Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jep Smith ja Katjusha. On niin vaikea vain päättää, että ottaisi ehkäisyn käyttöön kaiken tän kahden vuoden jälkeen! Täytyy vähän sulatella asiaa. Mutta se hoitaisi samalla myös endoa niinkuin smith sanoi, että tavallaan se auttaisi myös siihen.

Turkoosi voi ei :( Kp1 on aina pahin! Oon kans tuskaillut tuota tyhjää syliä ja ainaisia menkkoja. Se on todella rankkaa, kun tekee kaikkensa ja elää kuin pyhimys ja se ei ikinä tule. Mää oon nyt syönyt pari kolme kiertoa Donafertyä, mikä on vissiin vastaava. Noh, en ole raskaana. Mutta en tiedä voinko sanoa olevani hyvä esimerkki kerta just todettiin, että se ei tulis nyt vaikka tekemällä tehtäis :D

Pottu, en kyllä tietäis miten tekis, järki varmaan sanois, että e-pillereillä vois ehkäistä endon leviämistä, mutta toisaalta sitä haluais uskoa ja toivoa plussaan, jos lääkäri ois määrännyt e-pillerit, ois helppo toimia "lääkärin määräyksestä" :) Tsemppiä pohdintoihin :)

Mulla oli tänään eka akupunktiokäynti, oli aika jännä kokemus, jotenki oletin, että tyyliin saan itse päättää mihin ne neulat tökätään sen perusteella mikä on kipeä..mutta ehei, olikin todella tarkka haastattelu ja hoitosuunnitelman tekeminen, oli kyllä asialle omistautunut ihminen ja tosi mukava kokemus, tuskin tuosta mitään hyötyä on, mutta jospa ainakin rentouttais :)

Tuo e-pilleriasia on kyllä vaikea. Mutta toisaalta henkinen lepo vois tehdä terää ennen hoitoja. Voiko e-pillerit hoitaa endoa vaiko "vain" rauhoittaa etenemisen?

Mulla on kp21 ja ovistesti lupaavampi. Eli tänä aamuna testiviiva vahvistui edes hivenen. Harmi, että hiihdettiin tuon vastinparin kanssa sukset ristiin just tänä aamuna :D Nyt pitäis niellä ylpeys, jotta illalla olis mitään lämpöä tarjolla... onneksi ristihiihdon syy oli hyvin arkisen tylsä ja sinänsä varsin mitätön.

Tuo e-pilleriasia on kyllä vaikea. Mutta toisaalta henkinen lepo vois tehdä terää ennen hoitoja. Voiko e-pillerit hoitaa endoa vaiko "vain" rauhoittaa etenemisen?

Mulla on kp21 ja ovistesti lupaavampi. Eli tänä aamuna testiviiva vahvistui edes hivenen. Harmi, että hiihdettiin tuon vastinparin kanssa sukset ristiin just tänä aamuna :D Nyt pitäis niellä ylpeys, jotta illalla olis mitään lämpöä tarjolla... onneksi ristihiihdon syy oli hyvin arkisen tylsä ja sinänsä varsin mitätön.

Mulle käy kans AINA noin!!! :D

Huh, miten paljon tekstiä muutaman päivän aikana! Alkoi uudet työt ja alkuviikko meni megalomaanisen darran jälkimainingeissa. Nyt elämä alkaa jälleen voittaa ja lupaan, että seuraavat viinilasilliset nautitaan vasta lumien sulamisen jälkeen!:D

Turkoosille tsempit, nyt vaan uutta kiertoa kohden. Tosin sun kp 1 tais olla jo useampi päivä sitten!:) Joko alkaa helpottamaan?

Ja Pottuseni, jos niiden pillereiden kanssa on helpompaa niin Smithiä kompatakseni: ota loman kannalta.:)

Täällä ”lomailua” takana jo pari kuukautta. Ei testejä, ei sörkkimistä, ei lämpöjä ei mitään. Vain petihommia silloin, kun hyvältä tuntuu. Nyt ollaan päästy siihen pisteeseen, että ollaan oviksen ajankohdassa, ja tajusin asian vasta eilen. Mitään tuntemuksia ei kyllä ole, eli voi olla, että nopea laihtuminen on sekoittanut kaiken täysin.

Mulla tänään 14+0, heräsin yöllä klo 3.30 kamalaan pissahätään. Mitää ei kuitenkaan ulos tullut pinnistelyistä ja tasajalkaa hyppimisestä sekä veden laskemisesta ja lämpimässä suihkussa käymisestä huolimatta. Lähdin sitten sairaalan päivystykseen, ensin toki soitin naistenklinikalle päivystykseen jotta oisin kysyny sieltä että tulenko sinne. No sieltä ei vastattu puoleen tuntiin, joten lopetin puhelun ja lähdin lähimpään sairaalan päivystykseen.

Päivystyksessä katetroitiin ja 1300ml tuli virtsaa ulos.. Hitto että helpotti oloa, en tiiä mitä ois käyny jos vielä hetken ois joutunut kärsimään kamalassa kusihädässä... Nyt pidän päiväkirjaa viikonlopun virtsan määrästä ja jatkossa jos tää uusiutuu niin menen suoraan naistenklinikalle. Lääkäri siis soitti jatko-ohjeita kyselläkseen naistenklinikalta ja nyt siellä on sit heillä merkintä tästä.

