Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä satsaan kyllä tähän kiertoon ihan täysillä, ne cb:n vilkkuvat ovistestit jo odottelee :D Sitten on akupunktiota ja aijon vielä käydä ahkerasti avannossa, että ois hyvä verenkierto ;) Ja täytyy varmaan hankkia myös uusia alusvaatteita lisäämään tallettelu intoa :D Tää on tätä alkukiertoa taas :grin

Vähän naurattaa Mrs. Smith ja pipsu :D :D Mutta lienee hyvä, että löytyy vielä huumoriakin tähän touhuun!

Toinen Maca-kapselikin otettu. Odotan jotain ihmettä varmaan tapahtuvaksi....

Vähän naurattaa Mrs. Smith ja pipsu :D :D Mutta lienee hyvä, että löytyy vielä huumoriakin tähän
Minkä merkkisiä kapseleita ostit? Mun piti ottaa niitä tosiaan ihan roimasti, että oli vaikutusta, huomas kyllä, että niistä tuli vähän saman tyylisiä oireita kuin letroista, päänsärkyä ja kuumia aaltoja ja kävi jotenki ylikierroksilla :rolleyes:

Olisko ollu joku My protein? Joka tapauksessa niitä otetaan vain yksi päivässä ohjeen mukaan.
Okei, ne on varmaan vahvempia, niissä puhdistamon kapseleissa oli ohjeistus 5-10 tbl/vrk, meni purkkikin aika nopeasti, täytyypä ostaa nuita, jos vielä niitä kokeilee :)

Tämmösiä!

968d82670867668ceabc85f5bdb7e0bb

Olipas tullu tekstiä! Sillon kun itekin söin maca-tabletteja niin niitä piti ottaa 4/pv. Mut ne oli eri merkkisiä.

Mä tikutan ovista 1-2 kertaa päivässä. Sit kun tiedän sen olevan lähellä niin teen sekä aamulla että iltapäivällä tai illalla. Tarkkailen myös pissaa, että jos se on tosi laimeeta niin en tee siitä vaan odotan seuraavaa :D

Mää oon vähän miettinyt, että pitäiskö mun aloittaa e-pillerit tässä, kun odottelen leikkausta. Oon aina kärsiny aknesta ja sitä hoidettiin ennen tätä rumbaa nimenomaan niillä ja nyt oon tän kaks vuotta kärsiny tästä. Nyt oon sit miettiny, että onko meillä mitään mahdollisuutta siihen luomuvauvaan, jos ivf-lääkäri oli sitä mieltä että edes ivf ei onnais tällä tilanteella? Että oonko tässä nyt turhaan ilman e-pillereitä? Sit taas tuntuis kauheelta alkaa syömään niitä nyt ja luovuttaa. Jotenkin elättelee toiveita, että ei joutuiskaan leikkaukseen vaan tuliskin raskaaks. Mitä te ootte mieltä?

Olipas tullu tekstiä! Sillon kun itekin söin maca-tabletteja niin niitä piti ottaa 4/pv. Mut ne oli eri merkkisiä.

Mä tikutan ovista 1-2 kertaa päivässä. Sit kun tiedän sen olevan lähellä niin teen sekä aamulla että iltapäivällä tai illalla. Tarkkailen myös pissaa, että jos se on tosi laimeeta niin en tee siitä vaan odotan seuraavaa :D

Mää oon vähän miettinyt, että pitäiskö mun aloittaa e-pillerit tässä, kun odottelen leikkausta. Oon aina kärsiny aknesta ja sitä hoidettiin ennen tätä rumbaa nimenomaan niillä ja nyt oon tän kaks vuotta kärsiny tästä. Nyt oon sit miettiny, että onko meillä mitään mahdollisuutta siihen luomuvauvaan, jos ivf-lääkäri oli sitä mieltä että edes ivf ei onnais tällä tilanteella? Että oonko tässä nyt turhaan ilman e-pillereitä? Sit taas tuntuis kauheelta alkaa syömään niitä nyt ja luovuttaa. Jotenkin elättelee toiveita, että ei joutuiskaan leikkaukseen vaan tuliskin raskaaks. Mitä te ootte mieltä?

