Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En mä kyl ehkä nyt kuitenkaan tee testiä. Jos odotan et tuleeko ovulaatio ja jos ei nii sit! Mut nyt o droppia jos jonkin näköstä. Inocapsit ja maca-kapselit go!

Mä en tiedä menikö multa tässä kierrossa ovulaatio ohi o_O Ma eli kp11 oli oli pieniä ovislimoja ja ti kans, mutta keskiviikkona ne jo loppui :bored: Tai sitten en ovuloi ollenkaan.. Tänään mittasin ylösnousemisen jälkeen lämmöt ja ne oli koholla, mutta yleensä mulla on kyllä selkeät ovulaatio kivut ja nyt ei ollut mitään :bored: Tuurilla satuttiin heiluttelemaan peittoja maanantaina, mutta jäi sit tuon yhen kerran varaan, jos ovis onki ollut jo tuolloin kp 12-13 .. Äh, tais tulla turha kierto tästäkin :banghead:

Voiko lämmöt nousta, vaikka ovulaatiota ei tapahtuskaan? En kyllä mitannut alkukierron lämpöjä, mutta mulla on tiedossa millaiset lämmöt mulla on yleensä kierron vaiheissa, nyt tosin mulla on uus paksumpi peitto, joten se voi vääristää dataa :bookworm:

Mulla ei toiminu ne cb:n digiovistestitkään, tai se testilaite näyttää vaan ohjekirjan kuvaa, yritin jo kolmella tikulla :/
Äh, taidanpa tehdä niin, että lopetan nämä testailut ja mittailut heti alkuunsa.. Jos vaikka keskittyis siihen peittojen heilutteluun!

Mulla ei toiminu ne cb:n digiovistestitkään, tai se testilaite näyttää vaan ohjekirjan kuvaa, yritin jo kolmella tikulla :/
Äh, taidanpa tehdä niin, että lopetan nämä testailut ja mittailut heti alkuunsa.. Jos vaikka keskittyis siihen peittojen heilutteluun!

Musta jos lämmöt on yli 3pv putkeen yli perustason, ovulaatio on melko varmasti tapahtunut.

Tajusin just et mä oon mitannu lämpöjä joka kierrossa yli vuoden ajan! Nyt en mittaa ja on aika rento meininki! Paljon helpompaa keskittyä muihin asioihin elämässä kun joka aamu ei ala mittauksella :) suosittelen

Mulle toi lämpöjen mittaaminen on sinänsä helpotus, koska kiertojen epäsäännöllisyys on ollut mulle ihan hirveän stressaavaa. Nyt pystyn ennakoimaan asioita. Se on oikeasti ollut niin helpottavaa. Harmittaa, etten ole perehtynyt asiaan aiemmin.

Mulla siis voi alkaa kuukautiset yhtäkkiä vaikka jossain palaverissa ja tunnin kuluttua vuoto onkin jo hirmu niagaraa. Enkä välttämättä ole juurikaan osannut varautua.

Mutta nuo ovistestit ovat mulle kyllä haastavia. Niistä ehkä tulee vähän stressiä. Oon päättänyt että testailen enää pari kiertoa ja ihan viimeistään toukokuussa annan olla.

Piti lisätä vielä, että tämän kierron lämmöt ovat kyllä nyt sinänsä epäluotettavia, koska olen ollut tosi kipeä tässä pari päivää. Aamulämmöt ovat sellaista 36,7 ja niin korkealle ne eivät normisti oviksenkaan jälkeen ole nousseet. Mutta oob aika varma oviksen ajankohdasta, koska ne testit...

Kaksplussa nettisivuilla on nyt uusi artikkeli joka yllätti jopa MINUT (olen lukenut aiheesta kaiken): kuukuppia voi käyttää raskautumisen helpottamiseksi!! Tutkinustietoa aiheesta ei ole, mutta jotkut naiset laittava kuukupin seksi jälkeen jotta sperma ei valu ulos!! Kaikkea sitä kanssa!!!!

Kaksplussa nettisivuilla on nyt uusi artikkeli joka yllätti jopa MINUT (olen lukenut aiheesta kaiken): kuukuppia voi käyttää raskautumisen helpottamiseksi!! Tutkinustietoa aiheesta ei ole, mutta jotkut naiset laittava kuukupin seksi jälkeen jotta sperma ei valu ulos!! Kaikkea sitä kanssa!!!!

What! Oikeesti? [emoji1] Mulla ei kyllä oo kuukuppia.

Joo!! En kyllä ihan tajua miten siitä voisi olla suurta apua... kai lantion kohottaminen ja siinä asennossa oleminen seksin jälkeen on tärkeämpää

Ohhoh, ilmeisesti keinot on monet, uus juttu oli mullekin tuo kuukuppikikka!

