikat!!! Kaikki peukut ja isovarpaat pystyyn että nyt oisi joku matkassa! [emoji173]️

Täällä kp 17 ja Flo ennustaa ovista tälle päivälle. Eiköhän se tänään siis ole. Tallettelut hoidettu asianmukaisesti [emoji56] tää on kyllä jotenki niin raastavaa tää tunteiden vuoristorata tässä yrittämisessä. Nyt oon taas Niiiin toiveikas että huhhuh.

Hui kuin jännää, Smith! Toivon niin viivalle vahvistumista!

Me ollaan nyt tosiaan ihan täysin tauolla tän yrittämisen kanssa, kun tuli käsky käyttää kortsua hoitojen alkuun asti. Kävin kuitenkin kurkkimassa Omakannasta verikokeiden tuloksia mitä Naikkarin käynnin jälkeen halusi lapsettomuuslääkäri vielä ottaa, ja mulla loksahti leuka. AMH arvo oli tippunut aika paljon, 0.95 - > 0.62. Meinasi itku päästä, mitä hittoa! Toivon todella että puolen vuoden päästä hoidot jo alkaa ennenku musta tulee ihan maho.

Tsemppiä naiset!
Voi vitsit Pene, täytyy todella toivoa niin. Kaikkea parasta hoitojen odotteluun.
Mrs Smith iiks, jännää :)
Turkooosi, täydellistä hedelmöittymistä sinne!
Täällä vissiin kp 46 tai 47, vaihteeksi hurja VV-kupla lorahti, ihan sekaisin on kroppa. Onkohan joku mahatauti tulossa, kun on huonovointinen olo. Tiiä noista!

Mullakin taitaa olla nyt ovuloimaton kierto, koska rinnat ei ole tullut kipeäksi :/ Meinasitko Smith tehdä ilta testiä? ;)

Takaisin