Nettiä selaamalla löysin kuitenkin äsken tietoa tästä lisää ja että mikä voi vaikuttaa tähän virtsaumpeen.

- Virtsaumpi voi joskus kehittyä alkuraskauden aikana, jolloin kasvava, taaksepäin kallistunut kohtu voi kiilata virtsaputkea ja johtaa virtsankulun vaikeutumiseen. Mulla siis on taaksepäin kallistunut kohtu.

Kaikenlaista vaivaa sitä onkin! Huhhuh.

Muokattu viimeksi:
Tsemppiä naiset rutkasti, taustalla seurailen täällä teidän tilanteita. :)

Alinah, onpa hyvä, että hakeuduit hoitoon pikaisesti! Noin täysi rakko on jopa vaarallista, hyvin toimittu.
Mulla pääsi synnytyksessä rakko venyttämään, kun unohtivat katetroida, mutta onneksi siitä selvittiin myös kunnialla.

Alinah, onpa hyvä, että hakeuduit hoitoon pikaisesti! Noin täysi rakko on jopa vaarallista, hyvin toimittu.
Mulla pääsi synnytyksessä rakko venyttämään, kun unohtivat katetroida, mutta onneksi siitä selvittiin myös kunnialla.

Nojoo, ja herkästi lähden jatkossa jos uusii.

Huh, miten paljon tekstiä muutaman päivän aikana! Alkoi uudet työt ja alkuviikko meni megalomaanisen darran jälkimainingeissa. Nyt elämä alkaa jälleen voittaa ja lupaan, että seuraavat viinilasilliset nautitaan vasta lumien sulamisen jälkeen!:D

Turkoosille tsempit, nyt vaan uutta kiertoa kohden. Tosin sun kp 1 tais olla jo useampi päivä sitten!:) Joko alkaa helpottamaan?

Ja Pottuseni, jos niiden pillereiden kanssa on helpompaa niin Smithiä kompatakseni: ota loman kannalta.:)

Täällä ”lomailua” takana jo pari kuukautta. Ei testejä, ei sörkkimistä, ei lämpöjä ei mitään. Vain petihommia silloin, kun hyvältä tuntuu. Nyt ollaan päästy siihen pisteeseen, että ollaan oviksen ajankohdassa, ja tajusin asian vasta eilen. Mitään tuntemuksia ei kyllä ole, eli voi olla, että nopea laihtuminen on sekoittanut kaiken täysin.

Ehkä ihan aavistuksen helpompi olo, kp3 nyt. Mulla tulee välistä ihan vihanen olo tästä että miks pitää olla niin vaikeeta. Tuntuu myös tosi vaikeelta nähdä tai olla yhteydessä näihin kahteen kaveripariskuntaan jotka on just kertonu raskauksistsan. Toisilla ainaki oli vahinko. Ja jotenki itellä mitä enemmän aikaa menee tässä niin sitä toivottomampi olo tulee. Masentaa.

Vois tehdä ihan hyvää tollanen "loma" kyllä. Mut samalla fiilis ettei haluis "hukata" yhtään aikaa...

Ehkä ihan aavistuksen helpompi olo, kp3 nyt. Mulla tulee välistä ihan vihanen olo tästä että miks pitää olla niin vaikeeta. Tuntuu myös tosi vaikeelta nähdä tai olla yhteydessä näihin kahteen kaveripariskuntaan jotka on just kertonu raskauksistsan. Toisilla ainaki oli vahinko. Ja jotenki itellä mitä enemmän aikaa menee tässä niin sitä toivottomampi olo tulee. Masentaa.

Vois tehdä ihan hyvää tollanen "loma" kyllä. Mut samalla fiilis ettei haluis "hukata" yhtään aikaa...

No hyvä, että on edes hitusen helpottanut. Noi vauvauutiset on kyllä raastavia ja on lähes mahdotonta tuntea vilpitöntä onnea muiden puolesta. Tsemppiä!<3

Mä täällä jännitän kun ekaa kertaa piiiitkiin aikoihin oon todella napannu ovisplussan testeillä. Oli positiivinen jo eilen, mutta varsinkin äsken. Siis ihan upee vahva viiva! En oo moista nähnykään varmaan. Auttoikohan Maca? :D No, mut enivei. Nyt jännään milloin lämmöt nousee. Tänään ei vielä ollut nousussa. Mutta kaiken järjen mukaan huomenna pitäis kai olla.

Ja Alinah, hyvä kun menit nopeesti hoitoon. Hui kamala. Voiko tuota nyt jotenkin ennaltaehkäistä, ettei tulis uudestaan?

Ja Alinah, hyvä kun menit nopeesti hoitoon. Hui kamala. Voiko tuota nyt jotenkin ennaltaehkäistä, ettei tulis uudestaan?

Ilmeisesti voi uusiutua, kun mulla on tuo taaksepäin kallistunut kohtu.

