Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tein siis aamulla ton minkä laitoin. Sitten tein nyt illalla 4h pidätyksellä uuden mutta ei tässä oikein ole mitään.

ImageUploadedByVau Foorumi1550260292.800654.jpg

Minä nään jotain häämöttämässä!

Oon melko varma että nyt on ovulaatio. Jouduin ottaa panadolia päänsärkyyn, ehkä se selittää normaalia lievemmän ovulaatiokivun.

Ei vitsi!! :D välitty tänne ihan törkeen huonosti!! Livenä niin selvä etten viittiny avata koteloa. Siis minusta plussa.

En oo testannu ja mul on taas testit loppu. Jäljellä vielä yksi 25 ja se on laadukas. En viitti testata sillä vielä koska sehän ei varmaan näytä mitään (kuvan testi on rfsun 10).

Maanantaina tai tiistaina voisi olla tolla 25:lla jotain mahiksia.

En tietty tiedä että missä kohtaa se itse ovulaatio sitten tapahtuu, kipu kestää mulla yleensä ehkä keskimäärin kuus tuntia.

Ootteko kuullu siitä teoriasta, jonka mukaan yksi perustelu sille että ihminen on aiemmin ollut polyamorinen eläin on miehen peniksen muoto? Että se "tattimainen" muoto on auttanut siinä että se penis on jotenki pystyny pumppaamaan (outo sana tähän mut en keksi parempaa [emoji1]) toisten miesten siittiöt sieltä naisen sisältä pois niin että sen miehen omilla siittiöillä ois parempi mahis hedelmöittyä. Niin, että ootteko kuullu tällaisesta teoriasta? [emoji1][emoji1] Mietin tätä siitä syystä että ku mun miehellä oli näytteessä vain 12 miljoonaa siittiötä kun normaalin alaraja on 15 miljoonaa, niin ollaan nyt yritetty puuhailla oviksen aikaan vaan joka toinen päivä että niitä ois sitten vähän enempi. Mutta se ei aina onnistu, tai että usein on useammin. Niin mietin vaan että voiko mies itse poistaa sieltä mun sisältä niitä "parempia" siittiöitä ja laittaa perään ehkä "huonompia". Tällaista tänään pohdin! Että onko siitä haittaa jos siellä on oviksen aikaan ns. vanhaa tavaraa ja lisäksi sellasta joka on saanu kehittyä vähemmän aikaa tms.

Mä luulen (ja tää on ihan laukaus pimeään) että ehkä se siitin voi ”pumpata tavaraa ulos” emättimestä, mutta varmasti se ei pysty vaikuttamaan siittiöihin jotka ovat jo kohdussa tai munajohtimissa :)

Paukuttakaa menemään vaan. Enemmän ON enemmän :)

Turkooosi, toivotaan, että enemmän tosiaan on enemmmän :) Loppujen lopuksi, emättimen ympäristössä siittiöt eivät ihan hirveen pitkään pärjää. Että ajatellen, että toisen toimivia toinen sörkkisi sivummalle meinaisi, että samana iltana olisi tokat treffit, huomenna on jo myöhäistä :)

Juuri näin oon itsekin ajatellut, että eihän nyt sieltä kohdusta voi mitään pumpata pois peniksellä sentään! [emoji1] Kiitos vastauksista Mrs. Smith ja Katjusha [emoji173]️ piinailu alkaa näemmä heti, en vaan pysty olla koko ajan kuulostelematta kehoani että miltä tuntuu ja olisko tää nyt se The Olo josta Tietää. [emoji51][emoji16]

Juuri näin oon itsekin ajatellut, että eihän nyt sieltä kohdusta voi mitään pumpata pois peniksellä sentään! [emoji1] Kiitos vastauksista Mrs. Smith ja Katjusha [emoji173]️ piinailu alkaa näemmä heti, en vaan pysty olla koko ajan kuulostelematta kehoani että miltä tuntuu ja olisko tää nyt se The Olo josta Tietää. [emoji51][emoji16]

Mulla oli tässä kierrossa paljon helpompi olla kun en mitannut ollenkaan lämpöjä enkä täyttänyt (fertility friend) oirepäiväkirjaa. Oikeasti pystyi keskittymään muuhun elämään. Laitoin vain normaaliin kalenteriin menkkojen alkamis pvm.

Jep, mäki oon nyt jo aika kauan ollu mittailematta ja täyttelemättä. Yritys on kova keskittyä kaikkeen muuhun ja olla ajattelematta näitä juttuja, mutta tuntuu olevan hyvin hankalaa! Sitä toivoo toivoo toivoo niin kovasti... [emoji33]

Tänne tälläistä:
Soitin terveysneuvontaan ja terveysneuvonta siirsi odottavien äitien päivystysnumeroon minut.Ohje tuli että tulla näytille.Lääkäri ultrasi ja teki gynetutkimuksen ja kertoi, että kohdunkaula on pehmentynyt ja jäljellä 1,5cm 5cm.Vauva voi hyvin ja istukka näytti normaalilta , mutta kohdunkaulaa tuon verran.Osasto hoitoon ja tippaan tie vei ja olen saanut tiputuksessa supistuksen ja synnytyksen käynnistämiseen estoon lääkettä.Nyt katsotaan päivä,päivältä tilanetta ja toivotaan parasta.Pienestä kova huoli vaikka on sanottu, että kaikki vauvalla hyvin :) Kohdunkaulan lyhenemistä en ole tuntenut ollenkaan.

Takaisin