Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tsemppiä naiset! Oih, kateellisena luen postauksia oviksista ja talletteluista.
Oma mieliala vaihtelee murhanhimonpuuskista liikutukseen, ei tässä pysy yhtään kärryillä. On hormoniensa riepoteltavana eikä mitenkään voi auttaa. Mulla menee periaatteessa asiaa auttavat lisäravinteet E-epa ja Gelee. En tiedä, olisiko tilanteeni vielä hullumpi ilman.
Harmonie, mun tuli mieleen sun painoasiasta, että mikäli liikuntaa on ja syöt suhteellisen terveellisesti ja monipuolisesti - tsekkaa vielä, että ehdit nukkua riittävästi ja että muistat stressinhallinnan. Kehon kortisolitasot vaikuttaa painoon.
Katjusha kp 36? Pitäis varmaan jossain kohti ostaa halppistesti, vaikka se onkin turhaakin turhempaa.

Turhauttavia nuo pitkät kierrot Katjushka. Mä tasan ymmärrän miksei huvittaisi ostaa sitä testiä, mutta joka periastteessa kuitenkin olis hyvä ostaa. Hormonikarnevaaleihin tsemppiä!

Ja niin, mä varmaankin nukun pikkuisen liian vähän. Käyn kyllä iltaisin ajoissa nukkumaan (tai en ainakaan valvo yön pikkutunneille) mutta herään tosi aikaisin 5-6 välillä oli kello soimassa tai ei. Lisäksi stressaan paljon kaikenlaista työhommaa lähinnä. Että voihan tuossa olla perää.

Tein ovistestin. Se oli puhdas nega nyt. Eli testien mukaan ovulaatio oli ilmeisesti eilen. Luin kyllä jostain, että toisilla lämmöt saattavat nousta päivän pari viiveellä.

Käytätkö Harmonie magnesiumia? Musta tuntuu, että sen avulla saa nukuttua paremmin, itsellä kans tuota "stressi" heräilyä..
Äh, harmittaa kun luulin jo menkkojen olevan taputeltu, mutta taas alko vuotamaan ihan punaista ja eihän se limakalvo pääse sit paksuuntumaan :/ En tiedä miks mulla nyt on tämmöistä..

Käytätkö Harmonie magnesiumia? Musta tuntuu, että sen avulla saa nukuttua paremmin, itsellä kans tuota "stressi" heräilyä..
Äh, harmittaa kun luulin jo menkkojen olevan taputeltu, mutta taas alko vuotamaan ihan punaista ja eihän se limakalvo pääse sit paksuuntumaan :/ En tiedä miks mulla nyt on tämmöistä..

Kuinka pitkään nyt on vuotanut? Onpa tylsää tuokin, että vuoto pitkittyy!

En käytä magnesiumia, mutta oon kyllä joskus käyttänyt. Ehkä vois kokeilla!

Mä tässä pohdiskelen että mitkä apuvälineet ottaisi käyttöön! Mietin että jos sen donafertyn tms ainakin hakis ja ehkä maca-kapseli?!

Pitäs kyllä jollain saada vähennettyä stressiä!

Mä käytän muuten sellaista valmistetta kuin Metarelax, sen pitäis auttaa stressiin ja uupumukseen ja musta tuntuu, että se auttaa, se sisältää siis magnesiumia ja jotain muita juttuja.. Tätä en siis suoranaisesti syö vauvanyritykseen, toki taustalla tuo stressin vähentyminen :grin

Nyt ois 10pv, saa nähdä miten oviksen kans käy :bored:

Voi hitto. Vieläkö jatkuu? Onko sulla ollut aiemmin tuommoista?

Mulla nousi lämmöt tänään selkeästi. Eli ovistesti positiivinen pe-la, testi negatiivinen su ja lämmöt nousi ma. Jossain perjantain ja sunnuntain välillä on siis ovulaatio tapahtunut. En ole näin kärryillä itsestäni ollutkaan sitten vuoden 2009, jolloin ekaa kertaa enemmän tutkittiin lapsettomuutta. Nyt on mielenkiintoista nähdä kuinka pitkä luteaalivaihe on. Mulla ei oo se fiilis, että raskaus olisi mahdollinen, vaikka olishan se. Mutta oon ihan iloinen tästä tunnistetusta ovulaatiosta.

Meillä oli viime viikolla Naikkarille aika. En tiiä vieläkään, millainen olo on sen suhteen. Kaikki jäi edelleen niin auki..
Tiivistettynä, kävin lisäverikokeissa joissa koitetaan selvittää, miks niin huonosti tulee munarakkuloita. Ultratessa näkyi neljä.. Ja alkiodiagnostiikkaa ajatellen hyvä määrä olisi 10-12. Ensin tosiaan verikoetulokset, sitten odotellaan että alkiodiagnostiikan päässä kaikki saadaan kuntoon, sitten ICSI pitkällä kaavalla. Jos nyt mun kroppa lähtee reagoimaan niihin hormonihoitoihin, lääkäri oli melko.. Epäileväinen sen suhteen, saadaanko edes hormoneilla tarpeeks vastetta.
Ja aikataulu tälle kaikelle on että aikaisintaan kesäsulun jälkeen päästään mitää alottaa.
Lääkärit, sekä lapsettomuuspolilla että alkiodiagnostiikan puolella, oli tosi varovaisia lupaamaan yhtään mitään. Ei kuulemma mitään takeita että näinkään saadaan raskautta aikaan. Niin kyllähän se aika hiljaiseksi vetää. Sori törkeä omanapailu.

Olipa pessimististä porukkaa!! Oisit sanonu et hei tyypit, mistä teille oikein maksetaan!!
Ihan lentokoneen kapteeni aloittaisi lennon kuulutuksella: hyvät matkustajat täällä puhuu kapteeni Huuhaa. En ole yhtään varma saadaanko tätä konetta edes ilmaan puhumattakaan siitä että päästäänkö perille. Mahdoton sanoa mitään ennustetta, mutta voidaanhan me koettaa...

Voi hitto Pene. Mutta rivien välistä voisi lukea, että lääkärit eivät selkeästi ja ihan oikeasti tienneet miten homma mahdollisesti lähtee etenemään. Joten kaikki on mahdollista. Kaikki positiivinenkin.

Mulla on nyt dpo3. On ollut kaikenlaista nipistelyä ja särkyä ja jomotusta, mutta luultavasti tätä samaa on ollut joka kierrossa. Lämpöjen mittailua yms häiritsee flunssa ja lämpöily. Mutta uskoisin, ettei tämä kierto veny samoin kuin aiempi.

Toiveikasta viikkoa teille kaikille!

Mulla myös nyt vajaan viikon ajan kaikenlaista vihlontaa ja nipistelyä. Menkkojen pitäis alkaa reilun viikon päästä, dpo:sta ei tietoakaan :)

Kamalan uupunut ja vähän jopa masentunut olo. Tää talvi....

Kp 8 tänään. Aina tässä vaiheessa kiertoa mietin että mitä jos mä oon yksi niistä ihmisistå joilla tulee ekat menkat normaalisti vaikka ois raskaana?! Mitenkähän tavallista se on? Pitäskö tehä testi varalta. En siis usko että olen. Mut aivan tajuton väsymys koko ajan. Ehkä johtuu vaan stressistä ja uniongelmista...

Kävin nyt hankkimassa maca-kapseleita. Tilasin myös yhteen apteekkiin niitä inocapseja.

Takaisin