Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heh, meillä on kyllä nämä kierrot synkässä :D Ymmärrän kyllä hyvin tuon katkeruuden, munkin kaveri yritti hetken toista lasta samaan aikaan mun kans ja kumpikohan tuli raskaaksi, no en minä tietenkään.. Välillä huomaan kuittailevani hänelle, että hän ehtii varmaan tehdä kolmannenkin lapsen ennenkuin minä olen raskaana.. Onneksi nyt ei ainakaan pitäisi lähimmiltä kavereilta kuulua vauva uutsia, mutta eiköhän nekin tule juuri kun ite on pahimmassa epätoivontilassa, tsemppiä pottu! Eikö meillä oo tässä kierrossa ne paremmat puolet pelissäTäällä kans kp1.
Oon ottanu todella raskaasti lähipiirin raskaudet. Veljen tyttöystävä tuli raskaaks niin he oli ollut vähemmän aikaa yhdessä, kuin me oltiin yritetty lasta! Nyt mun yks lähimmistä ystävistä on raskaana ja sitä on todella vaikea käsitellä, koska heillä se onnistui todella helposti. Näinä hetkinä elämä tuntuu epäreilulta ja katkeroidun itsekseni kotona.
Nuo raskausuutiset on kyllä aika vaikeita, toisaalta ei haluais olla epäkohtelias, kun ei jaksa olla mukana iloitsemassa toisen suuresta onnesta, mutta toisaalta on myös oikeus ottaa etäisyyttä ja suojella itseään.. Oon huomannu, että itsellä helpottaa sitten kun ne vauvat on syntyneet :) Huoh, tänään kp1 ja sain vielä korvatulehduksen.. Mulla on nyt lyhyen ajan sisällä ollut silmätulehdus ja nyt tämä korvatulehdus, ihme lastentauteja nyt pesiytyy muhun
Täällä kans kp1.
Oon ottanu todella raskaasti lähipiirin raskaudet. Veljen tyttöystävä tuli raskaaks niin he oli ollut vähemmän aikaa yhdessä, kuin me oltiin yritetty lasta! Nyt mun yks lähimmistä ystävistä on raskaana ja sitä on todella vaikea käsitellä, koska heillä se onnistui todella helposti. Näinä hetkinä elämä tuntuu epäreilulta ja katkeroidun itsekseni kotona.