Mä ottaisin pillerit. Oon ymmärtäny et ne jarruttaa endoa?
Olisit vähän niinku lomalla :) se vois tehdä henkisesti ja fyysisesti hyvää <3
Ja sit oisit ihan täydessä tikissä leikkauksessa ja sen jälkeen.

Mä oon nyt omalla minilomalla: en tiiä mikä kierronpäivä on, en oo testannu/mitannu mitään. Sen oon kattonu millon pitäs menkkojen alkaa et osaa varautua :)

Pottu, mä olin ensin, että kuka nyt pillereitä söisi, mutta yhdyn edelliseen. Tässä odotellessa on hyvä estää endon kasvua, vaikka ymmärrän ”ehkäisyn” järjettömyyden.
Täällä on vissiin kp 31, ja muka menkkaoloja since last week. Mutta odottellaan rauhassa :)!

Dpo 14 taitaa kääntyä kp 1:ksi. Tuhruttaa ja menkkajomottaa. Itkettää turhauttaa v*tuttaa. Tuntuu ettei tästä tuu mitään ikinä koskaan milloinkaan. Niiiiiin tyhjä syli.

Onko kellään ollu käytössä se inofolic tai vastaava? Mä mietin et tekis mieli kyllä ottaa kaikki vippaskonstit käyttöön mitä vaan löytyy...

Onko kellään ollu käytössä se inofolic tai vastaava? Mä mietin et tekis mieli kyllä ottaa kaikki vippaskonstit käyttöön mitä vaan löytyy...
Moni hard core -yrittäjä vetää sitä. Olen nähnyt klinikallakin esitteen. Sitä suositellaan nykyisin varsinkin, jos on mitään viitettä sokeriaineenvaihdunnan häiriöön/PCOSiin.
Pahoittelut kp 1, eka päivä on kyllä p*skin.

Mä käytin Donavertya (on kai vastaava) varmaan neljäkiertoa, ilm. hyötyä ei ollut, koska en tullut raskaaksi :/ Mulle lääkäri sanoi, että siitä on hyötyä vain, jos on ylipainoa/ongelmia sokeriaineenvaihdunnassa, mutta toki ei siitä haittaakaan ole :) Mä oon aloittanu nyt ubikinonin syönnin, sitäkin jossain "suositellaan" :) Niin ja tsemppiä kp1, se on aina niin kurja päivä :(

Mulla oli kans Ubiqinon käytössä, vaikka omille muniksille ei siitä ollut hyötyä. Halusin kuitenkin lantion alueen verenkiertoa auttaa.

Kp 1 on paha :( mutta sitten se taas helpottaa.

Ota viiniä <3

Mä en juo alkoholia [emoji24] nyt alko vuoto sitten. Perhana oikeesti. Mä en jaksa tätä :( ja kaikki noi lääkkeet ja kaikki kiva maksaa. Haluisin jonneki reissuun, oon halunnu viimeiset kaksi vuotta, sillon oltiin viimeks matkalla. Ei oo ollu rahaa lähtee sen jälkeen eikä oo vieläkään. Hajoon tänne arkeen.

Niin. Pitäs saada aikaseksi... Ja kun meillä on näitä eläimiä, koiria ja kissoja, keille on aika vähän ketään luottohoitajia niin se hankaloittaa. :(

Joo se on kyllä.. meillä on kaks koiraa, 8 ja kohta 13 v. eli toivon kun päästään ”yhden koiran perheeksi”, niin elämä kyllä vähän helpottuu. Vaikka eipä sitä tietenkään toivo, että rivit harvenee. Mutta totta on, että lemmikit rajoittaa.
Mutta kyllä tyhjän sylin täytteenä niin ihania kuitenkin, että ei mitään rajaa.

Takaisin