Ja kiitos tuesta. Mieli on hieman rauhallisempi nyt asian suhteen. Ja se jäi sanomatta, että koska alkiodiagnostiikka, niin meidän pitää käyttää ehkäisyä siihen asti kunnes hoidot alkaa. Ettei käy niin että kaikki on järjestetty ja tulenkin odotellessa raskaaksi. Voin kertoa että hieman hämmentävää käyttää kumia! Ja olla ihan tauolla yrityksestä.

SOS! Pakko olla itsekäs ja tulla vaan ruikuttamaan. Lähipiirissä taas vauvauutisia, koska näihin tottuu? Antakaa mulle sympatiaa!:D

Täällä ilta alkanut suuren hämmennyksen vallitessa. Dpo 9 ja nega (yllätys yllätys) testattu. Samalla hetkellä siinä pytyllä istuessani suuntasin katseen yläviistoon tuonne jonnekin ja kysyin, että mistä meitä rangaistaan, kun kaikkia muita onnistaa, niin tulin katsastaneeksi pikkareihin. Ja mitähän hittoa, pienen pieni määrä vaaleanpunaista veristä vuotoa. Paperiin ei kuitenkaan jäänyt enää mitään. Oisko sittenkin vielä toivoa?:o

Hopeareunus, no ehdottomasti on vielä toivoa, eikös se alkio yleensä kiinnitykkin nuina päivinä :) Onkos mitään tuntemuksia? :)
Ja nuo vauvauutiset saa kyllä mielen matalaksi omaa tilannetta ajatellen, saat kyllä täydet sympatiat :sorry:

Hopeareunus, no ehdottomasti on vielä toivoa, eikös se alkio yleensä kiinnitykkin nuina päivinä :) Onkos mitään tuntemuksia? :)
Ja nuo vauvauutiset saa kyllä mielen matalaksi omaa tilannetta ajatellen, saat kyllä täydet sympatiat :sorry:

Ei kertakaikkiaan mitään, ellei eilen alkanutta kurkun kutittelua ja alkavaa flunssaa oteta huomioon.:) Niin ja pari päivää sitten nipisteli vähän alavatsaa, mutta niinhän mulla aina.:D

No mutta toihan kuulostaa erittäin lupaavalta hopeareunus!! Flunssaa pukkaa, jes!!!!

Ja mitä tulee vauvauutisiin erityisesti jos ne kuuluu kategoriaan ”me ei ees yritetty/ ekasta kierrosta tärppäs!” niin purista ulos ”voi miten ihanaa, onnea” ja vaihda puheenaihetta.
Huaaaah toi on NIIIIIIIN perseestä!!

Sympatiat tosiaankin vauvauutisista. Ootteko muuten koskaan miettineet miten vauvauutiset olis kaikkein kivuttominta vastaanottaa? Mun lähipiirissä on nyt hyvin vaikeaa lapsettomuutta, mutta heidän ympärillään myös paljon vauvaperheitä. Mietin, että jos itse esimerkiksi jollain ihmeen kaupalla raskautuisin niin miten asian kertoisin heille.

Luultavasti ei tarvitse tuota murehtia vielä, koska tuntuu menkkajomoilta dpo6. Lisäksi oon ollut niin kamalan kipeä, että oon joutunut vetämään lääkkeitä jos jonkinmoisia selvitäkseni päivästä toiseen. Eikä helpotusta näy.

Ja Hopeareunus, voi kuinka toivonkaan että kiinnittymisestä olisi kyse! Eikös se tosiaan noilla päivillä voisi olla?

Mun mielestä asiallinen ilmoitus tyyliin ”hei, meillä on nyt sellaisia uutisia että olen raskaana ja jos kaikki sujuu hyvin vauva syntyy xxx.”
Ja jos tietää et aihe on jollekin arka, kannattaa ilmoittaa asiasta viestillä tai soittaen että vastaanottaja saa aikaa sulatella tietoa ennen näkemistä.

Hei!! Nyt kannattaa kaikkien joita pännii ainainen raskaustestien tekeminen ostaa jatkossa vain viinatestejä! :D

Paljon hauskempaa tehdä viinatesti: pissaa tikkuun, yksi viiva tarkoittaa positiivista eli voit tintata menemään, kaksi viivaa tarkoittaa... no sellaista ei kuitenkaan tule, joten mitä väliä!

Viivatesti! Ja vituttaa vähemmän! :D

Mun piti juoda tässä kierrossa punaviiniä oviksen jälkeen joka päivä lasillinen, mutta oon unohtanu ostaa sitäkin, tuskinpa olen edes ovuloinu, niin olis menny hyvät viinit hukkaan :grin

Takaisin