Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minä täällä taas. Nyt ff merkkasi mulle kuitenkin oviksen. Lämmöt olleet kolmatta päivää koholla. Tuntuu niin hassulta kun ei muita oireita mistään muusta kuin lähestyvistä kuukautisista. Mutta samaan tapaan oli lämpöjen kehitys kuin viime kierrossa. Ensin isompi dippaus alas ja sitten seuraavana aamuna ylös. Mä kyllä join uv-aattona muutamia lasillisia viiniä ja valvoin myöhään, joten ei mittaustulos välttämättä ole ihan oikea tuolta tiistailta.

Mutta näillä näkymin mun luteaalivaihe jää jälleen hyvin lyhyeksi.

Hienoa kyfi!! Mikä kp ovis oli?

Mä ootan jo ihan intopinkeenä taas ovista. Nyt kp12 ja arvaan et se vois olla 14-16.
Tuntuu (edelleen) uskomattomalta tää 30pvn kierto ovulaatiolla :) :) ihan luksusta!

Minä täällä taas. Nyt ff merkkasi mulle kuitenkin oviksen. Lämmöt olleet kolmatta päivää koholla. Tuntuu niin hassulta kun ei muita oireita mistään muusta kuin lähestyvistä kuukautisista. Mutta samaan tapaan oli lämpöjen kehitys kuin viime kierrossa. Ensin isompi dippaus alas ja sitten seuraavana aamuna ylös. Mä kyllä join uv-aattona muutamia lasillisia viiniä ja valvoin myöhään, joten ei mittaustulos välttämättä ole ihan oikea tuolta tiistailta.

Mutta näillä näkymin mun luteaalivaihe jää jälleen hyvin lyhyeksi.

Pissailetko tikkuun vai mittaatko vaan lämpöjä?

Hahahahah Smith!! :D Ihan parasta!! Toivotaan, että ovis tulee parin päivän sisään!!

Täällä kans kp7 ja kohta vois alkaa pissaileen tikkuihin. Jotenkin en vaan usko, että se vauva sieltä itellään tulee vaan hoidot tarvittais tueks, joten ei mitään odotuksia tätä kiertoo kohtaan.

Ps. Kattokaa tänään This is us neloselta! <3 Ihan huippu sarja!

Me katottiin kans se This is us, vaikutti kyllä hyvältä :)

Äh, mulla tiputteli jo ennen joulua ja yhä vaan vuotaa, huomenna tulee jo kaks viikkoa menkkoja!

Koetko että menkat on jo alkanut vai onko vaan tiputtelua? Mulla käynyt nyt kahdessa viime kierrossa niin, että tiputteli aika reippaastikin viikon verran ja sit vasta alko menkat.

Ja unohdin ihan kertoa. Mulla ei ollut mitään kipuja viime menkkojen aikaan. Ei mitään. Mulla! Mitä helvettiä? En tiedä onko mulla ikinä ollut semmosta kiertoo, että ei sattuis, mutta endon aikaan ei nyt ainakaan! Mietin että tuleekohan tästä joku ihan paska kierto et keho ei vaan toimi niinku pitää.

Kävin tänään follikkeli ultrassa, lima kalvo oli ohut (ylläri pylläri kun vuotanu kaks viikkoa) ja johto follikkeli sillä puolen, missä ei johdinta tallella.. Vähän aavistelinkin näin olevan, mutta jospa sitä vois ottaa nyt vähä etäisyyttä tän kierron osalta ja ens kiertoon jotain "järempiä" aseita :)
Mukavaa viikonloppua kaikille! :)

Harmittaa kyllä niin vietävästi, että mulla on vain yksi munanjohdin :sad001
Mun mies yritti lohduttaa ja sanoi, että kyllä mut joku päivä raskaaksi saadaan, vaikka sillä luovutetulla munasolulla.. en tiedä mitä tuostakin nyt pitäis ajatella :bored: Oon varmaan sit 50v ensisynnyttäjä ja jään suoraan äitiyslomalta eläkkeelle.. Tuntuu, että olen ohittanu jo sen vauvajunan, kaikki lapsen saaneet kaveritkin on jo palailemassa töihin hoitovapailta tms ja jos joskus tulisin raskaaksi olisin vain yksin kotona :/

