Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pottu, pahoittelut :( en osaa minäkään kommentoida paremmin, mutta voimia ja itke rauhassa. Tuosta lääkäristä lienee parasta pitää kuitenkin kiinni. Tsemppiä!!

Voi Pottu!<3 Olen pahoillani. Kurjia juttuja teillä nyt ollut paljon. Hyvä kuitenkin, että teillä oli nyt kunnon lääkäri siellä! Ja vaikka se varmasti vaikeaa onkin, niin toivotaan, että saikku ajaa asiansa ja saat levättyä sekä koottua ajatuksia.<3

Täällä kp jotain ja dpo mahdollisesti jotain. En tiedä ja yritän olla välittämättä. Ensi viikon puolen välin jälkeen odottelen menkkoja alkavaksi. Meillä sotasuunnitelmana sellainen, että hakeudutaan kevään aikana tutkimuksiin ja aloitellaan hoitoja sitten syksyn puolella.

Mulla on muuten kp37 ja ehkä dpo8. Pitkä kierto siis... tein tänään raskaustestinkin ikäänkuin rikkoakseni jännityksen (yleensä menkat alkaa heti sen negan testin jälkeen). Testi oli siis vahvasti negatiivinen ja pms-kivut ovat kovat. Samoin hermojen kiristys on paha.

Kiitos tuesta kaikille <3 Onneks on tämä paikka, missä tätä menetyksen tuskaa ymmärretään!

Pipsu oikealla puolen oli juuri ku, joten hieno homma! Se tästä vielä puuttuiskin, että tulis toinen. Koitin kysyä, että onko vaarana, että menetän vasemman tolle kystalle, mutta se vastas, että ei mietitä sitä nyt. No todellakin mietin! Leikkausjonosta sanoi, että se on tällä hetkellä 3-6kk eli saleen mulla menee se 6kk. Jonoon mut laitettiin 13.12. Siihen asti tosiaan ollaan ilman e-pillereitä, mutta jotenkin nyt on ihan sellanen luovuttanut fiilis, että jos lääkäri ei usko, että ivf auttaa tässä tilassa niin ei se luomunakaan oo tulossa!

Kovasti tsemppiä kaikkien piinapäiviin! <3 Kertokaa jotain kivoja kuulumisia tähän väliin :D Onks odotettavissa mitään kivaa?

Kivoja kuulumisia... :D :D no ööööö mun ovis on kadonnu TAAS :D
Su iltana tuli musta ovis plussa ja näyttävät vv:t mutta ma ja ti lämmöt edelleen pohjamudissa. Pännii!!
ImageUploadedByVau Foorumi1546942852.799116.jpg

Jos jotain kivaa on pakko pöräyttää ulos niin.... niin.... nään keskiviikkona pitkästä aikaa yhen kaverin ja saatamme juoda skumppaa ;)

Kiitos tuesta kaikille :Heartred Onneks on tämä paikka, missä tätä menetyksen tuskaa ymmärretään!

Pipsu oikealla puolen oli juuri ku, joten hieno homma! Se tästä vielä puuttuiskin, että tulis toinen. Koitin kysyä, että onko vaarana, että menetän vasemman tolle kystalle, mutta se vastas, että ei mietitä sitä nyt. No todellakin mietin! Leikkausjonosta sanoi, että se on tällä hetkellä 3-6kk eli saleen mulla menee se 6kk. Jonoon mut laitettiin 13.12. Siihen asti tosiaan ollaan ilman e-pillereitä, mutta jotenkin nyt on ihan sellanen luovuttanut fiilis, että jos lääkäri ei usko, että ivf auttaa tässä tilassa niin ei se luomunakaan oo tulossa!

Kovasti tsemppiä kaikkien piinapäiviin! :Heartred Kertokaa jotain kivoja kuulumisia tähän väliin :D Onks odotettavissa mitään kivaa?

Tsemppiä taas leikkauksen odotteluun! :Heartred Toivottavasti se ois pian ja et joutuis ihan hirveistä kivuista kärsimään odotellessa.

Mulla ei oikeen oo mitään kivoja kuulumisia, anteeksi kun tähän samaan syssyyn avaudun. Kunnon v*tutuspäivä just tänään. En tiiä vetäskö e-pillereiden alotus hermot kireelle vai mikä... Stressaan taas jo etukäteen, miten työhommat menee ku hoidot alkaa. Kun meillä on vuoden kiireisimpiä viikkoja just ne viikot, millon hoidot on :angelic: Muutenki oon sen verran tympääntyny koko työhön, että en välttämättä halua jatkaa vapun jälkeen enää, vaikka melko varmasti tarjoavatkin jatkoa silloin päättyvälle määräaikaselle sopparille. Jos jotain kivaa oikein yritän keksiä, niin alkukesään ajoittuva Espanjan matka vähän lievittää tätä hermoromahdusta :grin

Mutta miltä päivältä tuo testi on? Siltä sunnuntailta?

