Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Harmonie, milloin ajattelit testailla? :)
Pakko päivittää tän aamun kuulumiset. Näin unta plussasta. Arvatkaa kuinka harmitti aamulla, kun tajusin, että se olikin unta?? Lämmöt laskussa, mieli maassa ja vatsaan koskee -> kp1 odotellessa. Ja nyt dpo8.
Onneks nää kuopat menee ohi, mut siltikin harmittaa lähtee uuteen viikkoon ja jossain kohtaa kiertoonkin taas.
Lisääntyneet kivut kertoo, että alkavat 0-3 päivän sisällä. Tuntuu taas niinku joku sytyttelis nuotiota mun sisällä ja samalla puristelis sisuksia yhä uudelleen
Hei Triana, kuvaat melko täsmällisin sanankääntein mun olotilaa.
Olitko joskus kokeillut keltarauhastukea? Monet lääkärit sanoo sen olevan turha ja on sitä mieltä, että tiputtelu ja/tai lyhyt luteaalivaihe johtuu ennemminkin huonosta munasolun kypsymisestä ja ovulaatiosta. Mä kuitenkin plussasin ekasta kierrosta, jossa käytin lugeja ja tiedän km-ryhmästä kaksi samanlaista tapausta.Mulla tiputtelee. Nyt kp24 eli... ei hyvältä näytä. Viime kierrossa alko tiputella samaan aikaan.
Alan todella uskoa/ajatella/hyväksyä sen et... meille ei ehkä koskaan tule kolmatta lasta! Vaikka se on niin epätodennäköistä! Mutta siltä tää näyttää!
Toivon ettei kukaan nyt pahoitu, mutta olin pitkään tässä ryhmässä niin tulee joskus käytyä lukemassa teidän juttuja.Käytiin viime viikon torstaina rakenneultrassa kaikki hyvin siellä, mutta tänään jouduin terveyskeskuksen päivystykseen akuutti poskiontelon tulehdus ja lääkkeet siihen
Olitko joskus kokeillut keltarauhastukea? Monet lääkärit sanoo sen olevan turha ja on sitä mieltä, että tiputtelu ja/tai lyhyt luteaalivaihe johtuu ennemminkin huonosta munasolun kypsymisestä ja ovulaatiosta. Mä kuitenkin plussasin ekasta kierrosta, jossa käytin lugeja ja tiedän km-ryhmästä kaksi samanlaista tapausta.