T. itsesäälissä rypevä Pipsu

pipsu, älähän hättäile, konstit on monet!
Omalla kohdalla käytännössä "kaikkien" lapset on 10-26 -vuotiaita, joten en saanut lähipiiristä mitään vertaisryhmää. Mutta niin vaan vanhempainvapaalla kävin perhekahviloissa jne. mammajumpissa, en päässyt yhtään mökkihöperöitymään. Tavataan täällä foorumilla tutuksi tulleiden pienen porukan kanssa noin joka toinen kuukausi lasten kera. Mun esikoinen syntyi, kun olin yrittänyt lasta 11 vuotta ja olin täyttänyt 43 v.

pipsu, älähän hättäile, konstit on monet!
Omalla kohdalla käytännössä "kaikkien" lapset on 10-26 -vuotiaita, joten en saanut lähipiiristä mitään vertaisryhmää. Mutta niin vaan vanhempainvapaalla kävin perhekahviloissa jne. mammajumpissa, en päässyt yhtään mökkihöperöitymään. Tavataan täällä foorumilla tutuksi tulleiden pienen porukan kanssa noin joka toinen kuukausi lasten kera. Mun esikoinen syntyi, kun olin yrittänyt lasta 11 vuotta ja olin täyttänyt 43 v.
Kiitos tsempeistä! :) Näinhän se on, että konstit on monet ja niin kauan kuin on normaali kohtu mahdollisuus raskauteen on olemassa.. Tuntuu vain, kun joka paikassa toitotetaan, että naisen hedelmällisyys laskee dramaattisesti 35v, että onkohan mulle jo käynyt niin.. Olen siis 32v (täytän loppuvuodesta 33 :/ ) ja omat kuukautiseni alkoivat jo 12 vuotiaana ja olivat säännölliset oikeastaan siihen asti, kun tämä vauvan yrittämis rumba alkoi (toki kierrot ovat aina olleet pitkähköt) heti kyllä tärppäsi tuhoisin seurauksin ja pakostakin miettii, onko ikä jo tehnyt tehtävänsä :/ Milloin teillä muilla alkoi kuukautiset, jos tällaista sopii udella? :)

Vielä jatkan tätä omaa purnaustani, mutta tuntu kyllä tänään pahalle toissa, kun työkaveri päivitteli, miten outoa on ollut kotona olla illat, kun lapsi on ollut kolme yötä mummolassa, että tuntuu, ettei päivissä ole mitään sisältöä, siinä sitten hymyillen nyökyttelin, että sellaisiahan mun kaikki illat on työpäivän jälkeen..
Tokihan sitä näin lapsettomana elämässä on muuta sisältöä, mutta tuntui kyllä pahalle, että sitä ei pidetä ns. oikeana sisältönä :/

Voi pipsu! Jaan ton ikäahdistuksen, täytän toukokuussa 33. Nyt vielä, kun tää mun ystävä tuli raskaaks tokasta kierrosta 27v niin tuli kyllä fiilis, että ota vuoronumero.

Ja noi lapsista puhumiset työpaikalla! Mua ahdistaa, kun meillä tiimissä oon ainut, jolla ei ole lapsia niin kaikki lounastauot puhutaan pelkästään lapsista. Sit vaan aina istun hiljaa ja mietin, että pitääkö vielä tämmönenkin ottaa!

Kyllä mää uskon, että teillekin vielä vauva saadaan! Ei tässä voi enää luovuttaa, kun ollaan näin pitkään täällä jo sitkeesti roikuttu :) Purat vaan tänne pahimman ahdistuksen ja sit taas jaksat yhden kierron eteenpäin <3 Ja hei, me voidaan sit yhdessä ikäloppuina kokoontua niiden vauvojemme kanssa :)

Ja maaliskuussa tulee 2v täyteen kolmannen lapsen yritystä. Tosin ajattelen että oikeesti täs on yritetty tavallaan vasta 8kk koska ovulaatiot alko sillon. Sitä ennen kierrot oli tod näk ovuloimattomia...

Takaisin