Joo sunnuntai ilta klo 19.00.
Sunnuntai aamuna klo 6.00 tein vikan cb:n hymynaamatestin ja sain tyhjän ympyrän. Katsoin myös viivaa ja se näkyi hädintuskin. Illalla sitten tein tuon kuvan testin.

Tsemppiä taas leikkauksen odotteluun! :Heartred Toivottavasti se ois pian ja et joutuis ihan hirveistä kivuista kärsimään odotellessa.

Mulla ei oikeen oo mitään kivoja kuulumisia, anteeksi kun tähän samaan syssyyn avaudun. Kunnon v*tutuspäivä just tänään. En tiiä vetäskö e-pillereiden alotus hermot kireelle vai mikä... Stressaan taas jo etukäteen, miten työhommat menee ku hoidot alkaa. Kun meillä on vuoden kiireisimpiä viikkoja just ne viikot, millon hoidot on :angelic: Muutenki oon sen verran tympääntyny koko työhön, että en välttämättä halua jatkaa vapun jälkeen enää, vaikka melko varmasti tarjoavatkin jatkoa silloin päättyvälle määräaikaselle sopparille. Jos jotain kivaa oikein yritän keksiä, niin alkukesään ajoittuva Espanjan matka vähän lievittää tätä hermoromahdusta :grin

Koita vaan ajatella niin, et stressaamalla ja murehtimalla et saavuta mitään muuta kuin itsellesi pahan olon. Et voi aikatauluttaa hoitoja vielä. Ja kun se aika tulee, teet sen tavalla tai toisella. Ja se onnistuu kyllä. Mutta nyt murehtimalla se asia ei etene. Luota itseesi. Äitini sanoo aina että asioilla on tapana järjestyä :)

Koita vaan ajatella niin, et stressaamalla ja murehtimalla et saavuta mitään muuta kuin itsellesi pahan olon. Et voi aikatauluttaa hoitoja vielä. Ja kun se aika tulee, teet sen tavalla tai toisella. Ja se onnistuu kyllä. Mutta nyt murehtimalla se asia ei etene. Luota itseesi. Äitini sanoo aina että asioilla on tapana järjestyä :)

Mä oon lapsesta asti ollu kaikesta murehtija ja stressaaja, joten ei tästä ihan helpolla taida eroon päästä :wtf: Ehkä se suurin ärsytyksen ja stressin aihe onkin työ itsessään, eikä ne aikataulut. Sen ku vielä sais lennossa vaihdettua johonkin miellyttävämpään työhön :p

Mä oon lapsesta asti ollu kaikesta murehtija ja stressaaja, joten ei tästä ihan helpolla taida eroon päästä :wtf: Ehkä se suurin ärsytyksen ja stressin aihe onkin työ itsessään, eikä ne aikataulut. Sen ku vielä sais lennossa vaihdettua johonkin miellyttävämpään työhön :p

Amen sister!!

ImageUploadedByVau Foorumi1546966804.789855.jpg

En tiiä vihaanko vai rakastanko näitä rfsun herkkiä... mul pitäs olla nyt ovulaatio!?! Tämä siis raskaustesti

Mut eikö r-testi voi reagoida ovikseenki? Tai sit sulla onki ovulaatio ollu aiemmin ja haamua pukkaa :)
Täälläkään ei kyllä mitään iloisia uutisia, ärsyttää työt ja vois kans vaihtaa työpaikkaa.. tai vaikka koko elämän :D En oo testannu ovista, mutta taitaa olla huomenna.. Ei jaksa edes talletella, kun ei siitä ole mitään "hyötyä", noh, ehkä pitää kuitenkin.. :rolleyes:

Ok, ratkaisu vaikuttaa yksinkertaiselta! Mä meen pipsun duuniin, pipsu painaa trianan työtä ja triana tulee mun töihin!! Ja taas mennään!! Vaihtelu virkistää!! :)

En tiiä mitä teen ton testin suhteen... en varmaan mitään. Tein sen alunperin koska mul oli oudot menkat ja oudot lämmöt. Mut kai sitä hcg:tä voi tosiaan erittyä vähän myös oviksen aikaan..

Takaisin