Alinah, hurjan kuuloinen kokemus :eek: Eipä oo tullu mieleenkään, että tuollaisiakin vaivoja voi raskauteen liittyä :eek:

Huomenta! Miten teillä on viikonloppu sujunut? Mä olen lähinnä siivonnut ja hengaillut kotioloissa. Stressaava viikko töitä takana, joten mieli kaipaa rauhaa. Sit oon miettiny miks mun paino vaan nousee vaikka jumppaan ja syön ihan oikeesti tosi terveellisesti. Ja lisäks oon yrittäny edistää mun opintoja huonolla menestyksellä.

Tänään kp23 ja tilanne seuraavanlainen:
Ovistestit oli plussaa toissapäivänä ja varsinkin eilen. Eilen oli myös todella selkeä ovulaatiokipukohtaus. Noin kolmen tunnin ajan joka askelkin sattui. Lopulta kipuilu hellitti onneksi ja tilanne rauhottui. Nyt aamulla en tehnyt ovistestiä, koska unohdin ja ajattelin, etten enää tekisi, koska niin selkeä plussa oli eilen. Mutta toinen pakkomielteeni, eli lämmöt. Ne nyt ei oo vielä nousseet. Ehkä teen ovistestin vielä tänään ihan mielenkiinnosta sitten.
Mies lähtee tänään reissuun, joten vauvan yrityshommat on nyt sit näille päiville tehty. Toissapäivänä ja eilen on onneksi toimintaa ollut, mutta nyt mietin taas, että riittiköhän ne vai menikö jälleen ihan vihkoon.

Mutta joo. Nyt on siis kp23. Viime kierrossa ovulaatio taisi ff:n mukaan asettua kohtaan kp29 ja aiemmat kaksi kiertoa kp24.

Ja tuo Maca. Mä huomaan olevani jotenkin toimeliaampi. Mulla kyllä on ollut myös päänsärkyä, eikö joku maininnut siitä Macan sivutuotteena? Mutta kuulkaa, mä luulen että tuo Maca saa orgasmit jotenkin moninkertaistumaan. Tai sit oon vaan ollut jotenkin herkempi nyt.
Mutta ylipäänsä jotain energiatasoja se nostaa.

Muokattu viimeksi:
Huomenta! Miten teillä on viikonloppu sujunut? Mä olen lähinnä siivonnut ja hengaillut kotioloissa. Stressaava viikko töitä takana, joten mieli kaipaa rauhaa. Sit oon miettiny miks mun paino vaan nousee vaikka jumppaan ja syön ihan oikeesti tosi terveellisesti. Ja lisäks oon yrittäny edistää mun opintoja huonolla menestyksellä.

Tänään kp23 ja tilanne seuraavanlainen:
Ovistestit oli plussaa toissapäivänä ja varsinkin eilen. Eilen oli myös todella selkeä ovulaatiokipukohtaus. Noin kolmen tunnin ajan joka askelkin sattui. Lopulta kipuilu hellitti onneksi ja tilanne rauhottui. Nyt aamulla en tehnyt ovistestiä, koska unohdin ja ajattelin, etten enää tekisi, koska niin selkeä plussa oli eilen. Mutta toinen pakkomielteeni, eli lämmöt. Ne nyt ei oo vielä nousseet. Ehkä teen ovistestin vielä tänään ihan mielenkiinnosta sitten.
Mies lähtee tänään reissuun, joten vauvan yrityshommat on nyt sit näille päiville tehty. Toissapäivänä ja eilen on onneksi toimintaa ollut, mutta nyt mietin taas, että riittiköhän ne vai menikö jälleen ihan vihkoon.

Mutta joo. Nyt on siis kp23. Viime kierrossa ovulaatio taisi ff:n mukaan asettua kohtaan kp24.

Ja tuo Maca. Mä huomaan olevani jotenkin toimeliaampi. Mulla kyllä on ollut myös päänsärkyä, eikö joku maininnut siitä Macan sivutuotteena? Mutta kuulkaa, mä luulen että tuo Maca saa orgasmit jotenkin moninkertaistumaan. Tai sit oon vaan ollut jotenkin herkempi nyt.
Mutta ylipäänsä jotain energiatasoja se nostaa.

Luulis tallettelujen riittävän :)
Ja cool toi maca!! Harkitsen jo itsekin kokeilevani!! :D

Mulla aika huonosti nukuttu viikonloppu takana... mutta muuten hyvä tilanne! :) kp:stä ei tietoakaan, puolivälissä mennään ja menkat varmaan 19.2. suunnilleen tulossa. Tää on super rentoo kun ei seuraa lämpöjä tai mitään muutakaan!! Seksikin maistuu paremmin kun ei tiedä tarkkaan tilannetta.

Toi on kyllä rentoa. Mä menin viime vuonna aika pitkään noin, etten tiennyt mikä vaihe kiertoa menossa. Luultavasti kypsyn tähän seurailuun taas ihan pian, mutta nyt toistaiseksi tää on ihan kiinnostavaa.

Suosittelen kokeilemaan Macaa! Mä jatkan sen syömistä vielä ainakin yhden kierron.

Takaisin