Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mrs. Smith :D :D :D

Mä join perjantaina pitkästä aikaa lasillisen punkkua. Se olo tosi hyvää ja mietinkin miksi ihmeessä en nautiskele siitä hyvästä mausta useammin.

Mä tässä muuten mietin ja iloitsinkin vähän, ettei oo pms oireilua ja jomottelua ollut kuin yhtenä päivänä ja silloinkin tosi paljon lievemmin kuin yleensä. Mietin, että ehkä vois kertoa alkuraskaudesta. Sitten tajusin, että oon lääkinnyt itseni joka päivä toimintakuntoon flunssan vuoksi. Ei tosiaan tunnu jomottelut särkylääkityksen läpi. Että se siitä ilosta.

Pakko päivittää tän aamun kuulumiset. Näin unta plussasta. Arvatkaa kuinka harmitti aamulla, kun tajusin, että se olikin unta?? Lämmöt laskussa, mieli maassa ja vatsaan koskee -> kp1 odotellessa. Ja nyt dpo8.
Onneks nää kuopat menee ohi, mut siltikin harmittaa lähtee uuteen viikkoon ja jossain kohtaa kiertoonkin taas.

Pakko päivittää tän aamun kuulumiset. Näin unta plussasta. Arvatkaa kuinka harmitti aamulla, kun tajusin, että se olikin unta?? Lämmöt laskussa, mieli maassa ja vatsaan koskee -> kp1 odotellessa. Ja nyt dpo8.
Onneks nää kuopat menee ohi, mut siltikin harmittaa lähtee uuteen viikkoon ja jossain kohtaa kiertoonkin taas.

Mulla tiputtelee. Nyt kp24 eli... ei hyvältä näytä. Viime kierrossa alko tiputella samaan aikaan.

Alan todella uskoa/ajatella/hyväksyä sen et... meille ei ehkä koskaan tule kolmatta lasta! Vaikka se on niin epätodennäköistä! Mutta siltä tää näyttää!

Mrs. Smith, samoilla linjoilla. Yhtäkkiä on kulunut yritystä reippaasti yli kaksi vuotta ja tuloksena yksi ku ja yksi kkm ja sitten pelkkää negaa yli vuoden verran.

Seuraavaksi voisin alkaa keskittymään kuntokuuriin ja hyvinvoinnin ylläpitoon. Hyviä yöunia ja positiivista mieltä kiitos!

Jes Harmonie! Kuulostaa hyvältä! Ja naiset kannattaa muistaa myös eräs asia: on oikeesti IHANAA kun ei tarvii käyttää ehkäisyä! :) ei kortsuja tai hormooneja jotka kuivattaa limakalvot ja sekottaa pään

Joo ei tartte ehkäisyä enää koskaan kun johtimet puuttuu :hilarious: Tosin endon takia joutuu syömään hormoneja siitä huolimatta..

Mä oon nyt viikon sumutellu Suprecuria ja perjantaina otettu vika e-pilleri, joten menkkoja odotellessa. Lisääntyneet kivut kertoo, että alkavat 0-3 päivän sisällä. Tuntuu taas niinku joku sytyttelis nuotiota mun sisällä ja samalla puristelis sisuksia yhä uudelleen :hungover:

Hei Triana, kuvaat melko täsmällisin sanankääntein mun olotilaa.

Mä aina yritän kuvailla muille (läheisille ja kavereille ainaki) kipua just tällä tavalla, niin ehkä ne pystyy edes vähän miettimään, mitä elämä näiden kipujen kans oikein on :yuck: Miehelle illalla sanoin, että tuntuu niinku joku sisältä päin tökkis ylävatsaan ja kylkeen semmosella just tulessa käytetyllä kepillä, millä elokuvissa monesti laitetaan polttomerkki iholle. Se totes, että hyi ku järkyttävää :grin

Jos Unicorn käyt täällä välillä lukemassa niin mua kiinnostais että mitä sulle kuuluu?! Oliko ens kuussa LA? <3

Toivon ettei kukaan nyt pahoitu, mutta olin pitkään tässä ryhmässä niin tulee joskus käytyä lukemassa teidän juttuja.Käytiin viime viikon torstaina rakenneultrassa kaikki hyvin siellä, mutta tänään jouduin terveyskeskuksen päivystykseen akuutti poskiontelon tulehdus ja lääkkeet siihen :(

Heitsu, mä ainakin muistan sut hyvin enkä tosiaankaan pahoita mieltäni sun kuulumisista. Ihanaa, että raskaus on edennyt hyvin. Tiedätkö kumpi siellä mönkii? Entä kuinka olet henkisesti jaksanut raskauden aikana?

Mulla tiputtelee. Nyt kp24 eli... ei hyvältä näytä. Viime kierrossa alko tiputella samaan aikaan.

Alan todella uskoa/ajatella/hyväksyä sen et... meille ei ehkä koskaan tule kolmatta lasta! Vaikka se on niin epätodennäköistä! Mutta siltä tää näyttää!
Olitko joskus kokeillut keltarauhastukea? Monet lääkärit sanoo sen olevan turha ja on sitä mieltä, että tiputtelu ja/tai lyhyt luteaalivaihe johtuu ennemminkin huonosta munasolun kypsymisestä ja ovulaatiosta. Mä kuitenkin plussasin ekasta kierrosta, jossa käytin lugeja ja tiedän km-ryhmästä kaksi samanlaista tapausta.

Toivon ettei kukaan nyt pahoitu, mutta olin pitkään tässä ryhmässä niin tulee joskus käytyä lukemassa teidän juttuja.Käytiin viime viikon torstaina rakenneultrassa kaikki hyvin siellä, mutta tänään jouduin terveyskeskuksen päivystykseen akuutti poskiontelon tulehdus ja lääkkeet siihen :(

Pöh sähän kuulut tähän ryhmään!! :) kiva kun kirjottelet!! Ja harmi toi räkätauti :(

Olitko joskus kokeillut keltarauhastukea? Monet lääkärit sanoo sen olevan turha ja on sitä mieltä, että tiputtelu ja/tai lyhyt luteaalivaihe johtuu ennemminkin huonosta munasolun kypsymisestä ja ovulaatiosta. Mä kuitenkin plussasin ekasta kierrosta, jossa käytin lugeja ja tiedän km-ryhmästä kaksi samanlaista tapausta.

Mulla oli terolutit viime keväänä... nehän on keltarauhasta? Mutta toi ei oo huonompi idea. Niitä on vielä ja voisin ottaa kp 16 alkaen. Kokeilen ens kierrossa :) kiitti vinkistä!

Takaisin