Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minä täällä taas. Nyt ff merkkasi mulle kuitenkin oviksen. Lämmöt olleet kolmatta päivää koholla. Tuntuu niin hassulta kun ei muita oireita mistään muusta kuin lähestyvistä kuukautisista. Mutta samaan tapaan oli lämpöjen kehitys kuin viime kierrossa. Ensin isompi dippaus alas ja sitten seuraavana aamuna ylös. Mä kyllä join uv-aattona muutamia lasillisia viiniä ja valvoin myöhään, joten ei mittaustulos välttämättä ole ihan oikea tuolta tiistailta.
Mutta näillä näkymin mun luteaalivaihe jää jälleen hyvin lyhyeksi.
Pissailetko tikkuun vai mittaatko vaan lämpöjä?
Kiitos tsempeistä! :) Näinhän se on, että konstit on monet ja niin kauan kuin on normaali kohtu mahdollisuus raskauteen on olemassa.. Tuntuu vain, kun joka paikassa toitotetaan, että naisen hedelmällisyys laskee dramaattisesti 35v, että onkohan mulle jo käynyt niin.. Olen siis 32v (täytän loppuvuodesta 33 :/ ) ja omat kuukautiseni alkoivat jo 12 vuotiaana ja olivat säännölliset oikeastaan siihen asti, kun tämä vauvan yrittämis rumba alkoi (toki kierrot ovat aina olleet pitkähköt) heti kyllä tärppäsi tuhoisin seurauksin ja pakostakin miettii, onko ikä jo tehnyt tehtävänsä :/ Milloin teillä muilla alkoi kuukautiset, jos tällaista sopii udella? :)pipsu, älähän hättäile, konstit on monet!
Omalla kohdalla käytännössä "kaikkien" lapset on 10-26 -vuotiaita, joten en saanut lähipiiristä mitään vertaisryhmää. Mutta niin vaan vanhempainvapaalla kävin perhekahviloissa jne. mammajumpissa, en päässyt yhtään mökkihöperöitymään. Tavataan täällä foorumilla tutuksi tulleiden pienen porukan kanssa noin joka toinen kuukausi lasten kera. Mun esikoinen syntyi, kun olin yrittänyt lasta 11 vuotta ja olin täyttänyt 43 v.