Triana
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Sullakin on kyllä haastava tilanne sen endon vuoksi :/ Toivottavasti alkava hoito sujuis hyvin :) Millon se alkokaan? Mä vähän luulen, että mulla on siinä ivf:ssä haasteena se, että munasoluja on niin paljon, että ne ei kypsy kunnolla tms ja laatu on huonoa :/
Joo ei oo hirveesti lääkärit toiveita uskaltanu herätellä. Mulla alkaa sumuttelut 4.2. ja pistokset 20.2. jos ultrassa kaikki ok :) Ja tosiaan eipä sekään hyvä oo, että niitä on tosi paljon kun eivät sitten kypsy. On tää melkosta rakettitiedettä.
Triana, toivotaan, että pääsette punktioon ja kaikki menee siitä hedelmällisesti eteenpäin!
Joku huuteli niinstä KUista, täälläkin koettu ja putki lähti sen raskauden myötä. Tuntui kohtuuttomalta, kun oli raskautta yritetty 9 vuotta ja sit ku lopulta tärppää, niin tommosta p*skaa vielä päälle.
Tsemppiä naiset. Asiat menee niinku menee sitte lopulta. Taukoa on hyvä joskus pitää, jos jaksaa/pystyy. Aikamoista on vuosikautinen "tahkonta".
Täytyy toivoa, että päästään ja saatas edes pari alkiota. Voi olla kyllä liikaa toivottu, mutta kai tässä vielä onnistumiseen uskoo, kun jaksaa lähteä uuteen hoitoon :angelic: